Dua+ manifest, tevekkül, nasip, kader doğru mu?

Manifest dua değil diyenler gelmeden kendi düşüncemizi ona yöneltmek buda bir duadır, ben bunları yaptım caba sarf ederek istedigim seyleri yapabilir miyim? Mesela hayatımda istediğim her hangi bir şey gibi dua ediyorum manifest yapiyorum şükür ediyorum tevekkül ediyorum ve gerisini bekliyorum mantıklı mı? Öncesinde çaba sarf etmek lwzim ama bunuda unutmuyotum
Dua+ manifest, tevekkül, nasip, kader doğru mu?
Cevapla