Tarot kartları öğrenmeye çalışmak aptallık mı?

Ben Tarot kartlarına bakıp YouTube açtım bu konu için sizce aptallık mı? Hobi olarak görüyorum ama bu aralar fazla abarttım tutup kartların anlamlarını öğrenmek için not falan alıyorum. Kendimi bazen aptal gibi hissediyorum ders çalışıyor gibi gözüküyorum ama tuttup Tarot kartlarını öğrenmek için çabalıyorum. Geçenlerde sipariş de verdim. Elimde Tarot kartı da var. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Sizce boş bir iş mi yoksa mantıklı mı?
Tarot kartları öğrenmeye çalışmak aptallık mı?
Cevapla