• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Neden erkekler anne babasını eşinden daha üstün tutuyor?

111rose111
111rose111 Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
04
Yapay Zekaya Sor
Ben buna çok karşıyım 😒 bir insan birini seviyorsa evlenecekse veya evliyse o kadın herkesten önemli olmalı
Neden erkekler anne babasını eşinden daha üstün tutuyor?
Cevapla
Babalık Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • MistırSe
    MistırSe Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    valla bir film vardı grup Soydan üstündür diye öğretiyordular filmin ismi *uyumsuz 😅🤩 ona benzettim biraz 😊 bende şöyle düşünüyorum 🤔 seçilmiş bir aile seçimleriyle bizi idare etmeye çalışan insanlardan daha değerli..😏 bir yere kadar bakmış ama bunu istemiş zaten çocuk boşuna yapmıyor 🙄 saygı olmalı ama herkes eşit bence

    2
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Yazdigini oku bir😀

      Yorumla
    • MistırSe
      MistırSe
      +1 yıl

      🤔😅😅 kusura bakma

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • --Altus__
    --Altus__ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    9 ay karnında taşıyan sonra herşeyini karşılıksız karşılayan yyeri geliyor ölene kadar sırtında taşıyan insanlara nankörlük yapmak ne kadar doğru. Öyle kişiler eşinede sadık olmaz ve ilk durumda bırakıp giderler tam terside olabiliyor. Kadın terk ediyor

    2
    4 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ben terk etmezdim 😕

      Yorumla
    • --Altus__
      --Altus__
      +1 yıl

      Sen terketmezsin ama eden bir sürü kişi var. Hem anne babasına değer vermeyen biri eşinede değer vermez.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ama ailesini üstün tutsada bunu eşine belli etmemeli

      Yorumla
    • --Altus__
      --Altus__
      +1 yıl

      Yani illaki. Ailesini sevindireceğim diyerekten eşini ezdirmeyecek. Herşeyin bir sınırı var o sınırıda gözetmek lazım

      Yorumla
  • Bitsedegitsekmi
    Bitsedegitsekmi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Bu durum bizler için de geçerli bence.
    Ailemin tek çocuğuyum ve yeri gelir eşimi yeri gelir ailemi önceliğime alırım , terazi misali dengede tutabilmek önemli olan.
    Fakat olaki bir seçime itti beni hayat bu noktada annem ve babam önce gelir.

    4
    0 Yorumla
  • Greenwich-london472
    Greenwich-london472 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 63%
    +1 yıl

    Anne babasi daha üstünse, bir kizi begenip sevip evlenmeyecek. Bekar olarak, onlarin yaninda dizlerinin dibinde olacak. Hayati boyunca da onlari mutlu etmeye ugrasacak.

    25
    6 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bencede..

      Yorumla
    • Greenwich-london472
      Greenwich-london472
      +1 yıl

      Anneni babani sevme bir kenara bırak evlenince diyen yok zaten kimseye..
      Ama hayatinda hepsinin yerini iyi ayarlamali bir erkek/kadin.
      Evlendiğinde artık eşi ve onunla olan hayati on planda değilse hala anne babasinin kucuk ogluymus gibi yasiyorsa o evlilik catirdar.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kesinlikle.. catirdamasa bile mutlu bir yuva olmaz herkese azap olur o evlilik

      Yorumla
    • Greenwich-london472
      Greenwich-london472
      +1 yıl

      Ayni fikirde olmamiza sevindim sevimli arkadaşım @111rose111

      Yorumla
    • Greenwich-london472
      Greenwich-london472
      +1 yıl

      Teşekkür ederim rose :)

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Rica ederim😘

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

37

Cevap

  • anubis-_-
    anubis-_- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben buna karşıyım babamın bir lafı var abilerime kullandığı "eğer eşinle bizim aramızda kalırsan eşini seç oğlum çünkü o yanında olacak bu dakikadan sonra" derdi

    13
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Helal olsun babana

      Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    o öyle olmuyo canim sen el kizi sin bir baska kiz bulunur ama bir anne daha bulinmaz bu herkes icin ayni o yuzden dengeyi iyi kurmak lazim

    3
    3 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Insan esine yoldasina hayat arkadasina el kızı diye mi bakar eğer öyle bakiyorsa onlar gerçek manada sevgili olamamislardir

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      iste o yuzden aradaki iliskileri dogru yometmesi lazim erkek milletinin

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Melikşah_
    Melikşah_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Kadinlar da daha cok var bu durum. Hem gozlem hem tecrubeyle sabit benim icin bu konu. Hatta hikayesi bile vardir, yine kadin lehine.

    1
    5 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hikayesini merak ettim

      Yorumla
    • Melikşah_
      Melikşah_
      +1 yıl

      Birbirini cok seven cift evleniyorlar. Evlenmeden de birbirlerine soz verdiriyorlar. Kimseyi evliligimize karistirmayacaz, ailelerle gorusmeyecez vs vs. Erkegin ailesi geliyor kapiyi caliyor oglum biziz annen baban almayacakmisin bizi evine diye. Cocuk verdigi sozu aklina getirerek uzulse de duruma acmiyor kapiyi. 1 2 derken yine acmiyor. Kadinin ailesi geliyor 1 2 derken dayanamiyor ve aciyor. Daha naif bir anlatimi vardi ben biraz tarzanca anlattim. Kadinin yuregi daha hassas bu tur konularda. Daha cok aileci yani.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hatirladim. Gerçek mi bu yaşanmış mi

      Yorumla
    • Melikşah_
      Melikşah_
      +1 yıl

      Herkesten onemli olmali durumu da hakli/haksiz kistasina bakar sahsen. Eger es hakli anne haksizsa es savunulur kalp kirmadan.

      Yorumla
    • Melikşah_
      Melikşah_
      +1 yıl

      bir kissadan hisse gibi birsey. Cok kisiden duymuslugum oldu ama benzer hikayeyi.

      Yorumla
  • izmirli-yakisikli
    izmirli-yakisikli Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl

    Ben öyle tutmuyorum öncelik eşim bir ömür onunla geçireceğim ama eşim benim için ahiretse

    6
    6 Yorumla
    • izmirli-yakisikli
      izmirli-yakisikli
      +1 yıl

      Ne olursa olsun herkesin yeri ayrıdır ben evlendim diye anamı babamı atamı saymazlık yapmayacağız evet önemli olan eşim deli Dumrul hikayesi var

      Yorumla
    • izmirli-yakisikli
      izmirli-yakisikli
      +1 yıl

      Neden erkekler anne babasını eşinden daha üstün tutuyor?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Güzel hikaye

      Yorumla
    • izmirli-yakisikli
      izmirli-yakisikli
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Greenwich-london472
      Greenwich-london472
      +1 yıl

      Çok güzel hikâye hem de..
      Anlamlı ve sevgi dolu.

      Yorumla
    • izmirli-yakisikli
      izmirli-yakisikli
      +1 yıl

      @Greenwich-london472 anlamlı olduğu için görüşüme ilave ettim okuduğunuz için teşekkür

      Yorumla
  • EvreninEvrimsizAdamı
    EvreninEvrimsizAdamı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Asıl kadınlar öyle. Bir kadının babası evlenmesine müsaade etmezse o kadın evlenmiyor. Ama erkek babasının müsaadesine bile bakmıyor.

    2
    0 Yorumla
  • kskullanicisayfasi
    kskullanicisayfasi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    Kadin gider ama aile hep vardir sorgulama bence iyi biseydir ailesine sadik olmasi oyle de olsun tamam seni de hice saymasin ortayi bulmaya calissin ama ailesi agirlikta olabilir saygi duyarim beni de hice saymadigi surece. Peki sen cocugyn evlendigi kizi senden daha ustun tutsun ister misin? Hayir tabikide anne baba kutsaldir büyüktür en basidinden yani

    0
    0 Yorumla
  • Mysticman81
    Mysticman81 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 65%
    +1 yıl

    Sevdin. . evlendin... çok güzel... herşey yolunda.. eşini anana babana tercih ettin. o nun için onları kırdın... pekii.. gün geldi eşinden ayrıldın. ana baba seni evlatlıktan boşarmı? hayır.. işte hala anan babandır seni bağrına basar.. ana baba 1 tanedir o yüzden..

    0
    0 Yorumla
  • KIVIRCIKMIS
    KIVIRCIKMIS Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 76%
    +1 yıl

    Üstünlük die birşey olmamalı. Ne anneni babanı ezdir ne de eşini ezdir. Herkese eşit davranmayı bilmeli

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evleneceği kadında sonuçta o aileye giriyor biraz saygılı olucak o anne baba olmasa o çocuk olmaz misal kaynananiyi hiç sevmiyo çok konuşmaz olur biter ama sorun da yapmasın çok yanı çok konuşmadı iki taraf içinde iyi değil

    1
    0 Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Herkesin yeri ayrı, bunu hissettiremeyen birini seçmek ise sizin tercihiniz..

    3
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    Aglarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar
    Birçok evli erkekten duydum eşi asla annesi gibi olamıyor.

    1
    6 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Eşin yeri ayri annenin ayri

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Demek istediğim bu değil sen üstün tutuyor diyorsun e kızı erkeği mi var bunun kızlarda aynı

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Genellemek olmaz şimdi 😁

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Herkes bı tane annesi var başka olamaz. Eş her zaman bulursun. Hiç kimse seni annenin düşündüğü kadar düşünmez.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Her eş aynı olmaz
      Herkesten 2 tane yok bir tane var😀

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Annen baban gibide eş olmaz 😊

      Yorumla
  • parsksk
    parsksk Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 56%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    anne babda degerlı tabıkı eş te degerlı bence hepsını ustun tutarsa sorun olmaz

    2
    0 Yorumla
  • brktgylmz
    brktgylmz Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı.

    çünkü aile önemlidir eğer bir aile olmuşşak bunu herkes kabul edecek ama malum kadınlar herkesten önce gelmek istiyor eşinin ailesinden bile buda erkeği eşinden daha çok ailesine düşkğn olmaya zorluyor

    0
    10 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Öyle olmamali🙄

      Yorumla
    • brktgylmz
      brktgylmz
      +1 yıl

      kadın fazla ilgi ister herkesten daha fazla bu doğrumu peki

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Evet
      Bir erkek en çok ilgiyi eşine göstermeli

      Yorumla
    • brktgylmz
      brktgylmz
      +1 yıl

      işte bu yanlış aile olmuşsak eşit olmalı

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Nasil olmali peki

      Yorumla
    • brktgylmz
      brktgylmz
      +1 yıl

      kadın fazlasını beklemeyecek erkekte ayrımcılık yapmayacak

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kadın hep fazlasini bekler..

      Yorumla
    • brktgylmz
      brktgylmz
      +1 yıl

      işte bu bizi sizden soğutur

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne diyim herseyin hayırlısı 😀

      Yorumla
    • brktgylmz
      brktgylmz
      +1 yıl

      ammiiinn

      Yorumla
  • Mr_Sinyore
    Mr_Sinyore Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 33%
    +1 yıl

    Her insanın farklı değeri vardır. Kimse kimseden üstün değildir. İlla birileri üstün olacağına aynı kefede aynı saygıyı görmesi çok zor oluyor bazı tipler için. illa ki kendisi üstün olacak.

    0
    0 Yorumla
  • mastergreeneyes
    mastergreeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 57%
    +1 yıl

    anasını atasını hıce sayan el oglunu hepten yok sayar.. benım kadınım anasını babasını en onemlısıde evladını benden cok sevmeli:)

    0
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Anasini babasini senden cok sevip hep onlari 1. Planda tutarsa olur mu öyle

      Yorumla
    • mastergreeneyes
      mastergreeneyes
      +1 yıl

      Evlilik keskin çizgi.. herkes yerini bilmeli.. bir kesim diğeri ile eş değil! Birinin yeri başka diğerinin başka.. elma ve armut!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    '' o kadın herkesten önemli olmalı'' Buda karısını üstün tutsun diyor :D
    Gerçek bir erkek aralarında adaletle hükmeder ama beni doğuran kadın çok büyük bir yanlış yapmadığı sürece hep hayatımda olacaktır.

    0
    7 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Evet beni üstün tutmali tutmazsa sorun olur 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evde kalması gereken bir kezban

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kezban anandir yavrum😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      27 yaşına gelmişsin evde kalmış daha meler peşinde. Seni alan olursa şanslı say kendini.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sürekli isteyenlerim var hava atmak gibi olmasin😀😎hııhhh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      belli ki düzgün birileri gelmiyor hala olduğun yerdesin. sen saçma tiplerinle övüne dur, iyi geceler vaktimi çalma daha fazla.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Düzgünden kastin ne bilmiyorum çünkü kimisine göre isidir kimisine göre görüntüsü kimisine göre ahlakli imanli olmasi..
      Görüşmeye lüzum duymadigim için nasil birileri oldugunu bilemiyorum pek 😂😂

      Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    senin çocun olsa büyüse ve evlendiği zaman eşine önem verip seni umursamamaya başlasana ne düşünürsün

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Beni umursamasin demiyorum ki😁

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      birine daha fazla önem vermek demek diğerlerini umursamamak demektir

      Yorumla
  • Vat-Ken-Ay-Du
    Vat-Ken-Ay-Du Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    Hikaye anne baba evladır dır ölümsüzdür eş işe baş koyduğundur arkadaşındır herkesin yeri ayrı olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • schrodçg
    schrodçg Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.

    Saçmalama 30 yaşına gelmişsin hala bunun önemini bilmiyorsun elalemin kızını ne üstün görücem anne babamdan sen elalemin oğlunu anne babandan daha mı çok seviyorsun

    0
    0 Yorumla
  • PesimistinSesi
    PesimistinSesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Hayatta herşey geçici evlat anne ve baba dan başka. Ne sandın elin kızını anasına babasına üstün mü kılacak. Eşinden koparsın ama evladından ve anne babadan kopamazsın.

    0
    0 Yorumla
  • yüksekdozdahaz
    yüksekdozdahaz Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Şartlar eşit olmalı.
    Ne eşi aileye ne de aileyi eşe ezdirmemek gerek.

    2
    0 Yorumla
  • ibrahim_ibrahim
    ibrahim_ibrahim Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı.

    Erkekler anne babasını eşinden üstün tutuyor çünkü zaten öyleler.

    0
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Olmamali😏

      Yorumla
    • ibrahim_ibrahim
      ibrahim_ibrahim
      +1 yıl

      Bu kadın içinde erkek içinde aynıdır anne babanın yeri çok ayrıdır

      Yorumla
  • Sunmooon
    Sunmooon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl

    Diğer türlü DE hanım köylü oluyor😀

    2
    4 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Olsun nolacak😒

      Yorumla
    • Sunmooon
      Sunmooon
      +1 yıl

      Olmasın kız NE öyle😬

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Esini herşeyden herkesten üstün tutmasi güzel değil mi

      Yorumla
    • Sunmooon
      Sunmooon
      +1 yıl

      Üstün tutması güzel tabi ama bir dengede şart.. light selami boyutuna gelmemeli

      Yorumla
  • KediliAdam
    KediliAdam Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    anne-babanı seçemediğin gibi tekrar bulamıyorsun da.

    0
    0 Yorumla
  • ApolloIV
    ApolloIV Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 51%
    +1 yıl

    Hadi be ordan ! Annemden babamdan üstün tutmayı bırak saçının teline kimseyi değişmem ne saçma bir soru bu !

    1
    0 Yorumla
  • üçgenkafa
    üçgenkafa Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Çünkü oyle olmasi gerekiyor. Anneyi babayi zor bulursun ama kariyi kocayi herzaman😐

    0
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hıı hiçte bile😒

      Yorumla
  • Gökkuşağım
    Gökkuşağım Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl

    Sen anneni hiçe sayar mısın evleniyorum diye.
    Başka kız bulunur ama anne baba bulunmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Bence annesini babasını üstün görmeli o yasa kadar annesi babası büyütmüş eşi değil

    0
    0 Yorumla
  • Naughty_176
    Naughty_176 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Hayattaki tutunma amacın o annenin babanın yeri ayridir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadın zorluk görür gider, sıkılır gider, sevemez gider. Ama aile ne olursan ol yanında kalıcıdır.

    0
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Yillarca kocasina katlanan her türlü pisligine katlanan kadınlar da var.. ickisine kötü huyuna vb vb

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onlar işte mecburiyet. Korku, cehalet. Öyle kadıncağızlara acıyorum.

      Yorumla
  • refleks22
    refleks22 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hanımköylü mü olalım yani 🙄🙄🙄

    1
    46 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne var bunda😡

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Olmaz öyle şey. Fino köpek gibi kadının peşinde mi gezelim. Öldürdün erkekliği iyice 😁
      Erkek evladın olunca sen ne düşüneceksin bakalım 😁🙄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Köpek tabiri olmadi tabi😀

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Öyle ama o erkek tipi.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      O tabir tam olarak nasil bilmiyorum o tür tabirleri kullanmayi da tercih etmiyorum

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Hangi tabirler tercihin 😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Düşünmem lazım 🤔

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Çok düşünme 😶🙄🙄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Neden 🤔

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      bekletme bizi :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bekle 😏kuyrukta ayakta beklemiyorsun sonuçta 😀

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Sıkılırım bekleyemem 😁😁😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bekleme sende 😀zorla mi bekletiyoruz😀

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Bulamadın mı daha 3 gün oldu 😆😆😆

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Artık ilgilenmiyorum öyle şeylerle 😀 evlilik işini rafa kaldırdım 😁

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Hayda o niye öyle oldu şimdi 🙄🙄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Böylesi daha iyi kafam rahat

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Fikrin değişir yine 😆😆

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Degismesin🙄

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Değişir değişir 😆😆

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Banane degismesin😀

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Bana ne demek olmuyor 😆😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne dicem😐

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Hiç bir şey 😁😆😆

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Yani sus diyosun 😒bir kadına sus denmez
      Seni kınıyorum 😒

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Ne diyeyim 😆😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sus denmez sus deme de 😒

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Yaa neden yav 🙄
      Hem sus demedim ki 😶😶

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sus demedin ama sus demek istedin.. bu bir gerçek inkar edemezsin😣😣

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Amanın alıngan rose 😀😀😀

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Alıngan degilim sen öyle demek istedin 😡😠😡

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Sinirli 😀😀
      Tamam öyle demek istedim, hiç kaçmıyor senden 😀😁😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bak işte niye böyle yapiyorsun daha önce kabul etsene😒

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Çok sıkıştırıyorsun ne yapayım 😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Iyi yapıyorum 😁😁

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Neden yapıyorsun öyle, yapma 😁🙄🙄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne yaptım ki aaaaa yapmadığım birseyle beni suçluyorsun farkında mısın 😭😭😭

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Anam ağlamaya da başladı 😁 tamam tamam demedim bişi 😶🙄🙄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Inkar mı ediyorsun şimdi de😣😣

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      İnkar etmiyorum alıngan rose 😁😁

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne ediyorsun peki😆😆

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Ne edeyim 😆😁🤓

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Birsey etme😒

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      Tamam etmem bişi 🤓🤓🤓

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      😆😆😆

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      :D :D :D :p

      Yorumla
  • In_flames_
    In_flames_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 593 cevap paylaştı.

    Ama anne babasınıda görmezden gelemez

    1
    0 Yorumla
  • MaviPatron
    MaviPatron Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Kim demiş öyle diye?

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ben hep öyle görüyorum

      Yorumla
    • MaviPatron
      MaviPatron
      +1 yıl

      Kim dediyse Doğru demiş ( :

      Yorumla
  • erdemesr
    erdemesr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sen büyüttün zaten demi o yaşa kadar sen çektin kahrını. Ya lütfen şöyle aile içi insan ayrımı yapmayın

    0
    3 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne çekmiş be kimi aileleri görüyorum çocuk yasta calistirmaya basliyorlar sonra bütün geliri ondan bekliyorlar

      Yorumla
    • erdemesr
      erdemesr
      +1 yıl

      Öyle saçmalıyorsunki şu an cevap veresim gelmedi inan.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bunlar dunyanin gercekleri inanmamakta özgürsun

      Yorumla
  • Hsynbulut
    Hsynbulut Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Sen neden her erkeği aynı kefeye koyuyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • AdeM07
    AdeM07 Takip Et
    Guru Yaş: 50
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 830 cevap paylaştı.

    O derece biri daha karşıma çıkmadı

    1
    0 Yorumla
  • Amedli_ismail
    Amedli_ismail Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadınlarda öyle ✋

    1
    27 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kadinlarda öyle olmali ama erkek öyle degilse kadin öyle olmamali

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      3 tane öyle kullandim 😁anlatabildim mi acaba 😂

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Okudum Kanepeden gülerek düştüm halada okuyorum hocam Anlamadm 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Diyorum ki kadin bakacak adam nasil davraniyorsa kadında öyle yapsın yani adam annesini üstün tutuyorsa kadinda kendi ailesini üstün tutsun😀

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Şimdi oldu 😂 aynen öyle 👍

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bencede 😂😂

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Ama Kimse onu yapamaz Rahat ol 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Neden🙄

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Çünkü Anında Karşılık bulur yapan kişi eşinden 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne diyorsun 🙄anlamadim 😀

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Üstün tutmak yav 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bencede anne babasını üstün tutmasin😂

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Yani eşine Sole hocam bunu 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Esim yok😒 bu gidisle de olmayacak

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      He özür dilerim Hocam olur yav 😊

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Olmasin istemiyorum😒😀

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Niye ki ya düşünme öyle ✋

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kimseden hayir yok😏

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Bu düşünceyle gitsen bulamazsın ki 😊
      Vardır muhakkak ✋

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Varsa da çıksın 😀

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Kesin sesini duymuştur o 😊☺️

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kesin 😀

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Haha 😂😂😂 Günaydın 😊

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hayırlı sabahlar😄

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Neyse Buraya Baya Yazdı Yeter 😂 By

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sanada bay😃

      Yorumla
  • Sil-Baş-taN
    Sil-Baş-taN Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Tutucak tabii. Biz yok iken onlar vardı.

    0
    0 Yorumla
  • Nevvvv
    Nevvvv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aile herşeyden önce gelir

    0
    0 Yorumla
  • GODBLESSAMERICA
    GODBLESSAMERICA Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Haklısın bence

    2
    0 Yorumla
  • furuko_2010
    furuko_2010 Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Kadının anne babası nasıl olucak pekala

    0
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Nasıl olacak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aileyi de atamayiz ki bence önemli olmalı

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bak işte erkekler de genelde bunu yanlış anlıyor.. ailenizi atın demiyoruz ki

      Yorumla
  • Disturbia13
    Disturbia13 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.

    HerkeSin yeri baska

    0
    0 Yorumla
  • İzmirgeceleri35
    İzmirgeceleri35 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.

    üstünde de ondan

    0
    0 Yorumla
  • nilgueny
    nilgueny Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    +1 yıl

    aile çandır

    0
    0 Yorumla
  • Emckare
    Emckare Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Her erkek değil

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Neden erkekler anne babasını eşinden daha üstün tutuyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler evlenicekleri insanı neden annelerine beğendirmeye çalışıyorlar? 6 cevap verildi
Bazı erkekler için neden kendi ailesi eşinden önce gelir? 9 cevap verildi
Erkekler neden ikinci eşlerini el üstünde taşırken ilk eşlerine anne muamelesi yapıyor? 8 cevap verildi
Eşimizin anne babasına anne baba demek saçma değil mi demeyince neden erkekler bunu gurur... 10 cevap verildi
Kizlar neden erkekeleri burçlarına göre değerlendiriyor? 8 cevap verildi
Erkekler neden annelerine bu kadar bağlı? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Laf anlatamadığınız da yapacağınız hamle ne olur 🤦‍♀️?
  • Yazın en sevdiğiniz meyveler neler, siz de karpuz kavunla öğünü geçiştiriyor musunuz?
  • Linux kullanıcısı olanlar var mı?
  • Akşamları sahile gitmeyi seviyormusunuz?
  • Soru cevap yapalım mo?
  • Kahve ile ne iyi gider sence?
  • Her özlemin bir sonu var mıdır?
  • Acı mısın , tatlı mı?
  • Aşkta önemli olan ne?
  • Dans etmek yaşlanmayı önler mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨