Az önce gördüğüm rüyayı yorumlar mısınız lütfen?

Herkese günaydın, rüyamı yorumlayabilir misiniz

Mahallede yürürken yanımda ailemden başkaları da vardı ama kim olduklarını hatırlamıyorum. Yolumuzun üzerinde iki katlı çok büyük olmayan, baktıkça huzur veren bir ev gördük. Birileri bana "Filan oğlu filan bu evi niye terk ettiler ki yazık çok güzel bir ev" dediklerini işittim. Sonra baktım ki evin alt katında ekmekler vardı. Alt katta bir odada mahalleden bazı insanlar toplanmış ekmek pişiriyordu yüz ifadeleri ciddiydi. Sonra kendimi ekmek pişiriyorken buldum. O insanlara önce nasıl pişirmem gerektiğini sordum sonra da ekmek pişirmeye başladım.

Ev bütün detaylarıyla hala aklımda. İki katıydı ama üst katta yönü aynı tarafa bakan iki oda vardı odaların içi gözüküyordu. Yukarıdaki odaların pencerelerinde bembeyaz tüller vardı ve çok hoş bir esinti vardı. Esintiyle beraber penceredeki tüller sallanıyordu. İki odanın da merdiveni farklıydı ve merdivenler aşağı kata salon veya evin girişi diyebileceğimiz bir alanın tam ortasına iniyordu (ekmekler burada pişiriliyordu.) salonun hemen solundan bir oda vardı kapı kapalıydı ama baktığımda içerdekileri görebildim (mahalleden o insanların oturduğu yer.) Ekmek pişirilen yer ise iki kapılıydı sanki biri giriş, diğeri çıkış için gibiydi.

Rüyam bu şekilde arkadaşlar. Bütün detaylarıyla anlattım. Unutmamak için uyanır uyanmaz yazdım.

Güncellemeler
1 yıl
Duvarları bembeyazdı ama kapı ve pencere kenarları mavinin çok güzel bir tonuyla boyanmıştı.
Az önce gördüğüm rüyayı yorumlar mısınız lütfen?
Cevapla