Kizlar neden erkekeleri burçlarına göre değerlendiriyor?

Tanımıyorsunuz Burcun ne? İlk soru! Burcum bu, aaaaa olmaz çok tehlikeli ya da 1 saat sohbet her şey çok guzel burç neydi durun yengeç mi, balık mı hiç biri o zaman bu? Hayır o değil bu!!! Aaaa sizinle olmaz 🤪😒😒 Yav neden? Ne alakası var? Tanimadan nereden bileceksiniz belki tanıyıp, taniyacaginiz en iyi kışiyim sizin burca göre ya da iyi deyipte en kötü neden bu saçmalık

Kizlar neden erkekeleri burçlarına göre değerlendiriyor?
Cevapla