İkizler erkeğiyle nasıl tartışmak gerekir?

Şimdi bunların burnu kaf dağında malum. Alttan alınca daha da bi delleniyorlar sanki. Yok şu saçma yok bu saçma. Mütevazı olma, acıma gibi bir durumları yok. Napalım ana avrat dümdüz mü gitmeli?

İkizler erkeğiyle nasıl tartışmak gerekir?
Cevapla