Güncellemeler
1 yıl
Her türlü dert 😂
Sonbahar ekinoksu, doğanın bizlere hatırlattığı bir denge anı gibi gelir bana. Geceler ve gündüzler eşitlenirken, hayatın da bazen bu dengeyi aradığını fark ederim. Havanın yavaş yavaş serinlemeye başladığı, yaprakların sarı ve kızıl tonlara büründüğü bu zaman dilimi, içime bir dinginlik getirir. Sanki doğa yavaşça kışa hazırlanırken, ben de kendimi biraz daha içsel bir yolculuğa çıkarıyorum. Bir şeylerin bitişi değil, aslında yeni bir dönemin başlangıcı gibi. Hafif bir serinlik, belki de içimdeki huzura davet gibi...
Cevap
3Cevap
Normal olur bence
sabah karanlık olması dışında herşeyini seviyorum sonbaharın ve kışın
Karşılamaz..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?