Güneş oğlak, ay kova, yükselen oğlak, merkür oğlak, venüs kova dizilimine sahibim (temel gezegenlerden). Bunlara uygun hangi dizilimlere sahip kızlar benden hoşlanabilme potansiyeline sahip olabilir sizce?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Pek bir bilgim yok ama bence toprak baskını kişilerle ilişki yaşayabilirsin
Olabilir aslında, araya da biraz hava etkisi serpiştirilmiş versiyonları da olsa güzel olur 😅
Kova baskını diyebiliriz havadan ziyade
Venüs kovadan dolayı, değil mi? Peki elementinden ziyade direk burcun kendisi mi daha önemli bu konuda?
Şöyle oğlak ve kova sende baskın, oğlak çok olunca toprak baskını kova oğlaktan az olunca kova baskını diyebiliyorum.
Anladım. Bir sitede de sentez burcum kova olarak gözüküyor. İlginç durumlar yani.
Görünüşün Kova burcu özelliklerine benziyormuş
Anladım. Genel özellikleri nasıl oluyor peki bu burcun?
Şöyle dıştan kova burcu içten oğlak burcusun gibi düşün. Umursamaz, çalışkan, zeki, mantıklı, finansla ilgilenen, kültürlü, bilgili falan diyebilirim.
Şimdi oturdu. Sentez burç dıştan nasıl göründüğünü etkiliyor demek ki. Tamam, teşekkür ederim yorumların için.
Rica ederim kanka ne demek 🤗
Oğlak erkeklerini hiç bilmiyorum
Sen boğaysan sana yakındır kişilik olarak, zaten toprak burçları az çok birbirine benzer nitelikler taşırlar. Ama tabi doğum haritasına göre değişebiliyor çoğu şey. Bende de öyle bir merak oldu işte, sorayım dedim zevkine 😅
Ben oğlak burcuyum. Boğa flörtüm vardı çok kıskanç ve inatçıydı ben de öyleyim ama o daha başkaydı 😅 hep tartışırdık
Anladım, bak ben o kadar kıskanç değilim mesela. Ama haklı olduğum konularda ben de çok taviz vermiyorum. Sanırım kova etkisinden dolayı. Yükselenini falan biliyor musun?
Ama o çok başkaydı bxbddj yükselenim başak ay burcum yay
İlginç, aslında iç dünyanda çok özgürlük yanlısı olman lazım buna göre 😅. Demek ki diğer gezegenlerde de çok fazla toprak etkisi var 😂
Özgürlük yanlısıyım zaten kısıtlanmayı sevmem kısıtlamayı da
Ama kıskançlık buna ters düşüyor 😂. Demek ki sende biraz duygular karışıyor ilişki ilerledikçe, öyle mi?
Kıskançlık başka özgürlük başka bir şey
Öyle değil aslında, sonuçta kıskançlık da sevdiğini kaybetme korkusundan dolayı hareketlerini kısıtlamakla sonuçlanan bir duygu. Yani o da özgürlük kısıtlamaya giriyor 😅
Sevdiğini kaybetme değil tabii kıskançlığın neyden kaynaklandığı önemli mesela kızın biri sevgilimi süzse beğense kıskanırım sinirlenirim
Bu da bir başkasının ona başka gözle bakmasından kaynaklı onu kaybedeceğimden değil
Sen öyle deyince aklıma şey geldi, bir programda İspanyol bir adama, sevgilisine o gözle baksalar nasıl hissedeceğini sormuşlardı. Adam da şey demişti, “Gurur duyarım bununla, ‘demek ki benim bakılmaya değecek, çok güzel bir sevgilim varmış’ diye düşünürüm”. 😂
Oha xjshs afedersin o da g. vtlık resmen
Doğrudur, yanlıştır; kişinin ilişki stratejisine göre değişir. Ama uzun ilişkiye yatkın insanlar için çoğunlukla kabul edilemez oluyor tabi bu tarz bir şey. Her şeyde olduğu gibi denge önemli ya, kıskançlığın dozu kaçtığında da karşındakini soğutursun kendinden 😅
Tabii doğru diyorsun denge önemli
Peki, sende mi daha fazlaydı, yoksa eski flörtünde mi? 😅
Tabii ki onda bddbns ben o kadar kıskanç değilim djdej kıskancım ama onun kadar değil
Peki o kıskançlığı nasıl ortaya çıkartıyordu? Senin üzerine mi giderek, yoksa kendi hassasiyetini masumane bir şekilde dışa mı vurarak?
Üzerime giderek
Evet, o da gizli bir hassasiyet. Sanırım beta bir erkekle birlikteymişsin, üzgünüm 😅
Beta ne xjhxjd zaten hayatımda yok
Liderlik özelliği olmayan, çekinik erkek. İlişkide yönlendirilmeye razı olan taraf. Ama sanırım seninki daha kötüymüş bundan, çünkü baskın görünümlü çekinik 😂. İyi o zaman, kurtulmakla büyük bir iyilik yapmışsın kendine.
Yok ya bence baskındı biraz ama ben de baskınım dkdhd amann geçti gitti işte
Evet. Ama kesinlikle sen gerçek baskınsın, o da baskın görünümlü çekinik. Neyse, çok derin psikanalizlere girip sıkmayayım seni de. Peki, bu aralar nasıl ilişki durumların?
Yalnızım dıdhd
Zaten baskın bir kızın yalnız kalması çok muhtemel, kadınsılığa aykırı bir şey çünkü 😂. Erkekler genelde feminen kızları tercih eder, aklında bulunsun 😂. Ha, sen feminen bir erkekle birlikte olacağım ileride diyorsan ona söyleyecek bir sözüm yok.
Feminen erkek gay değil mi djbjdhd
Neden bir kadın baskın olamaz mı
İlle de gay olmak zorunda değil. Çünkü benim bahsettiğim konu cinsel yönelim değil. Kaldı ki, bir insanın içinde maskülenlikten de feminenlikten de biraz vardır. Analizini kişinin genel yapısından ziyade spesifik özelliklerine ve davranış biçimlerine indirgersen daha sağlıklı bir sonuç elde edersin. Mesela kararı sürekli karşı tarafa bırakmaya eğilimli olmak feminen bir özelliktir, ama sorumluluk alıp öncü olarak çaba göstermek de maskülen bir özelliktir, gibi. Bu tarz konuları araştırmanı öneririm.
Pekala baskın olabilir, ama bu onun kadınsılık oranını düşüren bir şeydir. Ve dediğim gibi, erkeksi yanı ağır basan erkekler, genelde feminen özellikleri daha ağır basan kızları severler. Tabii ki de aşırı feminenlik ya da aşırı maskülenlik iyi bir şey değil, ama mutlaka birinin diğerinden gözle görülür bir şekilde de baksın olması önemli.
Ay hiç üşenmedin mi yazarken nndjdhdhhd neyse ne artık aman banane boş ver
Neden üşeneyim ki? Düşüncelerimizi anlatıyoruz işte. Sen de çok tahammülsüzsün galiba farklı düşünceleri duymaya 😂
Yoo sadece kafa yormak istrmiyorum djdhdjgd
Kendini geliştirme konusunda o kadar da meraklı değilsin yani?
maalesef
Ama bir şekilde olman lazım. Boş zamanlarını nasıl geçiriyorsun peki genelde?
Evde yatarak djdbdjdhdkdjxkzjmz
Kendine yazık ediyorsun 😂. Yatarken bir dizi/film vesaire de mi izlemiyorsun? Oyun oynasan bile kardır yani 😅.
Ggdhh ünüversiteye hazırlanıyorum yoo youtube işte vlog falan izliyorum
Ha, tabi ondan da fazla bir şey yapmaya fırsatın olmuyordur. Hangi bölümü istiyorsun bu arada?
Hemşirelik istiyorum
Hayırlısı olsun. Gerçekten istediğin bir meslek mi, yoksa herhangi bir konudaki mecburiyetten mi seçtin?
Yanii ilgimi çekti ama aslında diyetisyen olmak isterdim o d işsiz kalıyor
Peki ya diyetisyen ayağına influencer olma fikri nasıl? 😂
Hhahaha aklımda
Kesinlikle öyle yap, hem de gezmediğin yer kalmaz, zahmetsiz iş.
Yok bee hemşirelik istiyorum
İyi, uykusuz geceler seni bekliyor öyleyse 😂
Jshdjdhdndjd
😂
Ohooo sen böyle cidden evde kalırsın
O kadar mı vahim durum 😂
Çok takıyosun yaaa
Yok, merak ettim sadece, sonuçta astrolojinin de kendi içinde mantıklı bir sistemi var, her ne kadar çok inanmasam da 😂
Doğru tabi ama
Artık çoğu kişinin dilinde dolanıp durduğu için en azından hakkında bir iki kelam edebilecek kadar öğrenilmesinde bir sakınca olmadığını düşünüyorum 😅. Ama galiba sen de çok yakından ilgilenmiyorsun.
Aslında bakmak lazım biraz. Ben hiç bakmam bi burcumu bi de yükselenimi bilerim 🤷🏻♀️
Yükselenin ne peki?