Zamanında beni reddetmişdi bende yakasını bırakmıyordum çünkü seviyordum sonra bana hak etmediğim şeyler söyledi üzdü.
Üzerinden bu kadar geçdikten sonra neden özür diler?
Üzerinden bu kadar geçdikten sonra neden özür diler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kız bulamamıştır aaa bu eskiden beni seviyordu diye aklına sen gelmişsindir. Şansını denemek istemiştir.
Benden bogayim.. kesin bosluktadir. aklı a sen geldin.. stalktladi.. sonra da yükseldi sana
Sence bu durumda nasıl davranim ona
Normal davranmaliisn sen olmalısın.. böyle gelmesi önemli değil.. bakarsın aşk hikayesi baslar
Böyle gelmesi önemli değil derken?
Boşlukta iken sen gelmişsin bence yine aklina
Kıymetini yeni anlamıştır odun, bu tarz değer kıymet bilmeyen odun çok
Senden daha iyisini bulamayacagini fark ettigi icin
Hangi konuda
Onun amacı kesin başkadır bak ben sana diyim
Boğanın ne zaman ne yapacağı belli olmuyor 😂
Zamaninda yüz vermeyene sende verme ya
2 yıla kadar aklı nerdeymiş inanma sakın
Yataktaki anılarınızı özlemiş
Ahhhaa boğa erkeği detayı olmasa olmazdı demi
Saçmalık
boşta kalmıştır