Yanlışlıkla Büyü yaptım galiba?

Ben birinden çok hoşlanıyorum bugün 8 tane falan aşık etme duası okudum kendimde değildim gerçekten çocuğu çok özlüyordum bende belki gelir diye okudum şimdi internetten araştırdım büyüymüş ve büyü yapılan kişinin ve büyü yapan kişinin işini bitiriyorlarmış cinler onada bişey olmasın banada çok korkuyorum naptım ben Allahım affet beni ama gerçekten bilmiyordum bişey istemeyerek oldu nasıl bozabilirim büyüyü ona bişey olmadan söyleyin lütfen kendimi asla affetmem
Yanlışlıkla Büyü yaptım galiba?
Cevapla