6 cı hissim bazen bir lanet gibi geliyor neden?

Ağzımdan çıkan sözlere hissetdiklerimi kendime saklamam gerek. Evren bana yardım ediyor ama bazen her şey hemen olmasını istiyorum. Şunu görüyorum hemen ulaşanlar kalıcı olmuyor kim bir şey hakkında uyarsam o konuda başına bir şey geliyor iş yerinde aşırı ifadesiz takılıyorum ne hissetiğimi kolay anlayamazlar bazen öyle olmuyor beni anlayan insanlar çıkıyor tabi bana bulusanların başına bir şey geliyor bana yardım ediyor yartıcımız. Bazen kim olduğumu merak ediyorum ben hislerimi yoksaydım digeriden farkım kalmaz.

6 cı hissim bazen bir lanet gibi geliyor neden?
Cevapla