Günaydın
Uzun zamandır sizlerle bu konu hakkında beyin fırtınası yapmak istiyordum. Çekim yasasına inanıyor musunuz? Spritüel konular hakkında düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız?

Günaydın
Uzun zamandır sizlerle bu konu hakkında beyin fırtınası yapmak istiyordum. Çekim yasasına inanıyor musunuz? Spritüel konular hakkında düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız?

Bir şeye doğru diyebilmemiz için her insanda normal şartlar altında aynı geri döngüye rastlamak lazım ki evet bu genel geçer diyebilirim... İnsanın iyi düşünceler beslemesi, pozitif bakması keskin duygulardan arınması ve kendini iyiliğin ve güzelliğin kollarına bırakması ruhsal açıdan onu pozitif yapabilir çünkü kalp gözü ya da enerji yollarının açılmasında bu tip etkenler önem arz eder. Ama iyi düşünceler besleyerek güzel şeyler yaparak iyi ve güzel olanı bir enerji yayarak hayata dahil etme olayı gerçek olamayacak kadar romantik geliyor bana..
Hayat tecrübeleri bu düşünceyi tamamen silecek kadar etkili örnekle pekiştirirsek.
Sen mesela beni çok seviyor benim hakkında hep iyi ve güzel düşünceler besliyorsun... İyi ve güzel düşüncelerin bir dalga oluşturuyor... Bu durumda beni sana getirmesi gerekir mi evet savunulan şey buna olanak vermesi lazım ☺️
E o zaman karşıdaki kişinin yani benim iyi ve güzel düşüncelerimin içinde sen yoksan ne olacak?
Bu basit bir örnekti çeşitlendirilerek bu düşüncenin gerçekliği tartışılabilir... Bana göre Allah'ın bizim bilmediğimiz hesaplarına da biraz ters düşüyor yani o halde sınav neden var ödül ve ceza neye göre belirlenecek? Evren ve enerji bir ödül mekanizması geliştirdi ve bunun da şifresini bu arkadaşlar çözdüyse dünyaya barış ve mutluluk getirsinler de görelim 😀
Çok güzel bir açıklama 👏👏
Yazarken artık bazı şeyleri çekinir oldum bu soruya da cevap versem mi vermesem mi diye düşünmüştüm.
Benim sorularıma geldiğinizde çekinmeden yazabilirsiniz.
Tahammül seviyem iyice doldu sanırım son günlerde
Olabilir insanız
Çekim yasası, insanın kendi iç dünyasının reel dünyasıyla daha dirayetli mücadelesi için gerçeklik arz eder. Herkesin çekim yasası tamamen kendi hayatına aittir.
Yaşamsal alanda karşılaştığımız ve bizi zorlayan veya mutlu eden herşeyi içsel çekimle ve yorumlama ile daha kolay atlatabiliriz
Cevap
8Cevap
inanmıyor değilim şahsen biraz örnek yaşamışımdır :D
Hiiii 👀
Hiii
Rüyamda gördüğüm yerlere bile gittiysem inanırım herhalde
Aaaa bana da olmuştu o bi keresinde
Evet cidden öyle oluyor insan
Benden hoşlanan kim varsa onu biraz düşünsem benden soğumaya başlıyorlar bunun da bi açıklaması var mı acaba
İlginç.. belki vardır kuzum
Bişeyden ne zaman vazgeçersen o şey gelip seni buluyor genelde
Çok inanıyorum tam da içerisindeyim o konuların
Bende pek inanmıyorum şuana kadar istediğim ve vazgeçtiğim çok şey var fakat geri dönüş yok
Beklemeye almıştır belki seni Evren. Sabret
Çok spritüel bir soru sormuşsun
Dimi tam benlik
Ha
Kibar olalım amaaaa
Ho
Terlik geliyoooo🩴🩴
Hü.
Tamam tamam ağlama kıyamam
Hö.
🤷♀️
Hı.
Evet ben inanıyorum
Bilmiyorum ama yok gibi 🤔🤔🤔
Inanıyorum diyemem ama görünce de inanmıyorum 🤭😅
İnanmıyorum jdjdskjs
Evet inaniyorum
Kesinlikle
Evet
Saçma şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?