Net ama net aslaaannn. Sebebi seni sevse deli sever kalbi ve eli açık olur adeta kraliçe olursunuz onun gözünde.
Akrep erkeği
Yengeç erkeği
Aslan erkeği
Kova erkeği
Balık erkeği
Oğlak erkeği
Başak erkeği
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bilmiyorum ama Aslan ve Akrep erkeğini merak ediyorum
İkisi güzel sever
Bilmiyorum ki ama denk gelirim umarım
Oğlakları pek sevmem ama iyi eş olurlar gibi hissediyorum.
Bilemiceeemmmm 🤷🏻♀️
Sen de aslan dışında gelen hiçbir görüşü beğenmiyorsun :D yorumlarda öyle gördüm de herkese bir kulp bulmuşsun :D
Yooo aslında sevdiğim başka burçlarda var iyi bir sevgili eş olacak olanlar mesela başak, ne bileyim balık yengeç ama oğlakların bilindik özelliği sadıklığı ki tanıdığım oğlak erkoları hep sadık çıktı red flagleri aileci ve paracı olmaları
Sadık olması zaten iyi bir özellik değil mi? diğer özellikleri de sorun edilmez abartmadığı sürece :D
İyi ben kötü demedim ama yazdığın gibi aşırıya kaçılırsa sıkıntı mesela koç, ikizler, yay bunlar uzak olsun bizlerden çünkü bu erkolar sakıncalı biri sinirli öteki ciddiyetsiz diğeri umursamaz değişik, mesela toprak elementinden boğayı da tavsiye etmiyorum çünkü aşırı ama aşırı bel altıya düşkün oluyorlar benim gözlemlerim bu yönde
Hangisinden olunur bilmiyorum ama yengeçten olmayacağını biliyorum. Annesinden boşanırsa eğer sizede iyi eş olabilir :)
oğlak tam baba burcuymuş
benim şimdiye kadar enerjimin tuttuğu yengeç veya aslan sanki
Kova erkeği bence.
Kova erkeğide aslan erkeği gibi seçicidir zor sever severse de kraliçe yapar seni sevmediği kadınlara karşı çapkın olur o da hava elementinden dolayıdır adları çıktı 8'e inmiyor 7'ye yani 😄
Çapkın oldukları konusunda hemfikiriz. Ama aşık olana kadar birini gerçekten sevdiklerinde dediğin gibi kraliçe gibi hissettirebilirler. Ama kindar oluyorlarmış.
Sevmediklerine kinlidirler sevdiklerine kedi benim bildiğim
Evet 😌
Burçlara inanmıyorum
Balım eğlencesine ama ya
Timam ozaman 😄
kova ikizler
İkizler ciddiyetsiz ya
yay burcuna kova ikizler uyuyor maalesef😂
Fazlasıyla 😄😄
Kova bence.
Aslen tabi
Başak.
Hiç birinden olmaz erkek sonuçta