Şimdi biz akrabalarımız gidiyorduk arabayla sonra rumeysada geliyordu (hiç gorusmedigim sanal arkadaşım)? Megersem evi yakınmış. Sonra akrabalarımız diye çok garip kişilerle karsilasiyorduk. Böyle pasaklı falandilar, insana da benzemiyordular. Sizin yuzunuzun rengi niye böyle diyordular. Bende yüzünü yikasan anlarsın diyodum. Sonra bir sürü pasta falan vardı onların olduğu yerde onları kazanmak için hadi gelin kar savaşı yapalım diyordum onlarda kabul ediyordu (o sırada Rümeysa Instagrama bir suru ST atıyordu). Tabii karlarda çok azdı ve güneş vardı karları söküp alıyorduk kimse bana kar atmadığı için arkalardan atıyordum ve en sonunda ben kazanmıştım. Sonra pembemsi jelibomsu bir pasta gördüm ve onu istedim verdiler. Tadı hala aklimda şekerli gibiydi ama abartılı değildi jelibom tadı vardı Cok guzeldi. Sonra arabaya binip eve gidiyorduk, arabanın içindeki Rümeysa abartiyorsunuz evim hemen şurada kendim gidebilirdim diyordu ama yinede onu evine goturuyorduk. Sonra sakiz cignerken ablamla sakalaaiyorduk çıkar su sakızı diye. Birden sakızı aldı uzatmaya başladı soluma bı döndum abimmis ve ablamda birden aşağıya inmiş (oysaki araba hiç durmadi inmesi imkansiz sasiriyordum) ve arabanın kapısını açmaya çalışıyordu (eve gelmişiz) sakızı tukurdum ve sonra birden uyandım...
Şimdi bu rüyayı görürken daha mantikliydi okuyunca saçma geldi dalga geçmeyin jxlsnsoak
Şimdi bu rüyayı görürken daha mantikliydi okuyunca saçma geldi dalga geçmeyin jxlsnsoak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
benim de Rüyamda evime hırsız girmiş. Hırsız kadın ama dev gibiydi. 2 Metreden uzundu... belki 500 kilo vardı. Kocaman bir göbeği ve çok daha kocaman bir poposu vardı. Evi soymaya başladı... Ben saklandığım yerden polisi aradım... Gelen polis mankenler gibiydi... ince zarif çok güzel bir kadın polisti... ama silahsızdı yalnızca jop vardı yanında.. elindeki jopla hırsız kadına müdahele etti... ama hırsız kadın onu bir tokatta yere serdi... kadın polis tekrar doğrulup taekwondo teknikleriyle dövüşmeye başladı... devasa hırsız kadına çok güzel döner tekmeler savurdu... ama hırsız kadın onu çöp gibi bacağından yakaladı havada çevirip yere vurdu, sonra kadın polisin üstüne oturdu hoplamaya başladı... tıpkı şu şekil bir manzara oluştu...
Dev hırsız kadının poposunun altında kalan güzeller güzeli kadın polis ağzından kan fışkırdı... "AAAAAAAAAAHHHH" diye bir ses çıkardı ve öldü. Şüşğo kadın hırsız zevkten "OOOOOHHHHHH" diye bir ses çıkardı ve sonra beni gördü... tam benim de üstüme oturacakken maalesef uyandım.
İSPQDJPSDU oglum bide rüyasını temsil için foto yapmış git yazar falan ol sen wattpadde
yazarım orada zaten... ama oğlun değilim.
Kullanıcı ad ne
Bigfatlilith idi... ama şu an aktif değil. yazardım diyecekken yazarım demişim.
şu hikayeyi orada yazmıştım. sonra kendi bloğumu kurup oraya aldım. sonra oradaki üyeliğimi iptal ettim. fatlilith26.blogspot.com/.../...gnda-uzerinde.html
Pasta ye geçer
tamam skslsnak
Tatlı krizin gelmiş glikoz eksiğin var 😅
Harbiden son zamanlarda canım tatlı çekiyor bilinç altına nasıl islemisse artık pasta yemek için kar savaşı yapıyorum😅
Savaşı bırak pastayla seviş geçsin işte
Ben sen miyim be önüme gelene yapayim
rüya işte
Saol çok yardımcı oldun
sende saoll