Sizce ben kimi gördüm ve rüyamın anlamı ne?

Selam ben dün bir rüya gördüm ama rüya benim rüyam değildi. İlk önce kız oldugumu belirtmek istiyorum Benimle alakalı olan tek şey ailemdi birde tanıdığım ama yakın olmadığım bir kız vardı rüyada kendim olarak gördüğüm ve o olarak hissettiğim kişi tanımadıgım bir erkekti ve 17- 18 yaşlarında gibi hissettiriyordu şimdi rüyada olanlar şunlardı bir villadaydım ailem ile sonra annem geldi kavga ettik daha sonra beni evden kovdular ve evden çıktım sokakta yürümeye başladım ve üst geçite geldim üst geçitte tanıdığım ama yakın olmadıgım kızı gördüm ve rüyada ben yani o çoçuk tanışıyorlar daha sonra konusmaya başladık kızla selam naber felan dedi sonra o nereye gidiyorsun dedi bende karşıyaka çarşıya gidiyorum dedim iş bulmak için ev tutcam böyle olmuyor aileyle dedim o da aa tamam felan dedi sonra gittim çarşıya çarşıdada bu sefer bir futbol klubüne gittim ve oraya gittiğimde üstümde garip bir şekilde forma felan vardı sonra beni gören insanlar (hiç birini tanımıyorum) oo hoş geldin sen buraya gelirmiydin gel içeri gir felan dediler ve içeri girdim daha sonra bir masada oturan bir adam vardı onun yanına gittim adam 55-65 yaşları arasında gözüküyordu ve asla onuda tanımıyordum ama ordaki ben yani o çoçuk adamı çok uzun zamandan beri tanıyormuş gibi gözüküyordu adam onu görünce hemen kalktı ve birbirine sarıldılar sonra adam oturdu ve oo sen buralara gelirmiydin dedi sonra bende iş bulmak için geldim dedim ve ee napıyorsun nasıl gidiyor felan dedi sonra bende kötü dedim sonra adam neden diyince gözlerim doldu ve ağlamaya başladım adamsa tamam anladım ben seni dedi sonra cebinden 200 lüklerden oluşan bir deste para çıkardı ve az bir miktar alıp yetermi dedi daha sonra ben daha çok ağlamaya başlayınca tamam tamam deyip elindeki destelerin yarısını uzattı ve ben desteklere bakmadan adama sarıldım sıkıca adam daha sonra sakin ol deyip beni hafif itti ve konuşmaya başladı o sırada arkada küçük çocuklardan oluşan 9-10 kişilik bir futbolcu ekibi çıktı adamsa bizim çocuklara antrönör lazımdı aslında sende eskilerdensin bunlara antronörlük yapmak istermisin dedi bende olur deyip onlara döndüm ve rüya orada bitti lütfen iyi rüya tabiri yapabilen biri ne oldugunu anlatabilirmiii

Sizce ben kimi gördüm ve rüyamın anlamı ne?
Cevapla