Tarot falımda sürekli ölüm kartı çıkıyor. Ne yapmalıyım?

Bir süre önce tarot bakmayı bırakmıştım. Birileri beni korkuttuğu için. Şimdi tekrar bakmak istiyorum ama sürekli ölüm ve kupa beşlisi kartları düşüyor önüme. Ne yapmalıyım? Kartlar küsmüş olabilir mi? Yoksa olacak bir şey için uyarmaya mı çalışıyorlar? Çünkü ara verdikten sonra kartları elime aldığımda kutudan direkt ölüm kartı düştü. Ve ertesi gün babam kaza yaptı. Birkaç gün önce yine ölüm ve yıkılan kule kartları çıktı karşıma. Kardeşimle ilgili söyleyemeyeceğim bazı sıkıntılar var şimdi de. Kartları bırakmalı mıyım yoksa beni olacaklar için iyi niyetle uyarıyorlar mı?

Tarot falımda sürekli ölüm kartı çıkıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla