Retronun son günü sevgilimden ayrıldım burçlar ile ilgili bilgisi olan var mı?

şöyleki 8 aylık ilişkim var gayet güzel ve sevgi dolu gidiyordu. evlilik vs durumlarını konuşarak planlayarak ilerliyorduk. iki gün önce buluşmak istediğini söyledi ve buluştuk. iş yerinde bir problem olduğunu ve işi bırakacağını söyledi üzgündü beni oyalamak istemediğini net bir evlilik kararı veremeyeceğini söyledi ilişkimizin akıbetini bana bıraktı. bende lafı ayrılıga getirdiğini fark ederek peki bitsin dedim çünkü bu sorunu birlikte aşmayı da teklif edebilirdi ama etmedi. uzunca yolun acık olsun hakkını helal et vs uzunca bir metin yazdı cevap vermedim şu an üzgün ve kırgınım ne yapmam lazım bilemiyorum retro da ayrıldık birkaç arkadaşım retroda gerçekleşen ayrılıklar barışmayla son bulur vs dedi ama bana yolun acık olsun mesajını bile attı yardımcı olabilecek var mı?

Retronun son günü sevgilimden ayrıldım burçlar ile ilgili bilgisi olan var mı?
Cevapla