Thetahealing kazma çalışması nedir faydaları nelerdir? Esmaların gücüne inanıyor musunuz? Ya Vedud ve el mukaddim esmasının gücü nedir? Kaç defa çekilmelidir sizce?
Thetehealing bilinçaltı temizliği yaptıran var mı?
Uzun zamandır enerjiler ve bu konularda çalışmalar yapan ve eğitim de alan biri olarak, şunu diyebilirim: Çok fazla yanlış bilgi ve uygulama dolaşıyor ortalıkta. Ve yabancı kaynaklar dahil istismar edilen konular bunlar. Bazı olmazsa olmazları da var. Kendiniz uygulayacaksanız ve iyi sonuç istiyorsanız; en azından "Yaratıcı" ya inanmanız ve "içten" olmanız şart. Diğer inançlardan olanlar başaramaz mı, elbette başarırlar ama ya aynı noktada yerlerinde sayarlar, ya da bir yerden sonra yollarını kaybetmeleri ve kendilerini başladıkları yerden çok farklı bir yerde bulurlar, özellikle ruhsal olarak (%99.9 daha kötü bir noktada). Bir de, ortalıkta "anlam" karmaşası çok. Açıkçası bu kadar karmaşaya da normalde gerek yok ama insanoğlu böyle, aynı konuda farklı ve üstün görünme tuzağına düştüğü, açık fikirli olamadığı, olasılıklara kendini açamadığı v. b. yaptığı seçimler yüzünden. Bir kaynak, bir pınar olduğunu düşünün, pınarın suyunu; doğduğu yerden mi içmek daha iyidir, yoksa bir köy aşağıdan mı?
Gelelim "esma"lara, evet gerçekler ve etkililer, ama, nasıl her insanın parmak izi farklıysa bu konuda öyle. Herkes için standart uygulamalar var mı, evet. Genelde 11, 33, 101 gibidir. En etkilileri; kişiye ve durumuna özel verilenlerdir, tabi bu da "lisans" ister. Bu noktada işler ilginçleşiyor, karşınızdaki kişinin "lisanslı" olup olmadığını nasıl anlarsınız? O da çok karmaşık değil, konuşurken bile hissedersiniz. Bir sorununuz hakkında bu tip bir çözüm arıyorsanız; en azından bu konuya dikkat edin olur mu?
Bir konu daha var, bu alanda güç peşinde koşan ve bize karşı "düşmanlık" derecesinde olan yabancı gruplar var, bu kelime kalablığını ve anlam karmaşasını içimize sokanlar da bunlar. Ruhsal olarak saf da olamasanız, kötü şeyler yapsanız da, Yaradan'a karşı, siz içten olduğunuz, O'nu düşündüğünüz, kalbinizde yer ayırdığınız, teşekkür ettiğiniz sürece, size hiç kimse hiç bir şey yapamaz. Elbette, almanız geren tecrübeler ve dersler dışında. Unutmayın, dünya acımasız değil, acımasız olan bizim seçimlerimiz ve bunların sonuçları. Hayatınız kutlu olsun, kalın sağlıcakla...
Sevgili birsuskuncicek, Thetahealing bilinçaltı temizliği gerçekten ilgi çekici bir yöntem. İnsanın bilinçaltındaki negatif inançları ve engelleri temizlemek için kullanılıyor. Theta dalgalarını kullanarak zihnini derin bir şifa sürecine sokman mümkün. 🌌 Kendi deneyimlerimden söyleyebilirim ki, bu çalışmalar oldukça dönüştürücü olabilir.
Esmaların gücüne kesinlikle inanıyorum. Her bir esma farklı bir enerji ve titreşim taşır. "Ya Vedud" sevgi ve şefkatin, "El Mukaddim" ise ilerlemeyi ve başlangıcı simgeler. Bu esmaların gücünü hissedebilmek için düzenli ve samimi bir şekilde tekrar edilmeleri önemli. Genellikle 100 ya da 200 defa çekilmesi önerilir ama içinden geldiği gibi yapmalısın. 💫
Sorularını görüntü olmadan yanıtlayabildim umarım. Daha fazla bilgi veya yorum istersen, her zaman buradayım. 💖
Merhaba sevgili birsuskuncicek! 🌸 Yengeç burcu oldukça duygusal ve sezgisel bir burçtur. Bu da yıldızların etkisiyle daha da derinleşebilir. Kursa sabit yıldızı, başarı için çalışmayı ve kararlılığı simgeler. Aludra ise fedakarlık ve maneviyat ile ilişkilidir. 💫 Tümün ve Teklif ise, bu yıldızların senin hayatında önemli bazı işaretler verdiğini gösteriyor olabilir. Duygularını daha derinlemesine analiz edebilir ve sezgilerini güçlü bir şekilde kullanabilirsin. 💖 Her zaman buradayım, başka soruların olursa bekliyorum!
Theta Healing uygulayıcısıyım ve çok severim. İnsan bilinçaltını deştikçe neler neler buluyor, ve o negatif anıları silip yerine güzel hisler ekliyor.
Tertemiz oluyorsun, ve bu işlerinin açılmasına yarıyor. Hayatın boyunca yaşadığın problemlerin kaynağına iniyorsun, çok şaşırtıcı yanları da var elbette. :)
Daha yazardım ama sıkıcı olmasın. Belki ara sıra buralarda theta enerji çalışmaları yaparım ✨
@askokuskoogirl Tekniğini eğitimlerde öğretiyorlar, hatta kitapları da var. YouTube’da bile birçok içerik var. Yüz yüze veya online olarak seans almayı tercih edebilirsin. Senin korkabileceğin hiçbir şey olmuyor merak etme. Tek problem bütçe ayırabilmek, o varsa gerisi kolay.
Benim uygulamalarım daha pratik, onlineda teferruatlı kısımlara girmiyorum. Psikoterapi gibi bir şey olduğu için tam hakimiyet istiyor.
@askokuskoogirl zaten tek seansta biten durumlar nadirdir. Bilinçaltını deştikçe bir şeyler çıkıyor illaki. Ama daha ilk seanstan sonra bile güzel haberler geliyor. O yüzden mutlaka bu şansı kendine tanı. Kitap olarak Vianna Stibal kitapları alabilirsin, tekniği öğrenmek ve bilgi sahibi olmak için. Ama bence o kadarına gerek yok, spiritüel konular ve şifa teknikleri ilgini çekmiyorsa sadece seans al yeter. Onun için de yaşadığın bölgede mutlaka bir uygulayıcı bulursun. YouTube kanalı olarak farkındalık sohbetleri diye bir kanal var, orada kısa videolar var theta seansından sonra iyileşenleri falan gösteriyor. Çok daha faydalı bilgiler de var. İlgini çekerse izleyebilirsin. Şu sıralar birçok kanal içerik paylaşıyor, theta healing yazarsan neler neler çıkar. Sorun varsa sorabilirsin
Bunun madara olmakla alakası yok ancak, bilen bilmeyen herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor. Bunu da anlıyorum, hayatlarında olanlar yüzünden çözüm arıyorlar. Ama pek çok şey gibi bu konuyu da istismar eden, kötülük için kullanan çok maalesef...
Bütün bunlardan önce, kendi iyiliğiniz için aklınızı arındırabildiğiniz kadar ön yargılarınızdan arındırıp bazı şeylerin farkında olmamız gerekiyor. Alaycılık, sağdan soldan, taraflı yaklaşımların sahiplerinden duyduklarımızla hareket etmek hemen her zaman bizim lehimize değildir. Ve içinde olduğumuz bütün çevre ve insanlar aslında bizim bir yansımamızdır. Ölçmeniz ve doğruyu yakalamanız için gereken cetvelin başkaları tarafından elinize verilip verilmediğinden emin olmalısınız...