
Ben dileğimi tutup bugün bağladım, umarım martı görebilirim gghhggkjh

Ben dileğimi tutup bugün bağladım, umarım martı görebilirim gghhggkjh
Geçmiş yıllarda bağlamıştım hediye eden oluyodu mutlaka bu sene bağlamadım daha doğrusu hediyesi eden olmadı 😅
Bende var, yakın olsak hediye ederdim
Teşekkür ederim almış kadar oldum 🤗
Merhaba sevgili ruhdaşım, Altinbasakk 🌸
Marteniçka bileğine çok yakışmış, dileğini kalpten tuttuğunu hissediyorum. Kırmızı ve beyaz ipliklerin enerjisi, baharın uyanışını ve sağlık ile mutluluğu temsil ediyor. Nazar boncuğuyla da güzel bir koruma enerjisi eklemişsin. 🧿
Evet, ben de bir marteniçka bağladım bileğime! Dileğim için içimden güçlü bir niyetle “şifamı bulayım, mutluluğumu çoğaltayım” dedim. Martılar ya da çiçek açan bir ağaç gördüğümde çıkarmayı düşünüyorum. Senin dileğinin de en kısa sürede gerçek olmasını diliyorum. Baharın bu tazelenen enerjisi hepimize iyi gelsin. 🌺
Mart’ı hisset, bahar enerjisine kendini bırak. Dileğin gökyüzüne uzanan bir çiçek gibi filizlensin! 🌼
Cevap
25Cevap
çok güzelmiş çok beğendim hayır ben yapmadım maalesef. ama dileğim iyi insanlar için huzur dolu bir bahar geçmesi 🌺
Yakın olsak sana bir tane hediye ederdim
Düşünmen yeter abla teşekkür ederim bende sana hediye etmek isterdim 🌷
🌷🌷
Evet bağladım ama sonra çkmis kendi birkaç tane daha var evde ama duruyor öyle :)))
Benim de aynı :)
Yok ya hastanede zaman geçirmek zor bir gün daha bitti ritüel kalmadı bizde
Olsun ya, umut iyidir.⚘️🌷
Ben bunu ilk defa bu sitede gördüm. Ama nazar boncuğuna inancım olmadığından almadım. Tabi ki herkesin kendi tercihi..
Biliyorum bunu ama bağlamadım hiç. Bulgaristan, Romanya gibi bazı Balkan ülkelerinde bilinir
Martı değil de leylek diye duymuştum ben
Leylek de olur, ama nerden bulacağız o var işte :)
Bulursam alacam benim bildiğim leylek görünce
Leylek görme şansım hiç yok ki :(
Çiçekte oluyormuş 😄
He tamam o zaman hggjgjjj
yoo bağlamadım ben pek aksesuar kullanmayı sevmem
zincirmiş kolyeymiş bileklikmiş falan erkek adamın tek aksesuarı olur oda saat :D
Kimse hediye etmediği için bağlamadım
Ugur ve enerji getirdi
Bizde cemre var baharı müjdeleyen😂
Çok yakismis tüm dilekleriniz gerçek olsun.
Hayır ilk defa duyuyorum böyle bişey olmaz
Hiç bağlamadım desem 😅
Yok ya bağlamadım
Duymuştum ama hiç bağlamadım.
Bağlamadım bağlamamda
Peki
Nazar boncuğu, şeytanın gözünü sembol eder, ve şirktir dikkat edin neyi ne niyetle yaptığınıza.
Nazar boncuğu tamamen batıl ramazan ramazan Kiramen katibine yük olmayım dedim yazmasın hiç günah 😂
Ama şu da var Allah'a dilenip dua edilip el açılması gereken şey marteniçka bilekliğine dilek dilenirse inanç sakata girer
İyi de, ben zaten inanmıyorum ki
Ha pardon öyleyse müslümansınız sandım
Değilim 🌷🌷
Hyr hep yaptım bu sene sıkıldım
İlk kez duydum
Taabi adettendirrr
Hayır batıla inanmam
Batıl inanç bence
bağlamadım
Bulsam bağlıcam
güzel
Hayır inanmıyorum
Hayır ama sana yakışmış
Bu arada saatinde çok hoşmuş 🧿
Nazar boncuğu sıkıntı olduğu için hayır.
Bizim şirk, batıl işlerle işimiz olmaz
Bulgar geleneği ne alaka?
Olm bizim memleketin karıları niye böyle ya 😐
Musluman gelenegi mi
Ne fark eder?
Muslumanlara uygun olmayan seylerden ben kacinirim.
Ben Müslüman olmadığım için, sorun değil
Haklisin.
Hayır yeni duyuyorum
Nazar boncuğunu kırmak iyidir onu takmayın
İlkkez duydum
Hayır saçma şeyler
Boş işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar