Aşırı saçma bir rüya gördüm yorumlayabilir misiniz?

Şimdi biz akrabalarımız gidiyorduk arabayla sonra rumeysada geliyordu (hiç gorusmedigim sanal arkadaşım)? Megersem evi yakınmış. Sonra akrabalarımız diye çok garip kişilerle karsilasiyorduk. Böyle pasaklı falandilar, insana da benzemiyordular. Sizin yuzunuzun rengi niye böyle diyordular. Bende yüzünü yikasan anlarsın diyodum. Sonra bir sürü pasta falan vardı onların olduğu yerde onları kazanmak için hadi gelin kar savaşı yapalım diyordum onlarda kabul ediyordu (o sırada Rümeysa Instagrama bir suru ST atıyordu). Tabii karlarda çok azdı ve güneş vardı karları söküp alıyorduk kimse bana kar atmadığı için arkalardan atıyordum ve en sonunda ben kazanmıştım. Sonra pembemsi jelibomsu bir pasta gördüm ve onu istedim verdiler. Tadı hala aklimda şekerli gibiydi ama abartılı değildi jelibom tadı vardı Cok guzeldi. Sonra arabaya binip eve gidiyorduk, arabanın içindeki Rümeysa abartiyorsunuz evim hemen şurada kendim gidebilirdim diyordu ama yinede onu evine goturuyorduk. Sonra sakiz cignerken ablamla sakalaaiyorduk çıkar su sakızı diye. Birden sakızı aldı uzatmaya başladı soluma bı döndum abimmis ve ablamda birden aşağıya inmiş (oysaki araba hiç durmadi inmesi imkansiz sasiriyordum) ve arabanın kapısını açmaya çalışıyordu (eve gelmişiz) sakızı tukurdum ve sonra birden uyandım...

Şimdi bu rüyayı görürken daha mantikliydi okuyunca saçma geldi dalga geçmeyin jxlsnsoak
Aşırı saçma bir rüya gördüm yorumlayabilir misiniz?
Cevapla