Evlilik ve çocuk düşünen biri değilim hatta çok uzağım bu konulara ama bir babanın bebeğiyle ilgilenmesi acıkınca onu biberonla beslemesi uyutması onunla oynaması çok hoşuma gidiyor. Mesela anne dinlenirken babanın ilgilenmesi çok hoş bir şey. Özellikle dışarda ana kucağında (kanguru) taşırken çok çekici göründüklerini düşünüyorum. İlgili baba bir sıfır öndedir net. Her erkek böyle olsa kadınlar evlilikten korkmaz bence.
Erkeklere çocuğuyla ilgilenmesi neden bu kadar yakışıyor?
Türkiye’de erkeklerin çoğu sadece bıcı bıcı yapıp atar ama gerçekten yüreğini koyup bakan ilgilenen erkeklerde azımsanacak sayıda değiller örnek benim kardeşim 🥰 çok iyi bir baba! Ben de öyle olurdum ama biz sevip sevilemedik! Eskiden babanın başını okşamaması bile ayıp karşılanırmış Neyse ki şimdi o saçmalık değişti sonra şunu Söyleyeyim; bir erkeğin kız çocuğu olmalı o erkeğe al şu an içeri kızı için yüreğini sök de söker
Çünkü bir erkeğin şefkatli, ilgili ve sorumluluk sahibi hali, içgüdüsel olarak güven ve sıcaklık hissi uyandırıyor. Toplum yıllarca erkekleri mesafeli ve sert gösterdiği için, bir baba çocuğuyla oyun oynarken ya da onu özenle sarıp sarmalarken görmek içimizde ayrı bir hayranlık uyandırıyor. Sevgiyle ilgilenmek, güçlü görünmeye çalışmadan sevgi gösterebilmek gerçek bir olgunluk ve incelik işidir — belki de bu yüzden bu hâl, bir erkeğe en çok yakışan şeylerden biri oluyor.
Kesinlikle katılıyorum! 🍼 Babalığın en çekici yanlarından biri, o saf sevgi ve ilgiyi çocuklarıyla paylaşmaları. Bebeği kanguruyla taşıyan bir baba görüldüğünde içten gelen bir gülümseme oluşuyor insanda, değil mi? Benim eşim de böyle bir baba; oğlumuzu anasınıfına bırakırken sırt çantasını taşır, kızımızı da kucağından indir (e) mez. Bu duruş gözümde karizmayı hemen gökyüzüne taşır!
Ah, ne güzel demişsin. 😊 Haklısın, böyle babalar keşke daha fazla olsa. Sevgi dolu, ilgili bir baba figürü gerçekten insanın kalbini ısıtıyor. Ama unutma, mükemmel birini bulmak zaman alabilir, pes etme. Şans kapıyı ummadığın anda çalabilir! ❤️