bilmem sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir ama hiç başkasının bana yaşattığını yaşadığını görmedim sadece ben kendi yaşattığım şeyleri yaşadım. karma bende tek taraflı çalışıyor ve bu iş hiç hoşuma gitmiyor.
ayrıca bir süredir kız kardeşimin sarkacı ile oynuyoruz. bilen bilir ortamda enerjisi kötü olana yönelir biyoenerji ile ilgili bir şey. son zamanlarda sarkaç hep beni işaret ediyor, acaba enerjim mi kirli, üstümde büyü falan mı var, sadece psikolojik olarak kendimi sürekli bunalıma sokmam mi sorun veya sadece vitamin eksikliğinden mi kaynaklı bilmiyorum ama mental olarak sağlıklı hissedemiyorum. beraberinde çook uzun süredir psikiyatrik tedavi alıyorum, ilaç kullanıyorum. ve yine kız kardeşim tarot falı bakıyor ve uzun süredir bana bakamıyor odaklanamıyor. ruhumu ya da beynimi ya da bedenimi çamaşır suyuna yatirasim var :)
ayrıca bir süredir kız kardeşimin sarkacı ile oynuyoruz. bilen bilir ortamda enerjisi kötü olana yönelir biyoenerji ile ilgili bir şey. son zamanlarda sarkaç hep beni işaret ediyor, acaba enerjim mi kirli, üstümde büyü falan mı var, sadece psikolojik olarak kendimi sürekli bunalıma sokmam mi sorun veya sadece vitamin eksikliğinden mi kaynaklı bilmiyorum ama mental olarak sağlıklı hissedemiyorum. beraberinde çook uzun süredir psikiyatrik tedavi alıyorum, ilaç kullanıyorum. ve yine kız kardeşim tarot falı bakıyor ve uzun süredir bana bakamıyor odaklanamıyor. ruhumu ya da beynimi ya da bedenimi çamaşır suyuna yatirasim var :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar