Reakarnasyona inanıyor musunuz?

Sürekli rüyamda bebek görüyorum. Bebek doguruyorum ya da bebeğim ölüyor. Dün gece bir meditasyon esnasında bebek öldü bebek öldü diye sayiklamaya başladım. Geçmiş yaşamımda doğmamış bir çocuk olarak gozukuyorum Kader matrixinde. Ama bence çok daha başka bir şey var. bir bebek ölümü olmadı hayatimda. Kendi çocuğum da olmadı hic. 18 yaşındayım zaten. Neden bu durumları yasiyorum
Reakarnasyona inanıyor musunuz?
Cevapla