3 hafta önce ayrıldık profiline tarih atıp kalp koymuş?

3 hafta önce kız arkadaşımla ayrıldık dün gece twitter profiline baktım kilitlemiş instagramına girdim tarih atıp yanına kalp koymuş. bir insan bu kadar kendini düşürmemeli. Sevgiliyken profile tarih atmayı çok ergence bulduğumuzu konuşmuştuk hatta şimdi böyle bir şey de yapması var. Belki beni kıskandırmak için yaptı bilmiyorum şu saatten sonra birleşme gibi bir şansımız zaten yok. Erkek kız fark etmiyor demek ki karakter önemli ayrıldıktan 3 hafta sonra yeni sevgili yapmak. Siz ne düşünüyorsunuz sizce sevgilisi var mı?
3 hafta önce ayrıldık profiline tarih atıp kalp koymuş?
Cevapla