+1 yılKendinizi kandırmayın lütfen, burcu zaten ofsayt. Bir erkeğin burcuna göre değil karakterine göre değer veriniz. Tüm kadınlar güzeldir diyen biri sadece bir hatuna sadık kalabilir mi? Ne istediğini iyi bilen bir erkek tek bir kalbim var ve tek bir sevdiğim olsun diyen erkek sana göre ;) kendini özel hissetmek istiyorsan sadece sana değer veren birini bulmalısın.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÇünkü seks konusuna bakış açıları farklı. Aşk vs gibi bağlayıcı duygular onları pek bağlayamıyor. Tüm kadınları potansiyel partner olarak görüyor olabilirler (tahmin) Bi kaç arkadaşım var kadın/erkek akrep burcundan olan. Hepsi de çok eğlenceli aynı zamanda rahatsız edici derece de inat insanlar. Burca göre karekter yorumlamaz ama ortak özellikleri aynı oldugu için diyorum bunu. Hepsini de çok seviyorum.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAkrep kadınıyım çiçek dağıtmak değil de cidden bi ortama girince istemsizce gözüma hoş gelen erkeğe 2 kez de olsa bakarım aynı şekilde karşımda ki erkek de bakar bu elimde değil :) ya da tersi fiziksel özelliklerimden de olabilir ilgi çeken bi tipim var (hesap erkek ema kadınım önceden açtım hesapı cinsiyet değişikliği yapamıyorum )
00 Yorumla
+1 yılAkrep burcuyum ve insanın karakter özelliklerinin belirli gün aralıklarına göre paket veri olarak yüklendiğini düşünen herkese sağlıklı günler dinlerim.
-ben mümkünse neşeli olmak istiyorum..
--- kusura bakmayın neşeli paketlerimiz sadece 15/27 Mayıs günleri arasında yüklenmektedir.04 Yorumla
Oğlak+1 yılÖnce test ediyorsun demi
Akrep+1 yıl@SasukeGaara neyi?
Oğlak+1 yılİnsanları
Akrep+1 yıl@SasukeGaara gerek görmüyorum test etmeye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı.
u +1 yılKızların hepsi aynı ne zaman anlayacaklar erkekler her kıza bakar bunun burçla ilgisi yok :D
00 Yorumla Gözlemlediğim kadarı ile akrep burcu erkekleri çocukluklarından itibaren akrep burcu olduklarını bilerek yetişip, vecibelerini yerine getirmeye çalıştıkları bir hayat yaşamaya özen gösteriyorlar. Köpeğe bile onu coşturacak ifadeleri sık kullandığınızda saldıray , heyecanlı aktif bir hale geliyor. Sen şu sun bu sun lar , ben böyleyim şöyleyim lere dönüşüyor ve buda insanların mizaçlarını belirliyor. Bir çocuk düşünün sen ne kadar kuvvetlisin yaa sen ilerde herkesi döversin diyerek yetiştirin. Bu güzel birşeymi hayır ama ona bunu özendirdiğiniz andan itibaren çocuğun yaşam tarzını belirlemişsinizdir.
12 Yorumla
+1 yılBurçlara inanmiyorum lakin bir kız teşhisi sonucu akrep burcu olduğumu öğrendim vs😁🤪 şunu söyleyeyim gençken üniversite iş hayati vs kızlar karşımda tere yağı gibi erirlerdi. erkekler ile arkadaşlık etmeyi sevmezdim kizlarla takılırdım iyide anlasirdim ki istemsemde etrafimda olurlardi öyleki bazarinin ismini bile hatirlamazdim gibi gibi soruya cevap olacaksa; sadece ilgi duymadiklarim insan olmalari disinda degeri olamayanlara yapardım gerçekten hoşlandığım kıza karşı bunların hiçbiri geçerli olmaz farklı bir kimliğe burunürdüm. ilgili kişiyi bilmem ben öyle idim neyse teecihlere dikkat karsidakinin sizden ne istedigini iyi bilin sadece lafada bakmayin
00 Yorumla
m +1 yılburada anladım ki akrep erkeği kendini dünyaya lutuf olarak gönderilmiş falan sanıyor 😀😀😀😀
11 Yorumla
Boğa+1 yılAynen dkccfjfjdnfk
Akrep görürsen kaç, hayat felsefem. Amannn uzak olsunlarr. Bak tüylerim diken diken.
158 Yorumla
Boğa+1 yılNeden ki 😶
Boğa+1 yılYa ben yengeç burcuyum Balık burcu erkeğiyle fazla anlaşamıyorum aşırı duygusal diye bir akrep kalıyor o da kötü çıktı 😬
Boğa+1 yılÇok kalbim kırıldı iyi biri de yok ki hiç😔
Boğa+1 yılEvet boğa burcunu duymuştum bende normalde Balık burcuyla iyi anlaşırım ama çok alıngan oluyorlar o yüzden anlaşamıyorum ikizler Terazi nasıl sence
Yengeç+1 yılİkizler olan çok yakın bir arkadaşım var, ama arkadaş işte. Enerjisi hiç bitmez, arkadaşlıkta iyi ama ilişkide önermem. Biz daha çok evciliz biliyorsun. Evde güzelce oturalım, bir mekana gideceksek en sakin yerler olsun falan. Bunlar eve uyumaya girer sadece, mekana gidecek olsan sen kuytu köşe ararsın bu masaya çıkıp hadi gençler eğlenelim demeye kalkar. Yani tatlım ikizlerin de bize geleceğini sanmıyorum. Terazinin ağzı çok iyi laf yapar, kibarlıktan incelikten kırılır. Ama çok çapkındır işte, aldatma şansı çok yüksek. Aslanı da aklından dahi geçirme şimdiden söyleyeyim.
Boğa+1 yılValla çok doğru bide hava grubu olduğu için hemen sıkılıyorlar herşeyden en iyi toprak grubu kalıyor galiba benim yükslen Terazi genelde uyumluyumdur herkesle
Boğa+1 yılToprak grubu yükselen su grubundan olsa çok güzel olur bence
Boğa+1 yılYaa sen tam bir yengeç sin o zman 😃
Boğa+1 yılAy burcundan bari kurtarsan ay burcun ne
Boğa+1 yılYay çok iyi duygularını ifade ediyor iç sesin 40 yaşından sonra etki ederler diyor astrolog lar ama ben inanmıyorum benim ay koç bütün özellikleri var sende yay özelliklerini taşırsın
Boğa+1 yılYay koç aslan en zeki burçlar Benin çocuğum olursa burcu yüksleni ay burcu hepsini aslan yapmayı düşünüyorum 😃
Boğa+1 yılEvet durduğu eve göre gelecekteki eşinin benzer özellikleri hakkında bilgi veriyordu sanırım öyle birşeydi
Boğa+1 yılAma özellkeirni birebir yaşıyorum yay ve koç en sinirli burç bu arada 😂
Yengeç+1 yılAy ben bir de şu ev olaylarını anlamıyorum ya. Bilmem kaç derece falan. Nasıl öğrenirim ki bunu aslında oralardan birçok şey çıkıyor. Şu ara biraz telepati, frekanslar, olumlamalar onlara sarmış durumdayım. Seviyorum böyle şeyleri. Sanırım yay olduğuma emin oldum, sinirlenince gözüm döner 😀
Boğa+1 yılDoğum haritası yaz google dan hesaplama. net diye biyer var ben ordan bakıyorum sen de ordan bak doğum saatini tam bilmen gerekiyor
Boğa+1 yılBen çabuk sinirleniyorum ruh halim çok dengesiz saçma hareketler yapan konuşan insanları dövesim geliyor cjcjdndxkxd
Boğa+1 yılBiz biraz zor insanız ya hava grubundan daha dengesiziz bence en iyi kendi grubumuzla anlaşırız 😃(((yükslen Terazi olduğumuda nasıl da belli ediyorum :))
Boğa+1 yılMesela 12. Ev başak burcunda google dan yaz ordan bak ya da mars 7. Evde diye arat
Boğa+1 yılÖzünde iyiyiz ama zor biriyiz ben burçları 2 yıldır araştırıyorum duygusal biriyim karşımdaki kişi bana herzaman olmasa da ilgi göstermeli romantik olmalı toprak grupları en odun burçlar bir ömür geçmez her akrep yengeç burcu iyi diye bir şey yok tabi yükselen burç ay burcu önemli iyi olan bir akrep balık bulsak bir ömür geçer çünkü ben ilgi bağımlısı biriyim mantıksal düşündüğümde everit olmaz diyoruz ama su grubuyuz sonuçta en iyi yine su grubuyla anlaşırız toprak grubu çok kalp kırıyor ağzına geleni söyler duygusuzdur yükseleni su grubundan sa neyse ama onu da tam bilemezsin Terazi burcunu da ortaya koyarsam ben naif kibar biriyim en iyisi su grubu diyorum 😇😄
Boğa+1 yılDene bakalım 😃
Boğa+1 yılAstro seek diye bir uygulama var ordan doğum haritana bak üstte baskın diye bir bölüm var iki tablo çıkıcak alttakine bak hangi grup baskın sende
Yay+1 yılgenelleme yapmanız gerçekten o kadar mantıksız ki akrep burcuyum ama daha hiç bi kadına tokalaşmak için bile dokunmadım hani böyle bi devirde evet inanmanız zor olabilir ama ben böyle biriyken birilerinin çıkıpta bu ayda doğduğum için beni uçkuruna düşkün olarak nitelendirmesi gerçekten büyük bi ayıp
Yengeç+1 yıl@Mrtol1453 arkadaşım akrepler hemen biriyle bişey yaşar değil zaten. Elini tutmamış olabilirsin ama bunu istiyorsundur. Olay şu, ben biriyle birlikte olmayı iki kere düşünüyorsam akrepler on kere aklından geçirir. Tutku insanıdır. İlla eyleme dökmesinden bahsetmedik, düşünce olarak da algıla bunu. İradenin sağlam olması istemediğin anlamına gelmez. Her burç vücutta bir organı temsil eder. Sizler cinsel organı temsil ediyorsunuz. Yani sırf bu uçkur meselesini şu an bu yorumlarda okumadın, gökyüzü bunu söyler.
Yay+1 yılhayır ben aklımdanda 10 kere filan geçirmiyorum hani insan olduğumuz için tabiki ara sıra gelmesi normal bir şey ama eyleme dökebilecek fırsatım varken yapmıyorum hani aklımdan 10 kere değil 100 kere geçirsemde yapmadıktan sonra kime ne zararım var ki bi insanın karakterini doğduğu zaman dilimi şekillendirmez ben cinselliği filan temsil etmiyorum hani sevdiğim olsa elini tutmayı elbette isterim düşünsene dünyadaki en sevdiğin en kıymetli kişinin elini tutmaktan bahsediyoruz muazzam bir şey ama ben sırf bunu yapmamak için bile kimseyi sevmedim ben karşı cinse temasdan bu kadar uzak dururken kendimi evleneceğim kadına saklarken sizin gelipte bana sen cinsel organı temsil ediyorsun demeniz gerçekten çok kırıcı :(
Yengeç+1 yılYahu sen niye kişisel algılıyorsun meseleyi dkdldlndjdkd ben yengeç burcuyum bak, bize çok ağlak çok duygusal derler. Ama ben bir kere birinin yanında ağlamış insan değilim, kendi kendimeyken bile ağlamakta zorlanırım. Ee ne oldu şimdi? Kırılayım mı buna. Uyan şeyler olur uymayan şeyler olur. ya da yaşın kaç bilmiyorum, ileride göreceksindir. Hiç savunamayacağım yani kusura bakma. Benim tanıdığım en son akrep etkeği namazını kaçırmayan, orucunu tutan, yardımdan yardıma koşan ama libido tavan birisiydi. Az önce saydığım özelliklerine güvenerek çıktığım bu yolda oturup sohbet edemeyecek vaziyete geldim. Sebep: Akrep libidosu.
Yay+1 yılben 19luk çıtırım 22 kasımda doğdumda kimi yerde yengeç kimi yerde akrep olarak geçiyorum o yüzden kendimi akrep sayarak yorum yaptımda bilmiyoyum libidonun insanın elinde olan bir şey olduğunu pek sanmıyorum ama önemli olanda yardımdan yardıma koşması genel olarak iyi bir insan olması ne de olsa bunu kendisi seçiyor kendi kararına bağlı bir şey bence kimseyi seçemediği bi özelliğine göre yargılamamız gerekiyor libido az da olsa çok da olsa birilerini rahatsız etmedikce birilerini bir şeylere zorlamadıkca masum bir şey bence bu arada bende çok duygusalım kitap okurken müzik dinlerken dizi izlerken göz yaşlarım pıt oluverir galerim göz yaşlı fotoğyaflayımla dolu ama bi sorun yok bence hihi :p
Akrep+1 yıl@Mrtol1453 ARKADAŞ ALINMA ÜSTÜNE , ÇOK NAZİKSİN , İYİ BİR AKREPSİN SEN , BİLİYORUZ,...
Yengeç+1 yıl@Mrtol1453 ya kardeşim sen cidden boş yapıyorsun olayı dramatize edip durmayın 19 yaşındasın zaten çıtırım diyorsun konu ile alakalı fazla bir bilgin yok hangi burç olduğunu bile bilmiyorsun savunmaya geçiyorsun. Yüksek enerjili bir kadın bacağına yanlışlıkla dokunsun o zaman buraya tekrar bi uğra.
Akrep+1 yıl@Mrtol1453 Yaw git başka yerde duygu primini yap , baban annne dokunmasaydı, sen hala spermdin!!!
Yay+1 yılhangi burç olduğumu bilmiyorum demedim doğduğum gün 2 burcu ortak paylaşıyor orada bi tık sorun varda o sorun değil benim dramatize ettiğim filan yok kusura bakmayın ama seçemediğim doğum günüm yüzünden beni yargılamayazsınız herkes kötü olmak zorunda değil ayrıca yüksek enerjili kadın filan demişsinde hani profilimi büyütüp bakarsak karşı cinsden ne kadar ilgili gördüğümü nasıl teklifler aldığımı az çok tahmin edebilirsin mesele kadın görmemiş olmam değil emin ol senden daha çok kız arkadaşım var mesele yokluk değil hani azıcık düşünün gözünüzü seviyim gerçekten yoklukta olduğum için mi dokunmuyorum kadınlara yoksa edebimden namusumdan mı lütfen sizden birazcık anlayış bekliyorum sizi gerdiysem özür dilerim
Yay+1 yıl@O1BEN kitap okumadığımı nerden çıkardın şu an benim hakkında bildiğin tek şey kadınlara dokunmamam ben başka bi bilgi aktarımı yapmadım söyleyecek söz kalmayınca tanımadan etmeden hiç bir fikrin olmadığın insanlara kitap oku mu diyorsun neyse dediğim gibi benim tek derdim insanları seçemediği dünyaya geliş tarihleriyle yargılamamanızdı kullanıcı adımdaki 1453 sayısı seni neden ilgilendiriyor orası ayrı bi komik ama emin ol kadınlarıda erkekleride sizden daha iyi tanıyorum
Boğa+1 yılO1ben mrtol ne boş yaptınız ya yorum yapmayın artık
Yay+1 yıl@kaktus_ bakın sakin sakin tatlı tatlı anlatıyorum gerilmeye sinirlenmeye gerek yok şimdi egoist olduğumu düşünmeniz gerçekten çok garip benim dış güzelliğimden bahsetme sebebim kendimi övmem değil sizin benim yoklukta olduğumu düşünmenizdi hani güzel olduğumu söyleyen ben değilim bunu hemcinsleriniz söylüyor ama sizin profilime bakıp buna mı laf anlattım deyip dış görünüşle yargılamanız zaten pekde mantıklı bi insan olmadığınızı âşikar ediyor benim sizden genelleme yapmama ricamı boş yapıyor olarak nitelendirmeniz o kadar boş bir şey ki ne diyeyim bilemiyorum kırıcı olduysam özür dilerim daha fazla konuşmayalım olur mu
Akrep+1 yıl@Mrtol1453 azcık Mert ol friendzone da kalma
Boğa+1 yılO1ben sende ikidebir mertolü eleştiriyorsun ilk önce o kızın yorumunu altına yazdığın yorumu sil de adamlığını görmüyim o senin gibi sarkıntılık yapmıyor
Boğa+1 yılGörüyim*
+1 yılAkrep erkeği temiz iş çıkarıyor diye düşünüyorum 🙂
Bağlanma yok, peşinde koşma yok.
Cafe ve restoranlarda yiyip içip çıkmak gibi onlara göre bence.
Zaten burçlar arasında libido olarak 1. sırada gelir akrep burcu.01 Yorumla
Boğa+1 yılHahaha çok doğru 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurcundan çok yükselen önemli diyorlar aslında ama birde geçen Mine Ölmez uyumlu burçları demişti ben Teraziyim yükselenim İkizler, sevgilim Yay yükselen Akrep.. İkizler Yay uyumu için mükemmel diyor mesela❤️Terazi Yay içinde hep olumlu şeyler var zaten. 😍
00 Yorumla
+1 yılAkrep burcu erkeği de kadını da insan sevdiğinden böyle. Kendimden biliyorum :) Evet genel hatlarıyla biraz flörtöz havaları var. Arayışları olduğu kadar bağlanmaya da fazla müsaittirler.
20 Yorumlaİltifat etmek, her kadına çiçek dağıtmak demek değildir. Biz kızları mutlu etmeyi seviyoruz, hepsi bu.
211 Yorumla
Boğa+1 yılAma bu sahtekarlık başkasına edince hiçbir etkisi olmuyor bende
Boğa+1 yılHerkese yapınca ne anlamı var ben herkes miyim
Boğa+1 yılZaten kızlara demek istedim 😃
Boğa+1 yılNe alaka ya herkse bir insan niye iltifat eder ona çiçek buna çiçek bence seviyesizlik
Boğa+1 yılCcxjdmckföflffkfk
+1 yılAKREP erkekleri adamdır , senin anlattıgın durumun burclarla felan ilgisi yok karakterle alakası var, sana bir tavsiye hayatta bir şey yasamamış görmemiş tiplerden uzak dur 😉
09 Yorumla
Akrep+1 yılAkrep ♏ laf yok dostum eyw bir mukabil 😉
Boğa+1 yılİyisi de var kötüsü de ama hepsi böyle çiçek dağıtıyor O1ben sen niye heryerden çıkıyon kendini kanıtladın zaten çapkın sın
Akrep+1 yılSavaşmayın sevişin ✌
Boğa+1 yılYa Bi git deli midir nedir
Akrep+1 yılYani sevgi kutsaldır tanımak vede yaşamak gerekir.. ✌
akrep bugün kadınları çiçek olarak görür 🥶Kızlar Bir Adım Öne
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok sinsi bi burc (hepsi degil tabi) bi akrep tanidigim vardi 2yil ciktik ailemle tanismak icin resmen yirtindi o derece.. tanistiktan 4ay sonra frlan yeni birini buldu 2 sene sonra felanda evlendiler böyle sinsi bi burc
05 Yorumla
Boğa+1 yılZor güveniyorlar ya da güvenmiş rolü yapıyorlar yoksa sevdiğini kaybetmek istemez
Cevap sahibi+1 yılBen genelde akrepleri hep sinsi gördüm genel cogu öyle ne yazikki (benim tanidiklarim ya da )
Boğa+1 yılSenin burcun ne
Cevap sahibi+1 yılAslan, yukselenim boga
Boğa+1 yılAslan burcuyla fazla anlaşamaz
+1 yılAkrep burcu kadin erkek farketmez gordugum yerde geri kacarim nefret ederim hepsinden genelde. Sadece birisi cok farkiydi hic cicek falan da dagitmiyordu istisnalar varmis demekki.
05 Yorumla
Terazi+1 yılnickin kitap ismi demii
Oğlak+1 yıl@Coraline-0 evet 😊
Terazi+1 yılÇok sevdiğim bir kitap dikkatimi çekti😃
Oğlak+1 yıl@Coraline-0 benim icin ilk ucte yer aliyor 😊
Terazi+1 yılZevkine bayıldımm😂
+1 yılBir Akrep olarak bende öyleyim yaa, bazen ciddi bazen makarası na ama doğru tespit, muhtemelen en büyük özelliğimiz cinselliğe düşkün olduğumuzdan kaynaklanıyor olabilir
00 YorumlaBenden baskasina cicek dagitan kisi bi zahmet bana cicek vermesin.. Yolarim o çicekleri 😁
22 Yorumla
+1 yılİltifat etmek, her kadına çiçek dağıtmak demek değildir. Biz 🦂 akrepler Ler kızları mutlu etmeyi seviyoruz, hepsi bu.
00 Yorumla
+1 yılgüncellemeye cevabım..
karşimm senin kafan mı güzel?03 Yorumla
Boğa+1 yılSeninki kadar güzel değil yeşil kırmızı güzel baya bide çiçekler
Başak+1 yılah şekerim çok incesin
Boğa+1 yılSende benim gibi ol dicem ama olamazsın
+1 yılBanada nazar değmese çokça kızla olurdum ama işte her akrep aynı olmuyor
015 Yorumla
Boğa+1 yılAynenn nazardan hep bunlar 😃
Oğlak+1 yılAl iste hala benle uğraşiyor kızim ne yasadıgimi biliyon mu sen kivanc yaşasa yaşadığımı boyle tipi olamazdı
Boğa+1 yılYa kötü bir şey. Mi dedim seni destekliyor um ben
Oğlak+1 yılboş ver pohtan hayatta olup yaşamak cok zor valla ya gelen yargiliyor goden yargıliyor kimse bi çocuk ne yaşiyor demiyor (yargılıyor lafıni senin icin demiyorum)
Oğlak+1 yılBide geldiğimiz doneme bak valla yakında cıldıracam Şu an sabrım uykuda
Boğa+1 yılNe desen haklısın dünya bazen cehennem gibi geliyor
Oğlak+1 yılValla ya travmalarımi iyilestirmek için adım aticam her sey cok pahalı ben yapana kadar savaşta çikacak şu yaşimda 100 gibi hissediyorum ruhen çöktüm
Oğlak+1 yılBenim kadar derdi olmayıp dert üreten insanlar görüyorum onlara da lanet olsun hiç sükretmiyorlar
Boğa+1 yılBende senin gibiyim duygusal olduğum için çok etkileniyorum çoğu şeyden
Oğlak+1 yılBak kardeşim size karşi içimde gercekten böyle bir sey olmasıni istemiyorum ama hep yargilandim bi insan bu yaşina kadar hep yalnız ilgisiz kalırsa kızlar hic sıcak davranmazsa nasil iyi olim ilgi göstermedi kimse hastalik ve travmamdan dolayı dişlandim ama ne yapim ben secmedin bunlari o kadar da kotu değil tipim orta boyumda kısa değil anlamıyorum ben ne yapıyorum bunlara onlar bana kötu davrandiķça dah kotu oluyor içim sonrada nefret kusuyorum ayni durumda sen olsan sende böyle yapardin emin ol insanları yargılamak çok kolay anlamak önemli olan
Boğa+1 yılİyi insanlar hep böyle oluyor insanlar egosunu yükseltmek için bizim gibilere yükleniyor işte sende bir sorun yok yanlış insanlara denk gelmişsin ☹️
Oğlak+1 yılgeneli sokan cinsten jdndncnc
Oğlak+1 yıl@kendalliste_ bahtsız akrepler anca kendini sokar kendime zararım sadece
Oğlak+1 yılkıyamam akreplere kıyılır aslında cok fenalarr
Boğa+1 yılYükselenine de bağlı tabi ama genel olarak iyiler
Gizli Üye(36-45)+1 yılHanımefendiler çapkınlara ve playboylara hayran olup, bakirlerden ve sadıklardan tiksindikleri için akrep burcu erkekleri bunu fırsata çeviriyor olabilirler.
028 Yorumla
İkizler+1 yılSen olayı yanlış anlamışsın. Karşısına ilk çıkana düşen kızla kardeşim çifti bunlar. Saydığın bakir ve sadıkların cesareti olsa kız onunla da olurdu. Her şey cesaret.
İkizler+1 yılKardeşim yazmıyor tabiki. Y*vsak yazdım
Oğlak+1 yıl@aşkınyaşıolur cesaret değil şans
Cevap sahibi+1 yılSonuçta bakir erkek kızla konuşunca sırnaşık sünepe olurken, playboylar konuşunca şirin ve sosyal oluyor
İkizler+1 yıl@bahtsizjokeer Bunu şans olarak görüyorsan yvsaktan pek farkın yok. Şansı yaratması için cesaret lazım. Yvsak olunca yüzsüzlük de pakete dahil. Yılmaz.
Oğlak+1 yıl@aşkınyaşıolur ne diyon ablacım sen bu coğrafi konumda çok yakısıkli veya paran olacak yoksa bi hiçsin pç olman lazım bu ülkede böyle
İkizler+1 yılÖzgüven
Oğlak+1 yıl@aşkınyaşıolur öz güven yetmez
Cevap sahibi+1 yılKadınlar zengin kaslı ve uzun boylu olmayan erkeğin özgüvenli olmasından nefret ediyor. Sadece paralı aygırların özgüvenli olmasını istiyorlar. Mevzu budur.
Oğlak+1 yılAynen öyle kardeşim
İkizler+1 yıl@bahtsizjokeer öyle erkeğe öyle kadın bb
Boğa+1 yılBen kendime uygun birini bulmak için kaç yıldır burçları arşatırıyorum öyle tiplerle de işim olmaz sana diyorum gizli üye
Cevap sahibi+1 yılHayalinizdeki aşkı bulmanızı dilerim. Üç günlük dünya herkes sevsin sevilsin. Ben de diğer insanların mutluluğuna sevineyim.
Yengeç+1 yılerkeklerde paragöz her erkeğe yavşayan kızlara bakıyor o zaman
Oğlak+1 yıl@No_Yo_Aquí valla bacım iyi kız olsa bile onların bile çokca kriteri var 190 yakisikli paralı gibi orta tip 182 boyumla hic kiz arakdasim bile olmadi
Boğa+1 yılÖyle der ama aşık olunca o dediklerin Bi anlamı kalmıyor türkiyede 190 bulmak da zor zaten kriter olması normal önümüze gelenle sevgili arkdaş mı olucaz
Yengeç+1 yılsana öylesi denk gelmiş kaç milyon tane kız var
Oğlak+1 yılYav öyle biri değilsek asik olmuyonuz ki? Pç olmak lazım kardeşim gtu basi ayri oynayan olursak aşık olursunuz
Boğa+1 yılÖnümüze gelene aaa sen çok iyi birisin sana aşık mı oluyim dicez nasıl bir kafa yapısndasın ya
Oğlak+1 yılUlan ne yapıcaz bize asık olun diye kişiliğimizi mi degistirelim bu devirde utangaç sessiz kisi daha dikkat çekici gidin tanişin onlarla siz bi kerede adim atın çok iyi birisini kazanırsanız belkide
Boğa+1 yılne alaka NE ALAKA
Boğa+1 yılKafana tükürüyim senle uğraşılmaz
Oğlak+1 yılS g isine gelmedi tabi Allah bildigi gibi yapsin sizleri
Boğa+1 yılİlk önce bir kafa yapını değiştir bu kafayla gidersen sana kimse bakmaz sinirini benden mi çıkarıyon ahlaksız adam küfür etme
Oğlak+1 yılLan sen insan olsan bak ciddi diyorum saygı duyardın görüşüme obje sen insan olsan insanca konuşurdum sizin gibi zihniyetler bir an önce yok olsun mk kötu bir şey demedim kendinizi ilah görüyorsunuz
Boğa+1 yılBende kötü bir şey demiyorum sen fazla alıngansın uslübuna da dikkat et
Cevap sahibi+1 yılHerkes kendince haklıdır. Zalimlere denk gelen dostlarımız daha karamsar olabilir. Başkaları daha iyimser kalabilir. Herkes her düşünce başımızın tacıdır. Kimse kimseyi üzmesin incitmesin.
Boğa+1 yılEvet incitmeyelim birbirimizi
sizce çiçek dağıtmak her kıza kur yapmak mı yoksa karşı cinsden değer verdiği kişilerle ya da herhangi biriyle tatlı ve kibar konuşmak mı
00 Yorumla
+1 yılbenim tanıdığım akrep erkeği eski yakın arkadaşımdı öyle herkese iltifat etmezdi daha çok dalga geçerdi milletle skdskfj
00 YorumlaBence burçla alakasız açıları önmli yani kişilik huy
10 Yorumla
+1 yılAslan olmasın o :) ama erkeklerin geneli öyledir :)
10 YorumlaBurçla ne ilgisi var kişinin karakter meselesi 🤷♀️🤔
10 Yorumla
+1 yılBir şey desek linç ederler bir de 😂 öyleler işte. Maya yani.
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ben boğayım ama çoğu erkekde var bu, her burçta çıkabilir.
00 Yorumlabütün kızlara çiçek dağıtmayı sadece akrep erkeğinde görmedim
00 Yorumla
+1 yılVar bi sıkıntı onlarda akrep burcunu hiç sevmem daha önce hep bu burç tarafından aldatıldım 😏
00 Yorumla
+1 yılNe biliyim neden erkeği olmadigim içindir belkide😃
04 Yorumla
Oğlak+1 yılAkrep olduğunu görebiliyorum artık 🤣
Akrep+1 yılEvet görebilen gözlerine hediye mi vereyim ne diyon
Oğlak+1 yılNe slk akrepsin sen mk akrepler zeki olur bi poh anlamıyon
Akrep+1 yılHe he
Klasik akrep dememek lazım ne akrepler var şu hayatta 😎
00 YorumlaKarşındaki kişi yolunda, akrep kadınları genelde böyle yapar.
00 Yorumla
+1 yılHerkesi zehirlemeyi severler iltifatlarıyla çiçekleriyle böcekleriyle..
00 YorumlaBurçla alakasi olduğunu sanmam , ama bence erkek kaşarlığı.
00 Yorumla
+1 yılgenel olarak erkeklerin çoğu böyledir ama akrep burcunda bi şey var bilmiyorum ne olduğunu :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDağıtmam. Birisini seviyorum. Arzuluyorum. Beraber değiliz. Beraber olsak ondan başkasını düşünmem. f*ck yapmam.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu sadece akreple ilgili değil erkeklerin çoğu böyle
01 Yorumla
Boğa+1 yılAkrep burcu iltifat ediyor diğer erkekler odun genelde varsada bana denk gelmedi
- Astroloji & Burçlar konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılBurclarla alakasi olmadığını anlayacak kapasiten olunca anlarsin her erkegin öyle oldugunu
10 Yorumla
+1 yılÇiçekçi olduğu için olabilir😏
40 Yorumla
+1 yılUlan eski sevgilim de akrep burcuydu ilk ve çocukluk aşkını benle bir tutuyodu. Görev tamamlandı ayrıldım 👍
01 YorumlaErkek milleti hepsi böyle.
10 YorumlaBuyrun çiçekler... Yalnız Papatya kalmadı elimizde.
00 Yorumla
+1 yılAaa akrep burcu erkeğine laf yok
11 Yorumla
Terazi+1 yıl
Yaaa öylemiler gerçekten? Değildir yaaa…
02 Yorumla
Boğa+1 yılÖyle maalesef
+1 yılBurç önemlimi erkek olması yetmezmi😂😂
01 Yorumla
Boğa+1 yılHaklılık payın var evet
Su grubu genel olarak böyle hem erkeği hem kızları
01 Yorumla
Boğa+1 yılAkrebi bilmem ama yengeç ve balık kadını sadık oluyor
+1 yılBiri gidice diğerine yapışmak için🤣
04 Yorumla
Boğa+1 yılKendini güvenceye alıyor demek ki yalnız kalmamak için
Akrep+1 yılYanlışlıkla korkum yokta libido başa belaaa
Akrep+1 yılYanlız ben akrebin🤣🤣
Çünkü onlar biraz şeydir
10 Yorumla
+1 yılÇünkü aşırı sekse düşkündür
19 Yorumla
İkizler+1 yıl@ramcoli erkek hakkında bilgi sahibi
İkizler+1 yıl@ramcoli erkekler hakkında bilgi sahibi diyelim
İkizler+1 yılNasıl bu başka detay anlamadım
İkizler+1 yıl@ramcoli ben mesaj atamıyor
+1 yılAdi bir pislik olduğu için
10 Yorumla
+1 yılAralarından en masum saf s alağını secerler sonra
11 YorumlaKriterler nedir tam olarak 😀
00 Yorumla
+1 yılAyran gönüllü olduğunu da listeye ekleyelim.
01 YorumlaBurç meselesi değil, karakter meselesi...
00 YorumlaOlm ben anneme bile çiçek alıyorum 🤷🏻♂️
00 YorumlaAkrep Burcu kadınları da öyle değillerdir umarım
00 Yorumla:) akrep candır 🦂🦂🦂🦂🦂🦂
00 Yorumla
+1 yılöyle bişey yok güzel kızlara dağıtırız
00 YorumlaAlla alla öylemyz halikaten
00 Yorumlaben akrep burcuyum ve hiç öyle olmadı yani
00 Yorumlamaalesef evet hepimiz ;)
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer