Astroloji & Burçlar Cebe bir miktar tuz koymak negatif enerjiyi alır mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Cebe bir miktar tuz koymak negatif enerjiyi alır mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
2262811T Takip Et Xper 4 Yaş: 20 , eic 100% Yengeç +1 yıl bu inanç meselesi, cebine koyduğun paranın bile negatif enerjiyi alacağını düşünerek koysan o da alır 0 12 Yorumla Soran +1 yıl ben herhangi bir dine carta curta inanmam Yorumla Soran +1 yıl burada olma sebebim inanların fazla sayıda olması ve beni negatif enerjimden dolayı dinlememeleri Yorumla Soran +1 yıl eğer bilimsel olarak onların inandığı ismi herneyse tuz koyunca alıyorsa tuzla gezicem Yorumla 2262811T Yengeç +1 yıl dinle alakası yok zaten, senin o tuzun negatif enerjini alacağını düşünüp inanmandan bahsediyorum Yorumla Soran +1 yıl Knk işte inanmaya üşeniyorum. Yani inanmak düşünmeyi gerektirir. Benim enerjim alışıldık olmadığından 7/24 buna inanarak halimi tüketemem Yorumla 2262811T Yengeç +1 yıl o zaman yapmayıverirsin, ben de inanmıyorum Yorumla Soran +1 yıl Yani şöyle düşün kapı mesela kapanmasın diye altına destek bırakıyoruz ben o desteği soruyorum sana ne olabilir? Çünkü artık tahammülüm kalmadı Yorumla Soran +1 yıl Şu enerji muhabbetlerini fixlemem lazım. Belçika da sıkıntı yok buraya gelince böyle oluyor Bunlar müslüman ya ondan. Dinlemiyorlar bile. Mesela konu üzerinde ben ve biri mevzu bahisse haklı olsam bile herkes beni haksız yapmaya çalışır Yorumla 2262811T Yengeç +1 yıl ben müslümanım, öyle düşüncelerim yok Yorumla Soran +1 yıl dövme far mı? Yorumla 2262811T Yengeç +1 yıl hayır yok Yorumla Soran +1 yıl değişik işte yazıyorsun öyle düşünmem hmm aa yani yanyana olsak anlarsın biraz değişik ama bugün arkadaşta dedi çaresine bakmaya karar verdim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bu inanç meselesi, cebine koyduğun paranın bile negatif enerjiyi alacağını düşünerek koysan o da alır
ben herhangi bir dine carta curta inanmam
burada olma sebebim inanların fazla sayıda olması ve beni negatif enerjimden dolayı dinlememeleri
eğer bilimsel olarak onların inandığı ismi herneyse tuz koyunca alıyorsa tuzla gezicem
dinle alakası yok zaten, senin o tuzun negatif enerjini alacağını düşünüp inanmandan bahsediyorum
Knk işte inanmaya üşeniyorum. Yani inanmak düşünmeyi gerektirir. Benim enerjim alışıldık olmadığından 7/24 buna inanarak halimi tüketemem
o zaman yapmayıverirsin, ben de inanmıyorum
Yani şöyle düşün kapı mesela kapanmasın diye altına destek bırakıyoruz ben o desteği soruyorum sana ne olabilir? Çünkü artık tahammülüm kalmadı
Şu enerji muhabbetlerini fixlemem lazım. Belçika da sıkıntı yok buraya gelince böyle oluyor
Bunlar müslüman ya ondan. Dinlemiyorlar bile. Mesela konu üzerinde ben ve biri mevzu bahisse haklı olsam bile herkes beni haksız yapmaya çalışır
ben müslümanım, öyle düşüncelerim yok
dövme far mı?
hayır yok
değişik işte yazıyorsun öyle düşünmem hmm aa yani yanyana olsak anlarsın biraz değişik ama bugün arkadaşta dedi çaresine bakmaya karar verdim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!