Kötü niyetle yaklaşan veya kötü enerjiyi hissedemiyorum?

Ben saf biriyim kimse kötü niyetli olucağını düşünmüyorum. Sacma geliyor kıskanılacak biri değilim ve biri bana kötülük yapsa eline ne geçecek sanki diyorum. Ailem, sevgilim falan beni çok uyarıyor dikkat et birisi hakkında mesela. Ben anlamıyorum ama onlar öyle diyince düşünüyorum acaba o dedikleri şey olabilir mi diye. Bir süre geçince anlıyorum anca ama o zaman da bana zarar verilmiş oluyorlar bilene. Kötü enerjiyi hissedemiyorum. Bazen bir kaç görüşme sonra o kişiyle buluşmak istememeyince anlıyorum benim ruhumu daralttığını ama çoğu zaman da ev kuşuyum buluşmayı sevmiyorumdur diye düşünüyorum. Ben nasıl enerjileri veya kötü niyetli kişileri anlayabilirim? Mesela sevgilim ilk görüste veya resimde bilene olsa diyor bak bu iyi biri veya kötü biri mesafe koy diye. Annem de anlattığım şeylere ve bana yapılan şeylere bakıp karar veriyor. Ben hiç birini yapamıyorum. Genel olarak da seçim konularında zorlanan biriyim alışveriş yaptığımda uzun sürüyor karar veremediğim için

Kötü niyetle yaklaşan veya kötü enerjiyi hissedemiyorum?
Cevapla