Koç (kadın) yengeç (erkek) ilişkisinin temeli nasıl olmalı, bazen bir çok konuda ters düşüyoruz ve anlaşamıyoruz. Ne yapmalıyım?

Etkileşim için değil, ciddi bir konudur. Saygılar
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşlerinizi paylaşın lütfen 🙏
Koç (kadın) yengeç (erkek) ilişkisinin temeli nasıl olmalı, bazen bir çok konuda ters düşüyoruz ve anlaşamıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla