Bir terazi burcu kadınını seviyorum, ne yapmalıyım?

Merhabalar öncelike terazı burcu olan bi kıza aşık oldum deli gibi seviyorum o da bunun farkında zaten aramız gayet iyi flört gibiyiz ben hep düşünür ederim onu hasta olur günde kaç sefer sorarım güzel laflar güzel iltifatlar ederim o da arada da olsa güzel laflar eder ilgimin farkında zaten bi kere üstü kapalı bu konuşma bir kere geçti ama bir şey hissetmediğini ima etti ben ise aşkımdan vazgeçemiyorum beraber çok eğleniyoruz gülüp ediyoruz o da bunu söyledi yanımda çok mutlu ve huzurlu oluğunu söyledi bu sefer net bi şekilde açık açık konuşacam yakın bi zamanda bu süreç içerisinde ne yapmalı ne yapmamalıyım acaba bir şeyler hissediyor mu yani hiç arkadaş gibide değiliz ama sevgilide değiliz şimdiden teşekkürler

Bir terazi burcu kadınını seviyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla