250 tlmi aldi 5 dakikada fal bakiyorum diye yaptigi seyi anlatıyorum. Kartlari ortadan ikiye bol dedi böldüm sonrasinda tek tek kartlarin uzerindeki yazilari okudu bende dedim ki herkese ayni seyi okuyorsunuz o da hayir dedi kartlari sen boldün bu senin falin
Güncellemeler
+1 yıl
Yarisi şimdi yarisi da gelecek hakkindaymis herkese ayni seyi okuduktan sonra ne anladim bu isten of
Tarotçu kadın beni dolandırdı nereye şikayet edebilirim?
Tüm mağduriyetini giderdim , yine büyük mebla istedi , yalanlarını anladım öyle işte insanlar ne kadar vicdansız , o kadar yeminler , o kadar ağlamalar yazık insanlara gerçekten, bir kadın neden o hale düşer anlamam , kandırma beni dedim kandırdı
Asıl ben üzüldüm insanlar bu hale nasıl gelebiliyor , ben kaybettiğimi geri kazanırım , gerçekten bu kadar mı oldu insanlık , kimseye yardım edemeyecek miyiz? Sen insana ömür vermeyi göze alırsın o kalkar 2 kuruşa göz diker bu mı yani insanlık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Dün yüklü miktarda dolandırıldım , hiçbir şey olmaz su iç , keşke 250 TL değil 25 bin TL tolandırılsaydım ona bile razıydım.
Nasil dolandirildin
boş ver mağdur edebiyatına kandım iyi niyetimden
Dilenciye mi kaptirdin paralari?
Yok sözde mağdur bir kadına , Allah belasını versin öyle insanların
Neden pisman oldun peki nasil anladin gercegi?
Tüm mağduriyetini giderdim , yine büyük mebla istedi , yalanlarını anladım öyle işte insanlar ne kadar vicdansız , o kadar yeminler , o kadar ağlamalar yazık insanlara gerçekten, bir kadın neden o hale düşer anlamam , kandırma beni dedim kandırdı
Çok üzüldüm gerçekten adınıza
Asıl ben üzüldüm insanlar bu hale nasıl gelebiliyor , ben kaybettiğimi geri kazanırım , gerçekten bu kadar mı oldu insanlık , kimseye yardım edemeyecek miyiz? Sen insana ömür vermeyi göze alırsın o kalkar 2 kuruşa göz diker bu mı yani insanlık.
Edemezsin. Tarot okutarak bir kere yemişsin zaten zukayı.
250 lira paramı artık kimse takmaz bile seni sdffdg
Para tabiki hosaf hemde buyuk para benim icin 😭😭birkac hafta acisini unutamayabilirimm
Vala benim bi yakınımın telefonu çalındı polislere gittik o gece hiç dönüş bile yapılmadı gitti telefon
İstediğin yere şikayet et Bi cacık olmaz sen oraya giderek zaten dolandirilmayi göze aldin
Hayir ya mantikli birşeyler bekliyordum tarot boyle mi bakiliyor cidden insanlar neden tekrar tekrar baktirsin boyle olsa
Aklı başında hiç bir insan evladı tarota bakmaz
Böyle oluyor zaten bilmediğin şeyi niye baktırıyon
Herkes baktiriyo ne bileyim, cok sacma bir insan neden bile bile tekrar yaptirir bunu nasil populerlesmis bu kadar
İnanç meselesi
Neyine inanayim herkese ayni karti okuyor bir kac tanesini de okumadı hepsini okudu saka gibi
bence bir yere şikayet etme. hak etmişsin :D
Kadın haklı
Neden
Fal bakmış sonuçta 😅
İyide tarot bu normal fal degil ki kartlarla iş yapmasi lazim ama hepsini okuyunca herkese bu ne bicim fal
Fal sence gerçek mi? Kim geleceği görebilir?
Haha hangi taş büyükse o taşa kafanı vur
üstüne suç iç
Suc mu?
uğraşırsan belki ama kimse 250 tlye değmez diye dava açmayacağına güveniyor savcılığa gitse bile bir şey çıkacağını sanmıyorum