Kötü ve iyi enerjiler hissetmek iyi bir şey mi?

İyi ve kötüyü anlayabiliyorum kişinin hareketlerinden gözlerden bakıyorum benim iyi hissetmediğim şeyler'de muhakkak birsey çıkar kahve falı bakıyordum bıraktım herkese fal bakılmıyor onları enerjisi sana geçiyor ve bütün günün kötü oluyor hesabımı kapattmstm yine açtım tanımadığım insanlara yüz analizi bulut falı falan bakışta tutmuştu. Enerji gruplarına katıldım orada insan analizi yaptım bildim büyü yapan yaptıranlar meyilli onlar ya da atalarından dolayı öyle karma varsa anlıyorum ve yeni birsey daha keşfettim gelişme aşamasında şimdilik çay kaşığı ile bükmeyi denedim düşünce gücü ile bükülür sevmediğim insanların bile güvenini kazanabiliyorum istemeyen enerjiler kış kış diyemiyorum çünkü bazen aynı iş yerinde çalışmak zorunda olabiliyoruz ya da bir okul vs mimiklerimi güzel kullabiliyorum ikna yeteneğim yüksek çok garip enerji var diyorlar sende. Bende olabilir diyorum:D

Bazen kendimi buraya ait hissetmiyorum kalabalık ortamları sevmem ama bazen mecbur kalabiliyorum izin günümü bile evimde geçiririm kendime çekilmek hoşuma gidiyor ve insanlar hep sen haklıydın gibi laflar ediyor şom ağızlı diyorlar sagolsunlar bazen onları yanında Kendimi uzaylı gibi hissediyorum..

Kötü ve iyi enerjiler hissetmek iyi bir şey mi?
Cevapla