Sevgilimi terk etmek zorunda kaldım.. detayı okursanız sorum orada?

eskiden aynı şehirdeydik şimdi ise farklı şehirlerdeyiz.. araya mesafe girince güvenimi sarsacak çok şey yaptı her gün huzursuz oluyordum.. ve terk etmek zorunda kaldım.. birbirimize ağıza gelmeyecek sözler söyledik ve şimi ikimizde birbirimizi aramıyoruz.. 1-2 hafta o beni hep aradı ama ben onu istemediğimi söyledim.. artık aramıyor.. heryerden de engelli.. ben yazın onun yaşadığı şehirde yaşamaya başlayacağım.. mesleğim gereği.. peki yazın yine aynı şehirde olsak yine eskisi gibi olurmuyuz.. ?
Sevgilimi terk etmek zorunda kaldım.. detayı okursanız sorum orada?
Cevapla