Oğlaklar benden lütfen uzak dursun, kadın erkek fark etmiyor, çünkü hepinizden nefret ediyorum ajnsks


Ben boğayım
Balık , yay, kova, oğlak
Balık ota boka aşık olup 1 kişide duramıyo gözü onda bunda
Yay - gözü başı hep dışarda oturaklı ağır aile başçısı gibi değil laylaylom ciddiyetsiz
Kova- kendini övsün farklı arayışlar içinde olsun aile kavramı ondada yok gibi
Oğlak- hep benmerkezci onun dediği olsun gereksiz kapris ve küsünce karşı tarafın barışmasn istiyo severim tribini
Öyle bir burç yok. Çünkü her burcun insanı aynı özelliklere sahip değil. Burçlara inanıyorum ama insan kendi kişilik özelliklerini de kendisi yoğurabilir zaman geçtikçe.
Cevap
41Cevap
brn cok seviyorum oğlakları sen neden sevmiyorsun? sevgili olmam dediğim burçlar;koç, boğa, başak, terazi ve kova galiba.
hiç anlaşamadığım kişiler hep oğlak burcu çıktı
Oglaklarla arkadasda olsam asla anlasamiyorum asiri cins bi burc
Senin burcun ne
Aslan yukslen akrep😂
Ciddi misin 😂 Benim bir tane arkadaşım var burada, o da aslan, yükseleni akrep xd
nasil biri😄
hmm ya nasıl anlatayım, sürekli kalbini dinler, asla mantığa göre hareket etmez
öyle espri falan yapmaz ayrıca 😂
benle alakasi yokmus
Biz seninle önceden konuşmuş muyduk 🤔
hayir
Bu fotoğrafta ressam neyi anlatmaya çalışmış? :D Garip ve komik geldi.
Herhangi bir yöre de sevgililer ekmeklerini paylaşıyorlar, düğün sırası, bunlar prova yapmış olabilir xd
Burç ta etkili ama konuşarak anlaşmak daha mantıklı değil mi flkfk
iyi ki zaten burcu karekterini ele verir xjlfjfl
Hiç burç yönünden düşünmedim ya bu konuları ama yorumlarda kimse boğa dememiş bu iyi bir şey 😀😀😀
Hahahaha
Henüz kova'yı da okumadım 🤫
Ne güzel işte miss gibi burçlarımız var kıymetini bilelim xd
😂😂🙄
Koç
Boğa
İkizler
Akrep
Terazi
Kova
Balık
Yengeç
Yay
Oğlak
Ve aslan
Bu burçlarla asla olmaz
@medicalmen mood
Bütün burçları saymış mi 11 tane mi burç var xdxd
@Medicalmen kanks sevdiceğimin burcunu yazmadım birtek
Ben de anlamadım, hangisini saymadı acaba xd
Basağı yazmadım zaten digerlerinin de isimlerini internetten aradım.
Vayy başak ha güzel burçtur 👍
@Medicalmen en güzel burç bence başak özelliklerini bilmiyorum gerçi diğer burçları da bilmiyorum hepsi guzeldir belki de ama başak bir başka güzeldir
Benimkisi burçla alakası yok. Sadece gözü yükseklerde olan biriyle hayatta evlenmem, zaten öylesininde benle işi olmaz.
Öyle bir şey dersem büyük konuşmuş olurum ve Allah büyük konuşanların asla dediklerini başına getirir.
Burç kadar saçma şeylere inanan birisi olması yeterli
Genel olarak evlenmeyi düşünmüyorum zaten de sevgili olarakta ikizler biraz yoruyor ya
Bir yengeç kadını olarak, erkeklerin aradığı her şeyi bende bulması sonucu hepsiyle çok iyi anlaşırım
egoist karı
Ahahahahja demeee öylee sadece kendimi seviyorum
Oğlak burcuyum sanırım kendim gibi birisini çekemem ama yine de büyük konuşmam
Ben tamamen su olduğum için Hava ve Ateş grubu ile pek imkan yok.
Valla sevdiğim insanın burcu belli zaten ama oğlak bende pek sevmem
İlişkilerini burçlara göre şekillendirenler benden uzak dursun mümkünse
Asla dediğim yok, inatçı ve anlaşamadıklarımla olmam.
Akrep ve yay.. ikisinde de canım yandı. Özellikle yay, diğer adıyla yılan burcu. Hepsi yılan astrolglar bile gördüler, yay burcunun adını yılan yaptılar
Sen bana bir yazsana kim olduğunu görelim🤔 yorumdan bahset ama
Umut gitsin, tabi ki deşifre olmak istemezsin 😅
Yani 2 burç var arkadaş olarak da zorladılar beni. Ama yazmayacağım. Sonra linç ediyorlar beni. :D
Hangi burçlarr, bana söyle 😁
balık çünkü şıpsevdi, naif
ikizler ne istediklerini kendileri de bilmiyorlar
akrep aşırı şeytan çekemem
Başakızı bn.. özellikle sevgili olarak başak erkeği, balık erkeği, İkizler erkeği, yengeç ıykkk uzak dursunlar bnden.
Kova ile olmam. Ben de kovayım, kendimden biliyorum. Sidjsjd
Kullanıcı adım yüzünden küfür yiyeceğim bu sitedeki kadınlardan zaten az kaldı😂😂 Ne yaptı bunlar size ya
Balık iyy alingan şeyler 😂
Balıkların gözü yaşlı
Duygusallik ve alinganlik farkli. Bunlar alıngan.
Ha pardon yazdiktan sonra anladim 😂🤣
Bendensin bende oğlaklardan nefret ediyorum hic anlaşamıyorum🙄🙄
Uyumlu biriyimdir , asla evlenmem dediğim bir burç yok
Peki yay erkeği hakkında ne düşünüyorsun?
hiç birşey
Peki öyle olsun bakalım.
Asla asla deme farmattron
Farmatrron ne
Ya ben ne yaptım sana hıı 😒
sen oğlak mıydın 🥺
Evet 🥺
Kalbim çıt gözyaşım pıtt
aaa yapma ama :/
Mümkünse kovalar benden uzak dursun
üzdü :/
O değil de fotoğraf nedir ya?😆
Hahahaha efsane değil mi
oğlak, kova, balık, ikizler ve terazi
ilk defa biri kova dedi xd
Evet bsnsns
Siz de çok duysusalsınız ama
Hadi ordan sjnsns
İkizler veya aslansan biz de sana bayılmıyoruz :D
değilim =)
Bana inatcı lazım burç pek bakmam
koçlar
İkizler, ben zaten yetiyorum kendime
ya ama 😅
😁😁
Asla dediğim bir burç yok.
Anladım :))
Yay burcuyum. İkizler ve kova burcu olanlarla pek muhatap olmuyorum.
Yani burca gore. Konusmakta sacma. Emin olun cpcgu zit burcuyla evlenio
Aslan şöyle çoooooook uzakta dursun.
Koç, koç, koç ve yine koç...
Burca göre evleneceğim kişiyi seçmem
Burçlarla ilgilenmiyorum ama ikizler fena
Fark etmez. Burçlara o kadar kafa yormuyorum.
boğa diyen çarpılır 😂
Koç ve ikizler dengesizlikte nirvana
Ama bence yakismadi onsanlari tanimadan. Yargilamak insan neyse odur. Karsisindaki boksa oda bulasiyo uzim uzume baka baka. Karario yani kimse anasindan oyle vikmiyo heralde
Aga bütün burç sahipleri bir benden uzak olsun yaw
Burca gore muamele yapmam
Kadıni erkeği yok akrep...
Aslan ve yaylar mümkünse görüşmeyelim
Kesinlikle aslan burcu
burçlara değil kişinin kendisine bakıyorum
Aslan erkekleri çok yorucu ama asla demezdim 😅
Terazi, ikizler, başak.
Koçlar benden uzak Allaha yakın.
Öyle söylediğim bir burç yok
Asla dediğim bir burç yok.
Basak
Normal bir başak görmedim
Ben de rastlamadım normaline henüz 😄😆
öyle bir burç yok ama balıklara mesafeliyim..
Oğlak burcu hakkında hem fikiriz canım 👍
:))
Sende mi? Ne alakası var benim burçla ya. Yapma gözünü seveyim o kadar muhabbetimiz var. :D
@TheLostArtist oğlak mısın yoksa 😂
Cidden baktım mesajlara burcumu sormamışsın. Evet. Hiç de kötülüğüm dokunmadı. Lütfen ellerinizi çekin burcumdan. :D
@TheLostArtist o şahıs oğlaktı, o yüzden nefret ettim 🙈
O şahıs keresteydi. Burçla alakası yok. :D Bir kere oğlaklar mantık ve açık sözlü adamlar. Senin o kerestede ikisi de yok. Kandırmıştır seni kesin hava burcundandır. Aklı havada sözleri havada.
@Böyledahagüzel senin burcun ne
@TheLostArtist modu düşük biriydi, içine kapanık.. benim enerjim ona fazla geliyordu, tüm modumu düşürüyordu.. 😊😊
Öylesi ile olmuyor ya. Enerji sömürenlerle. Hayır bir de sana yükler tüm düşük modunun sebebini. Seni yorduğu için falan suçlar. Oysa sen ne kadar için dışına taşsa da onlar başlarına gelen olumsuzlukları da senden bilirler.
Oğlak ve Koç ilişkisi kolay bir birliktelik olmayacaktır. Google öyle söylüyor xd. Ben kova burcuyum
@TheLostArtist evet arkamdan bana iyi davranmıyordu diyor.. 😂
Biz birlikte falan değiliz ya. Arkadaşım o benim.
Seni zaten kast etmedim, önceki sevgilisinden.
Tamam o zaman :D Ucuz yırttım.
@TheLostArtist o genel olaral oğlak-koç ilişkisinden bahsediyor 😁
@eldorado dediğin gibi oldu, iyi sonuçlanmadı zaten.. 😊
Şimdi siz bu kadar iyi biliyorsunuz ya, söyleyin bakalım en kolay manipüle edilen burç hangisi? Hani sen aylarca kendini tanıtırsın ama birisi gelir iki kulağına fısıldar o kişinin ve sana olan güvenini saniyesinde kaybeder. O tarz bir burç.
@TheLostArtist yay burcu olabilir mi?
Yay'a yakın ama değil. Ben ne ara burçlara bu kadar taktım ya. :D Çıkarın beni bu çukurdan.
ikizler /akrep
ama şimdi :/
oğlakları neden sevmiyorsunuz yahu 😂
Ya ama sjksksls
bir oğlak olarak kırıldım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?