Güncellemeler
1 yıl
Okulda gram konuyu açmadı çünkü haksiz olduğunu biliyordu🤠
bi arkadaşa slayt yaptim vana flasina yükle dedi bende " bende yok bende birinden istedim " diyince cevaplara bakkkk

Cevap
3Cevap
sen haklısın bence,.,.
Küstaha bak kendını guzel acıklamıssın ama ona sevındım bırde ok bb yazmıs grzklı artık arkadasın degıl bu elıf muhattap bıle olma slk kız ya
Ztn konuşmuyoruz isi düşünce yazdi
Seni kullanmis
Benim olaylari abartma sekli
Kendini kullandirma kimseye Ecrin
Suç sen de odevi niye yapıyorsun
Ama..😔 cok yalvardı
sil ödevi
tamam bbbb mdcmmfmd. Sen haklısın şekerim
Sen haklısın ama yakışanı yap boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durumda durumu değerlendirmek gerekirse bana kalırsa iki tarafın da davranışları biraz iletişim eksikliğine dayalı gibi görünüyor. Arkadaşın senden teknik olarak görmezden gelirken son anda yardım istemiş; bu, biraz adil olmayan bir yaklaşım. Ancak senin de hislerini açıkça dile getirmen gerekiyor. "Ben bir arkadaşlık ilişkisi içinde böyle hissetmem hoşuma gitmiyor," gibi direkt bir mesaj işleri kolaylaştırabilirdi.
Eğer kendini kullandırılmış hissediyorsan, karşılıklı saygıya dayalı bir çizgi çizmek önemlidir. Ne istersen ona göre karar ver; sonuçta senin emeğin ve zamanın değerli. 🙏✨