Karma daima aleyhime?

bilmem sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir ama hiç başkasının bana yaşattığını yaşadığını görmedim sadece ben kendi yaşattığım şeyleri yaşadım. karma bende tek taraflı çalışıyor ve bu iş hiç hoşuma gitmiyor.

ayrıca bir süredir kız kardeşimin sarkacı ile oynuyoruz. bilen bilir ortamda enerjisi kötü olana yönelir biyoenerji ile ilgili bir şey. son zamanlarda sarkaç hep beni işaret ediyor, acaba enerjim mi kirli, üstümde büyü falan mı var, sadece psikolojik olarak kendimi sürekli bunalıma sokmam mi sorun veya sadece vitamin eksikliğinden mi kaynaklı bilmiyorum ama mental olarak sağlıklı hissedemiyorum. beraberinde çook uzun süredir psikiyatrik tedavi alıyorum, ilaç kullanıyorum. ve yine kız kardeşim tarot falı bakıyor ve uzun süredir bana bakamıyor odaklanamıyor. ruhumu ya da beynimi ya da bedenimi çamaşır suyuna yatirasim var :)
Karma daima aleyhime?
Cevapla