
Burcuna göre senin toksik ilişki eşin kim?

Oğlak mı, aslında ben oğlakları severim ya. Ay burcum oğlak zaten. Yükselenim de boğa. Yani toprak burçlarının etkisi var bende. Gayet çalışkan, kararlı, tuttuğunu koparan tipler oluyor oğlaklar. Tek sıkıntıları bazı şeyleri gereğinden fazla ciddiye alıyor olmaları. Biraz rahatlayıp geriye yaslanmaları gerek


😄😄😄😄
Cevap
40Cevap
Valla seneler evvel bir Toksit bir ilişki yaşadım, o kişi de Yengeçti.. Kendisi de Toksit biriydi, Allah kurtarmış.
😄😄
Balıkmış 🤔 neyseki tanıdığım balıklar kendilerini balık olarak kabul etmiyorlar o yüzden sorun yok galiba khfdsfhj
😅😅
Koç burcuyum eski erkek arkadaşım boğa burcuydu vala doğru 😄
Allah kurtarmış😄
Yükselenim de boğa olunca daha çok ben ona çektirdim ajsbsbs
Allah onu da kurtarmış diyeyim o zaman😄😄
Aynen ahahsgd
Doğru evet 🙈
@Akrep-Bir_Adam nokta atışı yapmış sanki he 😂😂😂
Aynn öyle canım 😊 Aslan burcunu tamamen yok etmek istiyorum
@Akrep-Bir_Adam ben de erkeğine öyleyim bu kadar olur yanj harbiden 😂😂😂😂🙈
Sen erkeklerinide bana yolla ben vururum onları yerden yere. 🤫
@Akrep-Bir_Adam ayıpsın o iş bende 😂😂😂
Ughh ben bütün toksik ilişkilerden ve burçlardan nefret ediyorum.
Aslan burcuyum kova oğlak akrep aman aman en toksik ya da bendede sıkıntı olabilir bilemem tabi de sevmıyorum 😂 🤦🏼♀️
Ahahahha aslanım ve sevgilim başak🤣 Şansıma tüküreyim
Ahahs😂
🤣 şok oldum
@Hissiz72 boşanalım 😃 bu ilişki beni çok yıprattı gülüm 😛
@Hissiz72 https://youtu.be/TDqL6_ni7e4
Herkes gidecek yanında ben kalıcam 🤨🧐
Kesinlikle kova doğru zerre anlaşamam akrep burçlarıyla
Oglak mis ama ben genelde yay ile yasiyorum bu durumu
Başak ile yaşadım evet en berbat günlerimdi değerli zamanımı çaldı beyin özürlü.
burçla ilgisi yok kıskanc güvensiz kimse onla yasanır
İkizlermiş. Bu beni üzer. Ama ben yengeç demek istiyorum.
ikizler mi :/ lan kararsızları bana bırakmayın zaten duygusalım bön bön birbirimize bakarız
Balıkmış. Akrep’le olması gerekir hatta akrep’le ilişki falan yaşamam
Eski sevgilim en toksit ilişkiyi benle yapmış tüh jsksjksjwlsnd
Yengeç mis evet ya ne o vaz geçti ne ben Ama bitti aklımızda kaldı yine yazdık bitemiyor abi ya bitti mi bitmedi mi a q
Ben koç ben bence akreple yasarim yaşadığım deneyime bağlı konuşuyorum
Erkek arkadaşımla neden anlaşamadığımız belli. O yengeç ben ise kova.
Boş beleş sıralama. Sinastri haritası varken, güneş burcuyla uyum çok saçma
ikizlermis ama aynı zamanda yay aslan akrep irrite 🚫
Balık sevmiyor ama benn 🥰
😄🌺
Çok duygusllar hiç çekemiyorum 🥰
Boğucu olur evet😄😄
Bunu niye yıllar önce söylemediniz ki bana 😅
Sürprizi kaçmasın diye😄
Bir olaydan iki ders çıkarmışsın işte daha ne😄
Toksik ilişki ne oluyo
Taraflara zarar vermesine rağmen devam ettirilen, duygusal manipülasyon, tartışma yoğunluklu ilişki diyelim en basit tabiriyle
Toksit iliski ne oluyor?
Taraflara zarar vermesine rağmen devam ettirilen, duygusal manipülasyon, tartışma yoğunluklu ilişki diyelim en basit tabiriyle
Hmm. Almim ben
Toksik ilişki nedir ki🤔
Taraflara zarar vermesine rağmen devam ettirilen, duygusal manipülasyon, tartışma yoğunluklu ilişki diyelim en basit tabiriyle
Heh tam olarak öyle bişey😂
Bence koç ve balık. Koçlar biraz sinirli oluyor, balıklar duygusaldır.
@abdurrahman00t Gel gel okuu 😂
Şaşırdık mı hayır 😄
Kova demisler ama kova burcu tanıdığım bile yok
terazi oğlak demişler de yalannnnn
Cidden aslan ve kova ile olan ilişkilerim berbattı
terazinin ki nett doğru olmuş
Tam benlik koclari sevmem
Boga ve akrep iyidir erkekleri
Asln da sevmem
Bir aslan olarak kesinlikle balık
Başak burcuyum 😄Aslan burcu olabilir 😄
Balık, ıyyyy, Allah yazdıysa bozsun
Yengecler ile imiş 😀
ne demek aslan ama hayıırrr
kova diyor ama yanlış basak olmalıydı
Aslan burcu ile yaşarmışım kfdncs
Kova mı yok ya Akrep olmalıydı ya da aslan
İkizlermiş yükselenim halbuki. d
Terazi mi 😳😨
😅😅
Oğlakmış doğru
Onu ben alayım😄
Niyeeeee :D
Ben severim oğlak😅
Bende severdim ama payimi aldim :D
Ben de aldım da akıllanmıyorum😅
İkizlerim
İkizlerin karşısında yengeç yazıyor ben zannetmiyorum yani çünkü genelde yengeç burcu aşkta çok iyidir ben bu zamana kadar yaşadığım en toksik ilişkiyi hangi burçta yaşadım diye düşündüm şu anda ikizler burcu olarak en gerçekten böyle değişik ilişki aslan burcu ile yaşadım böyle sevgililik vardı ortada ne bir şey vardı flört gibiydi aynı zamanda arkadaş gibiydi çok boş bir şeydi ama yani en toksik ilişkiyi kesinlikle ben aslan ve Akreple yaşadım bir de ikizler bayağı iki tane ikizler olmuyor ya
Doğru benim de ikizler arkadaşlarım var gayet güzel anlaşıyorum. Tabi bazen konuşmayı abartıp ipini kaçırıyorlar orada bir tersleşiyorum😅. Onun dışında yengecin melankolik yapısına çok iyi geliyorlar. Eğlenceli ve zekiler
Yengeci ile ikisi arasındaki uyum başka hiçbir burçta yok
Yengeçler unutulmaz💥
Yengeç o kadar doğru ki haha
😄😄
O nasıl ilişki
Taraflara zarar vermesine rağmen devam ettirilen, duygusal manipülasyon, tartışma yoğunluklu ilişki diyelim en basit tabiriyle
Aslanmış bilemiyorum hiç Aslan tanımadım
Bana hemen bir Kova bulun...😊
Akrep. Ömür sömürürler
Sevgilim aslan ben akrebim dogru nxjdndk
Kova
Teraziyle
İkizler bence
Ben Oğlak = Terazi
İkizler.
Oğlak.
Kova :))))
Oglakmis
ikizler net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?