Hayatımda birisi var ama ben eski yarım kalmış başlayamamış bir insanı rüyamda gördüm. Çok etkisinde kaldım, normal mi?

Hayatımdaki insanı çok seviyorum. Rüyamda gördüğüm kişi ile bir ilişkimiz olsun ikimiz de istedik ancak bazı sebeplerden dolayı olmadı. Bu kişiyi rüyamda görüp çok etkilenmem normal mi? Genelde haberci rüyalar görürüm.

Hayatımda birisi var ama ben eski yarım kalmış başlayamamış bir insanı rüyamda gördüm. Çok etkisinde kaldım, normal mi?
Cevapla