Benim Başak erkeği çünkü manipülatif kişiler.
Koç - Terazi
Boğa - Akrep
İkizler - Yay
Yengeç - Oğlak
Aslan - Kova
Başak - Balık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim Başak erkeği çünkü manipülatif kişiler.
Akrep kesinlikle olmam çok manipülasyon yapıyor, hayatınızı mahvediyor. Onun dışında oğlak, ikizler, balık hiç benlik değil. Ben mantıklı insan seviyorum, konuşurken bile geleceğini planlayabilen birini görünce mutlu oluyorum açıkçası. Bu insanlar yavaş yavaşta olsa hedefine ulaşıyor. Bu yüzden bana en yakın burçlar boğa, aslan ve koç burcu.
Gelecek planini en cok basak yapar ama sakin dusme buna cunku cidden sorunlu tipler 😂
Pis kiz demez sadece agzina geleni sayar söver varya acayip takıntılı manyaklar 😂
Erkekleri daha temiz ve düzenli bu burcun 😂
Akrep kadınıyım ve çok iyi arkadaşlık yaptim iyi niyetimi suistimal ettiler akrep erkeğini bilmiyorum ama kadını olarak çok iyi arkadaş oldum yardımlarına koştum değerim bilinmedi
Burcun ne
@Filizirem123 sen çok bensin yaa
Sevdiğim kişi sadece Allah'tan korkan biri olsun
Anne baba ailesine saygısı olan sevgili bana da saygısı olur
Tarotlara inanmayın hepsi Yahudilerin kendi kendine uydurdukları fal
Allah'tan korkmayan insanlardan uzak dururum
Asla sevgili olmam
Ben burçlara inanmayan biri olarak sadece geçmişi nerden geldiği ana babası belli olmayan asilsiz insanlarla asla sevgili olmam
Allah'tan korkan insan isterim
Aslan Kova... Birisi özgüvensiz balon. Sürekli güzel görünmeye çalışan, her şeyiyle övülmek isteyen boş. Diğeri de aşırı ve boş özgüvenli, kendini herkesten zeki sanan sadece kendi bildiğini okuyan. İşine geldiği gibi davranan cins.
Cevap
34Cevap
Boğa - Akrep bence
Burçların özelliklerini bilmiyorum ama asla sevgili olmam dediğim bir özellik olarak kendisine saygısı olmayan birisiyle sevgili olmam diyebilirim
Başak burcu genellikle hep ve hep sorunlu tipler oluyor 3 tane tanıdım üçü de aynıydı farklı olanıni daha görmedim üçünün de amminaaaa
aslan-kova asla asla asla. biri kendi burcuydu diğeri yükseleniydi benimkinin. sürekli kendini öveyim isterdi manipüle ederdi beni ezikmişim gibi gösterirdi. koydum kıçına tekmeyi peşimde deli oldu mal
Başak arada kaynadı kusura bakmasın ama balıktan asla olmaz
Basaktanda olmuyor sorun yok 😂
Kova erkekleri çok itici Adnan Oktar, Mehmet Ali erbil, serdar ortaç
Kesinlikle katılıyorum aşırı iticiler kova erkekleri. Ben boğayım bu arada Kova erkeklerine hiç ısınamadım..
Kesinlikle
Aşırı iticiler kova erkekleri ben boğayım bu arada
@alarakorel82 Ajdar🤣
Valla nikaha kadar "burcum şu" demese sormam bile 😅
En güzeli cidden yoksa aklina bit seulergeliyor 😂
başak, balık, yengeç, koç, akrep, oğlak
kovayım. p
yay dan gayette güzel sevgili olur
İkizleri kimse sevmez ama ben onlarla iyi anlaşırım. Aslanlardan nefretuz
Burçlara göre değil insanların karakterine göre karar veriyorum.
Abi yengeç kadını ile uğraşacağına cehennemde git yaşadaha iyidir
Asla asla dememeyi tercih ediyorum. 🌝 Burçlara takılan biri de değilim zaten.
Başak burcuyum, Terazi kadınlarıyla anlaşamıyorum.
Balık burcuyum. Balık kadınıyla anlaşamıyorum. Çok yoruyorlar 😃
Hıcbır zaman asla demeyeceksin.. O gıder senı bulur..
Sevmedıgım burc ikizler
Sosyal ticari siyasi hiçbir ilişkide burclara karşı ön yargılı değilim
İkizler ve yay deniyor ama sonuç olarak burçlara göre ilişki değerlendirmek doğru değil.
Koova, kova, kova ben bu kadar pis huylu insan görmedim.
Kesinlikle ayyyy benden uzakk rkdkdkdk
ajdar, adnan oktar, memet ali erbil : ))
Al işte kanıtlanmıştır jdjdjsjs
jkjkjkj
Burçları severim ama burca göre evleneceğim veya sevgili olacağım kişiyi seçmem
Yay burcuyum. önceden hoşlandıgım kişi ikizler burcuydu hiç anlaşamıyorduk 😂başımın belası
Cok anlam yuklemem ama boga, akrep, oglak burcu erkegi severim
İkizler terazi ikisinde dengesiz ha bide balık çok aglak oluyorlar ve libidolari düşük
Burçlara çok takmam ama başak diyeyim. 😅
Fazla baskın karskter aslan sevmiyorum öyle
Hiçbiri. Çünkü burçları bir çok konuda gereksiz buluyorum.
Başak erkeği çünkü dişillik oluyor
Evet bacim. ya onu bende fark ettim trip. atiyolar bir sey mi oldu engelleyip kaciyor 😂
Tamda öyle
Hic şöyle tuttugunu koparan erillik yok
Koçu gördüm diğer seçeneklere bakmadım bile.. bu arada yay dünyanın en iyi burcu evlenmek için bilgilerinize...
Burçların önemi yok, hepsi olur sfgjs
Hahahahha
😄
Ben Başağım neden beğenmiyorsun bizi
Hangi birini sayıyım. Aklınızda bir durum var ve ondan asla vazgevmiyorsunuz surekli akıl veriyorsunuz dedigim dedik tavriniz var fazla ince ayrinti düşünüyorsunuz her seyde
Evet dusunup bir sonuca variyorsunuz ve onu doğru kabul ettiniz mi donmuyorsunuz
En gec evlenen basak mis 😂
Koç bende pek iyi degilim 😂😂
Aynen sevmiyolar beni de 😂
Tabiki buyrun
Tatli bir yüzün var yaşından büyük duruyorsun ektirebiliyorsan ektir bence
Birini begenip begenmesine takma bence kendini iyi hissedersin
Kesinlikle oyle deidgim gibi yasindan buyuk durduruyor ki bu da her erkekte var
Millet kovayı bitirmiş resmen
Başaklara alerjim var
Kova kadını uzak dursun bi zahmet
Burçlara inanmıyorum keenks
asla demem ama balıklara mesafeliyim
boğa akrep ya bana uymuyor
Balık burcuyla bir türlü yıldızım barışmıyor
İkizler olarak söylüyorum çok dengesiziz 😂
yine zirvelerdeyiz canım dkdljdk
Akrepler ve oğlak derdim
Burçlara takılmam
Anlaşamadıklarım
Akrep burcu libidosu çok yüksek olur
Ben burçları çok önemsemem
İkizlere giydirmişler yine 🤣🤣
Kova diyeni pıçaklarım😀
Cok vukuatli ya aldatmaya meyilli diyorlar 😂
İkizler olabilir
Öyle bi kriterim yok borçlara takılmam çok
Akrep ve Başak
Yengec ya
Balık
Hepsi
kovalar bana uzak Allaha yakın olsunlar pls
Aslan
Oğlak oğlak oğlak nettt
Aslan - Kova
kovayla
ikizler/yay
Yay burcu
Ikizler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?