Kova ve boğanın yer değiştirmesini talep ediyorum. Ayrıca yengecin orada işi ne🙄İnanmış gibi yapmak en keyiflisi diyorum 😌. Burcuna göre doğru grupta mısın?
Saf mı şüpheci mi! Burcuna göre sen hangi gruptasın?
😳 Abla ilk defa farklı bir emoji kullandırdın bana :( Yay güvenir mi? :( Sen güveniyor musun? :( Evet dürüst, güvenilir olduğuna katılıyorum ama ben güvenemiyorum kimseye :( Hatta bayağı problem yaşıyorum. bu konuda :(
Eski çalıştığım yerde kıza akrep burcuyum dedim ııyyy diye tepki verdi. Böyle seyler paylaşıyorsunuz meraklı insanların kafasında saçma sapan düşünceler oluşuyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Çok fazla güvenmekten geldi ne geldi ise bu yüreğe bu hançerler🤕
:((
Çok fazla güvenirmişim.
Güveniyor gibi yapmak keyifli. Çok yalan yakalarım ve inandığımı ve kendisini akıllı sanmasını izlemek keyif veriyor.
Aynen öyle👌
çok fazla güvendikte ne oldu. Ben tamda olmam gereken yerdeyim kimseye güvenmiyorum ve böylesi daha iyi
🌺
Normalde burç yorumlarlarını saçma bulurum ama bunda doğru çıktı :D Akrep burcuyum ve gerçekten çok güven problemi yaşıyorum.
😊🌺
Terazi. Çok fazla güvenir 🥺🥺
Ama alakası yok 😂😂
Yaa😂
güven problemi yaşarmışım🤔 ben ona sorgulayabilmek de derim yalnız, sonuçta birini yeterince tanıyabilmek de önemli.
- Çok fazla güvenir: Terazi♎
- Hayır, değilim: Birinde olacaksam "Güven problemi yaşar."da olmalıydım.
Oha yengeçe bence yerinde 😮
😅😅
yay neden güvenir biliyo musun çünkü kendi gibi bilir kendisi saf temiz katıksız yalansız dürüst olduğu için karşındakini de öyle zanneder
😳 Abla ilk defa farklı bir emoji kullandırdın bana :( Yay güvenir mi? :( Sen güveniyor musun? :( Evet dürüst, güvenilir olduğuna katılıyorum ama ben güvenemiyorum kimseye :( Hatta bayağı problem yaşıyorum. bu konuda :(
@KızlarSoğuyor kolay güvenmem ama bazen güveniyorum yani
O zaman bundan sonra ben de öyle yapacam abla :( İdolümsün :( Saygılar :(
@KızlarSoğuyor ahahaha tenk u
Çok safta değilim çok şüphecide değilim. Herşeyin fazlası zarar.
Tam ben güven problemi
ben bunu problem olarak görmüyorum iyi bir şey.
Aslan güven problemi pek yaşamam :) aksine güven duyduğum için hayal kırıklığına uğrarım :)
Kova ve boğa bencede yer değiştirmeli. Tanıdıkça ya güvenirim ya miş gibi yaparımd fjkg
Çok fazla güvenen tarafta yer alıyorum ama şüpheci bi kişiliğimde var
Güven problemim var hele de şu son zamanlarda balığım ama
boğalar güven problemi yaşar
ve içinde bir acaba varsa :) o gerçek çıkıyor
Başak burcu erkeğiyim ve doğru, güven sorunu yaşarım. Son zamanlarda çok fazla şüpheci olmaya başladım.
Güven problemi çok yaşıyorum ama bi o kadar da safım
Siz hala burçların bi halta yaradığını gördünüzmü? 😂 Ben oğlak burcuyum ve sözde her sene bizim senemiz awk cehennemi yaşıyoz awk yerinde
Yine olumsuz biz AKREP olékmiii
Olumsuz değil ki iyi bişey😄
istekli, savasci , güven problemi yaşar, kinci gibi şeyler yazık duruverin neresi iyi bunlarin
O da doğru 😄
Beni tanımadan akrepler ile böyle seyler yazmanız doğru degil
Niye sen bütün akrepler misin))
Eski çalıştığım yerde kıza akrep burcuyum dedim ııyyy diye tepki verdi. Böyle seyler paylaşıyorsunuz meraklı insanların kafasında saçma sapan düşünceler oluşuyor
Tüh kıza söyle bu siteyi kullanmasın😊
Sadece omu herkesin aklına sokuyorsunuz bu düşünceleri yapmayın etmeyin
Oğlak burcu.. Şüpheci ve aşırı karamsar bi burç. Sanırım ben de o kategorideyim 😂 Çünkü resmen ben 😂
Güven problemli boğalar bunu beğendi sjsjsj
😄😄
Yay ben memnun oldum 🤣
Ahahs😅
Başak burcuyum ve evet
Emin bile olsam her zaman tam anlamıyla güvenme taraftarı değilim
Al bide ben de öyle
Bir Başak olarak gerçekten güven sorunu yaşıyorum 🤣
Ben başak burcuna sahibim önüne gelen herkese inanırım ama neyse yaa iyi geceler
Güven problemi olan taraftayım tabiki öyle gerçekten
Çok güvendiğimiz ve her defasında hançer yediğim için güven problemi yaşar aslan
Bu aralar doğru güvendiğimden hep zarardayım. Artık cana yakın değil mesafeli soğuk olmak istiyorum
Yengeç fazla güveniyor çok saf kendini kullandırtıyor 🤦♂️
Çok şüpheci sınıftayım ben
Güvenen taraf ama kendime bile güvenmem ki ben
Güven problemi yaşayan taraf.🥺
Güven problemi yaşar 👏
Tablo sallıyor yine..
terazi yine aptallık peşinde mckdcmkmv
yani güvenmediğim doğru da bunu problem etmiyorum
Balık doğru değil. Çok şüpheciyimdir.
Ben sorunlu gruptayım.
gereksiz bir genelleme
Çok fazla güvenme Sorunu var teraziler de
Bir başak burcu olarak her zaman şüpheciyimdir...
Güven problemi yasarim net
Cok dogru kimseye güvenemiyorum
Güven problemi yaşar. Tabiki yaşarım boğa olarak
Hâlâ bir seylere guvenen var mi ya
Yengeç ama kesinlikle yanlış
Güven problemi yaşıyorum önceden saftım.
Koç çok fazla güvenir. Sonrası hayal kırıklığı
Fazla guvenirmisim
Terazi. Eskidendi o 🤫
Cidden bazen kendimden fazla güvenirim 🙏
Güvenim sarsılır hemen 🌟
Güven problemi yaşar çünkü zor güvenir.
Guven problemi yaşıyorum evet
Kendi burcuma baktım, yanlış
Kova-Çok fazla güvenir doğru :)
Terazi yalan kolay kolay kimseye güvenemem
Güvenirim ama ben güven vermem o var
İkimizde güveniyoruz gerçekten 😊 ama saf değiliz
Oğlağım kimseye güvenmem.