Alttan alttan tek gözü koyup subliminal işareti de vermişin resimde.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
"Hiç bir şey yapmadım"daki "hiç bir şey" böyle yazılır; "hiçbir şey"... ilahi fal sepeti, sıradan hesap da değilsiniz yazıma dikkat etmeniz gerekirdi oysaki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ben hiç bir şey yapmadım maalesef.. benim oldukça durgun ve sıkıcı geçti hep aynı şeyleri yaptım diyebilirim.
Hiç bir şey yapmamayı tercih ediyorum bu sıralar.
Evde misafirlerin kalkmasını bekledik. Onlar kalkmayinca biz de gezemedik...
Kısa süreli bi tatil sonrası çok gezentili dolu dolu geçti
Hiç bir şey yapmadım odadan dahi çıkmadım abartısız
Alttan alttan tek gözü koyup subliminal işareti de vermişin resimde.
"Hiç bir şey yapmadım"daki "hiç bir şey" böyle yazılır; "hiçbir şey"... ilahi fal sepeti, sıradan hesap da değilsiniz yazıma dikkat etmeniz gerekirdi oysaki
Pazara baktım kaya ve güneşe sordum yalnızlık çıktı ben de sap sap takıldım
👁️.
😅 yanlış oldu
Bir daha olmasın lütfen kızarım
🤨tamam
Çoğu kişi evde biraz daha uzun yatmış oldu jdjxkskdmxm
Ne ailem vardı ne akrabalarım hepsi şehir dışında yani aşırı boş bir bayramdı benim için cnpsdkwş
Bol bol yattım vallahi
9 günlük tatil sürecinde Bodrumdaydık
Klasik bayram, akraba ziyareti 🙂
hiçbir şey yapamadım
çok şey yaptım.
Hiçte uzun gelmedi bana çok çabuk bitti
Tatile gidelim!
Hiç bir şey yapmadım.
Uzun atlama gerçekleştirdim
Köye gittim.
Çalıştım bol bol
Kaç gün sürdü
Bayramlaşma akraba ziyareti
Çok yorucu geçti
Kısa sürdü
evde idim
Hiçbişey yapmadım desem inanır mısınız
Klasik
Güzel geçti dinlendik
Evdeydim
Evdeki sekerleri bitirdim
Hiçbir şey
Tatile gittim
Hasta yattım
Mangalkee