Yanlışlıkla büyü yapmış olabilir miyim?

2 tane Mumu yakmıştım suyun içinde duran papatyayı aldım ve seviyor sevmiyor yaptım bunu yaparkende aklıma iki kişi geldi seviyor yaprağını yaktım daha sonra sevmiyor yağrağını yaktım en son gövdeyi yakıp mumları söndürdüm büyü ya da ritüel yapmamışımdır değil mi yani sadece aklımdan geçti yaptım hiç bir yerde falan da görmedim

Yanlışlıkla büyü yapmış olabilir miyim?
Cevapla