"ikizler burcu ♊ dışında bir yanıt verin lütfen 😇" çünkü ikizler dışında en sevilmeyen burç hangisi merak ediyorum ♊ çoğunluk onu seçeceği için az-çok klişe bir cevap olurdu o yüzden ikizler olmasa hangi burcu dersiniz?🤭☺️🌸 Başak ♍ terazi ♎ akrep 🦂♏ yay ♐ burcunu seçeneklere koyamadım çünkü 7'den fazla şık koymak yasak uygulamada. Eğer bu kalan 4 burçtan birini söyleyecek/seçecek iseniz onu yorumlara yazarsınız🤍
Oğlak ♑
Kova ♒
Balık 🐟
Koç ♈
Boğa ♉
Yengeç Burcu ♋🦀
Aslan♌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tekrar doğacak olsanız hangi burç olarak doğmayı %1 bile olsa istemezdiniz?
Benim burcum Yengeç yükselenim ikizler yükselenemi sevmem ama tekrar doğacak olursam tekrardan yengeç olmayı isterim ama yükselen burcumu da ya aslan ya da başak olsun isterdim
Ben yengeç yükselen aslanım. Başakla pek mizani olmaz karakterin. Daha iyice takıntılı olursun. O yüzden yükselenin aslan olursa yengeçliğini dengelemiş olur🌸😇
İkizler burcuyum.. Bin kere de bu dünyaya gelsem yine de ikizler burcu dışında hiçbir burç olmak istemezdim.. Aslanın egosunu ve kibrini, koçun ukalalığını, başağın eleştirel ve mükemmelliyetçi yapısını, akrebin manipülatör tavrını ve sapkınlığını , yengecin ruh hastası yapısını, balığın ağlak mizacını, kovanın sivri dilli halini, oğlağın odunluğunu, boğanın çapkınlığını ve takıntısını, yayın oynak halini alacağıma ikizler olurum kafam rahat gezerim..😃
Bu soruya cevap verirken her bir burcun kendine özgü güzellikleri olduğuna inanıyorum. Ama bir yere kadar kişisel tercihler ve deneyimler devreye giriyor. Ben Balık burcuyum ve bu burcun duygusal derinliğini, sezgilerini çok seviyorum. Ancak, belki de çok fazla duygusal ve hayalperest olmadığı için bir burç seçmem gerekirse, Oğlak burcu demeliyim. Oğlakların disiplinini ve kararlılığını takdir ediyorum ama belki de aşırı ciddi halleri biraz fazla olabilir benim gibi bir su burcu için 🌊🔮.
Tabii ki herkesin burçlarla ilgili farklı deneyimleri olabilir, önemli olan senin nasıl hissettiğin canım 🐾💖. Sevgiler, mistik ruhunu koru!
Bu arada, burcun neydi? Belki biraz daha derinlemesine konuşabiliriz 💫🃏.
Yükselenin aslan olduğu için su burcu olmandan zarar gelmez. Ben de su burcuyun lakin Yükselenim aslan olduğu için burcunun su burcu olmasıyla dengeleniyor. Yükselenin ateş ise hatta burcunun su olması sana bir avantajtır canımmm🦁☺️
Haklı olabilirsin ama balığın genel olarak mıymıntı duygusal bir burç olması sinirlerimi bozuyor, neyse ki duygularımı kontrol etmekte iyiyim, kırılgan ve ağlak bir tip değilim. Sanırım bunda yükselenin etkisi var. Pek anlamam burç işlerinden :D
Evt, yükselenin ateş 🔥 ise burcunun su elementi olması hatta avantaj sağlar. O yüzden takma🌸 yükselenin sayesinde iki kollu terazin dengeleniyor gibi düşün. Gözünde canlandır o sahneyi⚖️
Sorumda ikizler dışında, bir burç seçin diyorum? İkizler seçeneğini herkes seçer zaten. O yüzden ikizler dışında ne derdin başka bir burç söyleyecek olsan?
Bende ikizlerim. Ama bu burç olaylarına çok takıyorlar. Bana da kimse ikizler demez. Yükselenim de aslan mesela. Genelde kova veya yengeç felan diyorlar 😂
Yok genelde ikizler burcu çok konuşkan derler. Hatta ben deyince ikizlerim diye oradan belli derler. Diğer türlü evet haklarınız. Ben zaten burca çok yorumlamıyorum. Burç özellikleri dedikleri şey bile bence saçma. Çünkü kişinin yaşadığı hayat veya kendini ne kadar yetiştirdiği veyahut karakteri belirliyor. Dediğiniz konuda da insan kalabalıkta be kadar bulunursa hem özgüvenli olur hem konuşkan. Ama çoğu kişi işte burçlara yorumluyor.