Ben buna çok karşıyım 😒 bir insan birini seviyorsa evlenecekse veya evliyse o kadın herkesten önemli olmalı
Cevabın nedir?
Cevapla
valla bir film vardı grup Soydan üstündür diye öğretiyordular filmin ismi *uyumsuz 😅🤩 ona benzettim biraz 😊 bende şöyle düşünüyorum 🤔 seçilmiş bir aile seçimleriyle bizi idare etmeye çalışan insanlardan daha değerli..😏 bir yere kadar bakmış ama bunu istemiş zaten çocuk boşuna yapmıyor 🙄 saygı olmalı ama herkes eşit bence
22 Yorumla- +1 yıl
Yazdigini oku bir😀
En İyi Cevaplar
9 ay karnında taşıyan sonra herşeyini karşılıksız karşılayan yyeri geliyor ölene kadar sırtında taşıyan insanlara nankörlük yapmak ne kadar doğru. Öyle kişiler eşinede sadık olmaz ve ilk durumda bırakıp giderler tam terside olabiliyor. Kadın terk ediyor
24 Yorumla- +1 yıl
Ben terk etmezdim 😕
- +1 yıl
Ama ailesini üstün tutsada bunu eşine belli etmemeli
+1 yılBu durum bizler için de geçerli bence.
Ailemin tek çocuğuyum ve yeri gelir eşimi yeri gelir ailemi önceliğime alırım , terazi misali dengede tutabilmek önemli olan.
Fakat olaki bir seçime itti beni hayat bu noktada annem ve babam önce gelir.40 Yorumla
+1 yılAnne babasi daha üstünse, bir kizi begenip sevip evlenmeyecek. Bekar olarak, onlarin yaninda dizlerinin dibinde olacak. Hayati boyunca da onlari mutlu etmeye ugrasacak.
256 Yorumla- +1 yıl
Bencede..
- +1 yıl
Anneni babani sevme bir kenara bırak evlenince diyen yok zaten kimseye..
Ama hayatinda hepsinin yerini iyi ayarlamali bir erkek/kadin.
Evlendiğinde artık eşi ve onunla olan hayati on planda değilse hala anne babasinin kucuk ogluymus gibi yasiyorsa o evlilik catirdar. - +1 yıl
Kesinlikle.. catirdamasa bile mutlu bir yuva olmaz herkese azap olur o evlilik
- +1 yıl
Ayni fikirde olmamiza sevindim sevimli arkadaşım @111rose111
- +1 yıl
Teşekkür ederim rose :)
- +1 yıl
Rica ederim😘
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
37Cevap
Ben buna karşıyım babamın bir lafı var abilerime kullandığı "eğer eşinle bizim aramızda kalırsan eşini seç oğlum çünkü o yanında olacak bu dakikadan sonra" derdi
131 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun babana
o öyle olmuyo canim sen el kizi sin bir baska kiz bulunur ama bir anne daha bulinmaz bu herkes icin ayni o yuzden dengeyi iyi kurmak lazim
33 Yorumla- +1 yıl
Insan esine yoldasina hayat arkadasina el kızı diye mi bakar eğer öyle bakiyorsa onlar gerçek manada sevgili olamamislardir
- +1 yıl
Evet
Kadinlar da daha cok var bu durum. Hem gozlem hem tecrubeyle sabit benim icin bu konu. Hatta hikayesi bile vardir, yine kadin lehine.
15 Yorumla- +1 yıl
Hikayesini merak ettim
- +1 yıl
Birbirini cok seven cift evleniyorlar. Evlenmeden de birbirlerine soz verdiriyorlar. Kimseyi evliligimize karistirmayacaz, ailelerle gorusmeyecez vs vs. Erkegin ailesi geliyor kapiyi caliyor oglum biziz annen baban almayacakmisin bizi evine diye. Cocuk verdigi sozu aklina getirerek uzulse de duruma acmiyor kapiyi. 1 2 derken yine acmiyor. Kadinin ailesi geliyor 1 2 derken dayanamiyor ve aciyor. Daha naif bir anlatimi vardi ben biraz tarzanca anlattim. Kadinin yuregi daha hassas bu tur konularda. Daha cok aileci yani.
- +1 yıl
Hatirladim. Gerçek mi bu yaşanmış mi
+1 yılBen öyle tutmuyorum öncelik eşim bir ömür onunla geçireceğim ama eşim benim için ahiretse
66 Yorumla- +1 yıl
Ne olursa olsun herkesin yeri ayrıdır ben evlendim diye anamı babamı atamı saymazlık yapmayacağız evet önemli olan eşim deli Dumrul hikayesi var
- +1 yıl
- +1 yıl
Güzel hikaye
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Çok güzel hikâye hem de..
Anlamlı ve sevgi dolu. - +1 yıl
@Greenwich-london472 anlamlı olduğu için görüşüme ilave ettim okuduğunuz için teşekkür
+1 yılAsıl kadınlar öyle. Bir kadının babası evlenmesine müsaade etmezse o kadın evlenmiyor. Ama erkek babasının müsaadesine bile bakmıyor.
20 Yorumla
+1 yılKadin gider ama aile hep vardir sorgulama bence iyi biseydir ailesine sadik olmasi oyle de olsun tamam seni de hice saymasin ortayi bulmaya calissin ama ailesi agirlikta olabilir saygi duyarim beni de hice saymadigi surece. Peki sen cocugyn evlendigi kizi senden daha ustun tutsun ister misin? Hayir tabikide anne baba kutsaldir büyüktür en basidinden yani
00 Yorumla
+1 yılSevdin. . evlendin... çok güzel... herşey yolunda.. eşini anana babana tercih ettin. o nun için onları kırdın... pekii.. gün geldi eşinden ayrıldın. ana baba seni evlatlıktan boşarmı? hayır.. işte hala anan babandır seni bağrına basar.. ana baba 1 tanedir o yüzden..
00 Yorumla
+1 yılÜstünlük die birşey olmamalı. Ne anneni babanı ezdir ne de eşini ezdir. Herkese eşit davranmayı bilmeli
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvleneceği kadında sonuçta o aileye giriyor biraz saygılı olucak o anne baba olmasa o çocuk olmaz misal kaynananiyi hiç sevmiyo çok konuşmaz olur biter ama sorun da yapmasın çok yanı çok konuşmadı iki taraf içinde iyi değil
10 YorumlaHerkesin yeri ayrı, bunu hissettiremeyen birini seçmek ise sizin tercihiniz..
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılAglarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar
Birçok evli erkekten duydum eşi asla annesi gibi olamıyor.16 Yorumla- +1 yıl
Eşin yeri ayri annenin ayri
- +1 yıl
Demek istediğim bu değil sen üstün tutuyor diyorsun e kızı erkeği mi var bunun kızlarda aynı
- +1 yıl
Genellemek olmaz şimdi 😁
- +1 yıl
Herkes bı tane annesi var başka olamaz. Eş her zaman bulursun. Hiç kimse seni annenin düşündüğü kadar düşünmez.
- +1 yıl
Her eş aynı olmaz
Herkesten 2 tane yok bir tane var😀 - +1 yıl
Annen baban gibide eş olmaz 😊
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. anne babda degerlı tabıkı eş te degerlı bence hepsını ustun tutarsa sorun olmaz
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı. çünkü aile önemlidir eğer bir aile olmuşşak bunu herkes kabul edecek ama malum kadınlar herkesten önce gelmek istiyor eşinin ailesinden bile buda erkeği eşinden daha çok ailesine düşkğn olmaya zorluyor
010 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmamali🙄
- +1 yıl
Evet
Bir erkek en çok ilgiyi eşine göstermeli - +1 yıl
Nasil olmali peki
- +1 yıl
Kadın hep fazlasini bekler..
- +1 yıl
Ne diyim herseyin hayırlısı 😀
+1 yılHer insanın farklı değeri vardır. Kimse kimseden üstün değildir. İlla birileri üstün olacağına aynı kefede aynı saygıyı görmesi çok zor oluyor bazı tipler için. illa ki kendisi üstün olacak.
00 Yorumla
+1 yılanasını atasını hıce sayan el oglunu hepten yok sayar.. benım kadınım anasını babasını en onemlısıde evladını benden cok sevmeli:)
02 Yorumla- +1 yıl
Anasini babasini senden cok sevip hep onlari 1. Planda tutarsa olur mu öyle
- +1 yıl
Evlilik keskin çizgi.. herkes yerini bilmeli.. bir kesim diğeri ile eş değil! Birinin yeri başka diğerinin başka.. elma ve armut!
Gizli Üye(25-29)+1 yıl'' o kadın herkesten önemli olmalı'' Buda karısını üstün tutsun diyor :D
Gerçek bir erkek aralarında adaletle hükmeder ama beni doğuran kadın çok büyük bir yanlış yapmadığı sürece hep hayatımda olacaktır.07 Yorumla- +1 yıl
Evet beni üstün tutmali tutmazsa sorun olur 🙄
Cevap sahibi+1 yılEvde kalması gereken bir kezban
- +1 yıl
Kezban anandir yavrum😀
Cevap sahibi+1 yıl27 yaşına gelmişsin evde kalmış daha meler peşinde. Seni alan olursa şanslı say kendini.
- +1 yıl
Sürekli isteyenlerim var hava atmak gibi olmasin😀😎hııhhh
Cevap sahibi+1 yılbelli ki düzgün birileri gelmiyor hala olduğun yerdesin. sen saçma tiplerinle övüne dur, iyi geceler vaktimi çalma daha fazla.
- +1 yıl
Düzgünden kastin ne bilmiyorum çünkü kimisine göre isidir kimisine göre görüntüsü kimisine göre ahlakli imanli olmasi..
Görüşmeye lüzum duymadigim için nasil birileri oldugunu bilemiyorum pek 😂😂
senin çocun olsa büyüse ve evlendiği zaman eşine önem verip seni umursamamaya başlasana ne düşünürsün
12 Yorumla- +1 yıl
Beni umursamasin demiyorum ki😁
+1 yılHikaye anne baba evladır dır ölümsüzdür eş işe baş koyduğundur arkadaşındır herkesin yeri ayrı olmalı.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Saçmalama 30 yaşına gelmişsin hala bunun önemini bilmiyorsun elalemin kızını ne üstün görücem anne babamdan sen elalemin oğlunu anne babandan daha mı çok seviyorsun
00 Yorumla
+1 yılHayatta herşey geçici evlat anne ve baba dan başka. Ne sandın elin kızını anasına babasına üstün mü kılacak. Eşinden koparsın ama evladından ve anne babadan kopamazsın.
00 Yorumla
+1 yılŞartlar eşit olmalı.
Ne eşi aileye ne de aileyi eşe ezdirmemek gerek.20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler anne babasını eşinden üstün tutuyor çünkü zaten öyleler.
02 Yorumla- +1 yıl
Olmamali😏
- +1 yıl
Bu kadın içinde erkek içinde aynıdır anne babanın yeri çok ayrıdır
Diğer türlü DE hanım köylü oluyor😀
24 Yorumla- +1 yıl
Olsun nolacak😒
- +1 yıl
Esini herşeyden herkesten üstün tutmasi güzel değil mi
+1 yılanne-babanı seçemediğin gibi tekrar bulamıyorsun da.
00 YorumlaHadi be ordan ! Annemden babamdan üstün tutmayı bırak saçının teline kimseyi değişmem ne saçma bir soru bu !
10 YorumlaÇünkü oyle olmasi gerekiyor. Anneyi babayi zor bulursun ama kariyi kocayi herzaman😐
01 Yorumla- +1 yıl
Hıı hiçte bile😒
+1 yılSen anneni hiçe sayar mısın evleniyorum diye.
Başka kız bulunur ama anne baba bulunmaz.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Bence annesini babasını üstün görmeli o yasa kadar annesi babası büyütmüş eşi değil
00 Yorumla
+1 yılHayattaki tutunma amacın o annenin babanın yeri ayridir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın zorluk görür gider, sıkılır gider, sevemez gider. Ama aile ne olursan ol yanında kalıcıdır.
02 Yorumla- +1 yıl
Yillarca kocasina katlanan her türlü pisligine katlanan kadınlar da var.. ickisine kötü huyuna vb vb
Cevap sahibi+1 yılOnlar işte mecburiyet. Korku, cehalet. Öyle kadıncağızlara acıyorum.
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hanımköylü mü olalım yani 🙄🙄🙄
146 Yorumla- +1 yıl
Ne var bunda😡
- +1 yıl
Köpek tabiri olmadi tabi😀
- +1 yıl
O tabir tam olarak nasil bilmiyorum o tür tabirleri kullanmayi da tercih etmiyorum
- +1 yıl
Düşünmem lazım 🤔
- +1 yıl
Neden 🤔
- +1 yıl
Bekle 😏kuyrukta ayakta beklemiyorsun sonuçta 😀
- +1 yıl
Bekleme sende 😀zorla mi bekletiyoruz😀
- +1 yıl
Artık ilgilenmiyorum öyle şeylerle 😀 evlilik işini rafa kaldırdım 😁
- +1 yıl
Böylesi daha iyi kafam rahat
- +1 yıl
Degismesin🙄
- +1 yıl
Banane degismesin😀
- +1 yıl
Ne dicem😐
- +1 yıl
Yani sus diyosun 😒bir kadına sus denmez
Seni kınıyorum 😒 - +1 yıl
Sus denmez sus deme de 😒
- +1 yıl
Sus demedin ama sus demek istedin.. bu bir gerçek inkar edemezsin😣😣
- +1 yıl
Alıngan degilim sen öyle demek istedin 😡😠😡
- +1 yıl
Bak işte niye böyle yapiyorsun daha önce kabul etsene😒
- +1 yıl
Iyi yapıyorum 😁😁
- +1 yıl
Ne yaptım ki aaaaa yapmadığım birseyle beni suçluyorsun farkında mısın 😭😭😭
- +1 yıl
Inkar mı ediyorsun şimdi de😣😣
- +1 yıl
Ne ediyorsun peki😆😆
- +1 yıl
Birsey etme😒
- +1 yıl
😆😆😆
- Aile & Toplum konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılAma anne babasınıda görmezden gelemez
10 Yorumla
+1 yılKim demiş öyle diye?
12 Yorumla- +1 yıl
Ben hep öyle görüyorum
- +1 yıl
Kim dediyse Doğru demiş ( :
Sen büyüttün zaten demi o yaşa kadar sen çektin kahrını. Ya lütfen şöyle aile içi insan ayrımı yapmayın
03 Yorumla- +1 yıl
Ne çekmiş be kimi aileleri görüyorum çocuk yasta calistirmaya basliyorlar sonra bütün geliri ondan bekliyorlar
- +1 yıl
Bunlar dunyanin gercekleri inanmamakta özgürsun
Sen neden her erkeği aynı kefeye koyuyorsun?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 830 cevap paylaştı. O derece biri daha karşıma çıkmadı
10 Yorumla
+1 yılKadınlarda öyle ✋
127 Yorumla- +1 yıl
Kadinlarda öyle olmali ama erkek öyle degilse kadin öyle olmamali
- +1 yıl
3 tane öyle kullandim 😁anlatabildim mi acaba 😂
- +1 yıl
Okudum Kanepeden gülerek düştüm halada okuyorum hocam Anlamadm 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Diyorum ki kadin bakacak adam nasil davraniyorsa kadında öyle yapsın yani adam annesini üstün tutuyorsa kadinda kendi ailesini üstün tutsun😀
- +1 yıl
Şimdi oldu 😂 aynen öyle 👍
- +1 yıl
Bencede 😂😂
- +1 yıl
Ama Kimse onu yapamaz Rahat ol 😂
- +1 yıl
Neden🙄
- +1 yıl
Çünkü Anında Karşılık bulur yapan kişi eşinden 😂
- +1 yıl
Ne diyorsun 🙄anlamadim 😀
- +1 yıl
Üstün tutmak yav 😂
- +1 yıl
Bencede anne babasını üstün tutmasin😂
- +1 yıl
Yani eşine Sole hocam bunu 😂
- +1 yıl
Esim yok😒 bu gidisle de olmayacak
- +1 yıl
He özür dilerim Hocam olur yav 😊
- +1 yıl
Olmasin istemiyorum😒😀
- +1 yıl
Niye ki ya düşünme öyle ✋
- +1 yıl
Kimseden hayir yok😏
- +1 yıl
Bu düşünceyle gitsen bulamazsın ki 😊
Vardır muhakkak ✋ - +1 yıl
Varsa da çıksın 😀
- +1 yıl
Kesin sesini duymuştur o 😊☺️
- +1 yıl
Kesin 😀
- +1 yıl
Haha 😂😂😂 Günaydın 😊
- +1 yıl
Hayırlı sabahlar😄
- +1 yıl
Neyse Buraya Baya Yazdı Yeter 😂 By
- +1 yıl
Sanada bay😃
+1 yılTutucak tabii. Biz yok iken onlar vardı.
00 YorumlaAile herşeyden önce gelir
00 Yorumla
+1 yılHaklısın bence
20 Yorumla
+1 yılKadının anne babası nasıl olucak pekala
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl olacak
Gizli Üye(25-29)+1 yılAileyi de atamayiz ki bence önemli olmalı
11 Yorumla- +1 yıl
Bak işte erkekler de genelde bunu yanlış anlıyor.. ailenizi atın demiyoruz ki
- Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
+1 yılHerkeSin yeri baska
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılüstünde de ondan
00 Yorumla aile çandır
00 YorumlaHer erkek değil
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar