Astroloji & Burçlar Meditasyon yapıyor musun, hayatının neresinde? Falsepeti Takip Et Fal Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Sık sık yapıyorum ve ruhuma iyi geliyor Noo Hayır fakat başlamak istiyorum Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Meditasyon yapıyor musun, hayatının neresinde? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç 1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. Hayır ben yapmıyorum hiç 1 0 Yorumla
pembeboyalıodam Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% Başak 1 yıl Meditasyon takıntılardan ve saçma düşüncelerden uzaklaşmak için, toplum baskısından kurtulmak için güzel bir yöntem 2 0 Yorumla
Çapkınkurt34 Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 100% Boğa 1 yıl Yapmıyorum yapacak kadar boş vaktim yok ama keşke yapabilsem 1 0 Yorumla
elizazey Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% İkizler 1 yıl Sabah 5 gibi kalkıp meditasyona başlıyorum🙂Gece de uyumadan önce 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% Başak 1 yıl Bazen yapıyorum da işe yaramıyor gibi ya da adepte olamadım 1 0 Yorumla
Elçin__ Takip Et Xper 1 Yaş: 24 Oğlak 1 yıl Yapmak istiyorum fakat nasıl başlayacağımı bilmiyorum. 1 0 Yorumla
Oguzkeskin25 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% Oğlak 1 yıl Önemli ruhu dinlendirmek de lazım 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% Yengeç 1 yıl Ruhen iyi geliyor bana yapıyorum evet. 1 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% Koç 1 yıl Eskiden yapardım bir faydasını göremedim 1 0 Yorumla
Onemortime Takip Et Master Yaş: 45 , eic 88% Yengeç 1 yıl Hic yapmiyorum.. Yapacagimida sanmam:)) 1 0 Yorumla
Gizemnurr9 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% Terazi 1 yıl Yapmıyorum ama faydalı bir yöntemmiş 1 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 Başak 1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 720 cevap paylaştı. Hiç yapmadım 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayır ben yapmıyorum hiç
Meditasyon takıntılardan ve saçma düşüncelerden uzaklaşmak için, toplum baskısından kurtulmak için güzel bir yöntem
Yapmıyorum yapacak kadar boş vaktim yok ama keşke yapabilsem
Sabah 5 gibi kalkıp meditasyona başlıyorum🙂Gece de uyumadan önce
Bazen yapıyorum da işe yaramıyor gibi ya da adepte olamadım
Yapmak istiyorum fakat nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Neredeyse her gün...
Önemli ruhu dinlendirmek de lazım
Evet ruhumu rahatlatıyor
Ruhen iyi geliyor bana yapıyorum evet.
Eskiden yapardım bir faydasını göremedim
Hic yapmiyorum.. Yapacagimida sanmam:))
Yapmıyorum ama faydalı bir yöntemmiş
Hayir yapmiyorum
Noo hiç meditasyon yapmadım.
Bazen
Yapmıyorum
Mecburen
hiç yapmadım
Hiç yapmadım
Yapmam