Bana * yapan arkadasım neden karma yasamıyor?

Bu en yakın arkadasım dedigim kişiyle biz cok yakındık onun icin herseyi yapardım ve yapıyordumda gecenlerde benim birkaç kıyafetimi cok fazla övüyordu bende haliyle mutlu oluyordum bi gun telefonundan birkaç şey yollamam için bana verdi bende instagramın arama kısmından kendi ismimi yazdım ve bazı mesajlar çıktı yukarı tıkladıgımda o çok övdüğü kıyafetlerini tannımadıgım bi kıza atıp hiç yakışmamış cok dobro çok kötü tarzı mesajlar gordum ve karsıdaki kızda bana küfür etmişti ve en yakın arkadasımda buna randomla karşılık vermiş bu durumu ona ve diger yakın olduğumuz birkaç kıza soyledim kızlar doğal olarak sen haklısın senin yanındayız dedi en yakın arkadasım ise telefonumu karıstırmıssın naptıgının farkındamısın tarzı seyler soyledi ve bizimle konusmayı kesti bizde onunla kestik ve şu an çok guzel bir arkadaş grubu var hala herkesle arası cok iyi okulun duzenledigi italya gezisine katılıyor insanlae olayı bilmesine ragmen onun yanında duruyor hocalar tarafından cok seviliyor ve mevzuyu hocalara bile anlatmıs Şu an cok mutlu ve guzsl bi hayatı var ve olayın üstnden en fazla.1 ay gecti haksız olan yanlıs olan taraf benmiyim degilsem boyle insanlar niye karma yasamıyor konuşmayı kestik ama bu tarz yasadıgı seyleri gordukce sinirleniyorum ve kendimi suçluyorum
Bana * yapan arkadasım neden karma yasamıyor?
Cevapla