Sizce hangi burçlar özellikleri yüzünden aşırı eleştiri alıyor?


İkizler burcu insanlarına haksızlık yapılmaktadır. Yok kötü yok tehlikeli, FBI araştırmasında bile en tehlikesiz burcun ikizler olduğu ortaya çıkmış. Üzüyorsunuz ikizleri.
Oğlak kadınına:
soğuk buluyorlar fakat içine girince çok sıcak ve bağlanan bir yapıya sahip. Fakat aynı değeri göremiyor 🥶
İkizler erkeğine:
Güvenilmez gibi duruyor fakat en çok ona kazık atıyorlar 😂
Başak kadınına:
deli dolu ve iyi niyetli ve gözü kara fakat karşısından bunu göremiyor.🤪
Yengeç insanına:
Çok duygusal, sabırlı ve merhametlidir. Ona hiç acımıyorlar ve üzüyorlar.🤧
Cevap
24Cevap
Tabi ki yengeç kadınına ya hiç demiyorlar anaç duygusal naif bir kırmayalım uzmeyelim diye 😂😊😁😅❤💔
Başak burçlarina karsi çünkü başaklara bir ön yargilari var
Kovalara 🥺
Çok eğlenceli insanlarız sevin bizi
başak aşırı pimpirikli ve temizlik hastası dıyorlar... oyle degıl bana gore
Koc, koc, koc... Ve yine koc... 😔Cok haksizlik yapiliyor bize magduruz.
Akrep burcuna özellikle cinselliğe düşkün ve kinci algısı var.
Yay burcuna.
Neymiş efendim çok gamsız ve neşeliymişiz öyle değil o işte 😀😀
Aslana. Adımız cıkmış egolu diye, koç burcu egosuyla tanışmamış bunlar bize egolu diyor😒
akreplere. neymiş efendim seks düşkünüymüşüz ya ne alakası var. kızlar selam bu arada (kıps kıps)
İkızler burcu erkegine
Ama berbat bir burç!
Benim burç ne bilmeden yorum yapman komik 😂 ama cidden İkizler erkekler s. refsiz
Her konuda kızlar hakli demedim ben şu an konuyu çarpıttirma
Biz terazilere hiç iyi davranmıyorlar :d
Kova hep başaklar yüzünden :'(
Herkes hak ettiğini alır
Kova burçlarına 🤦🏼♀️
Aşırı duygusal oldukları için Balık burcu
Yengeçlerin kalbini boş yere kırıyorlar 🥺
İkizler halbuki sevimli samimi ve eğlenceliler
İkizler kızı evet ama erkeği no
En yakın arkadaşım ikizler erkeği. Çokta iyi anlaşıyoruz. Aşkta nasıllar bilemiyorum ama eski sevgilisiyle ayrıldıktan sonra nasıl davrandığını anlattı biraz ş. erefsiz gibi 😅😅
Arkadaş İkizler burcuna denk gelemedim ama eski sevgilim ikizlerdi ve ş. refsizdi 😂
O zaman ikizlerle sadece arkadaş olunmalı kovalarla da aynı şekilde 😂😂
Kova erkeğni bilmem ama kova kadını benim 😂 kova kadınları biraz zor oluyor bunu biliyorum sadece yani kıskançlık he trip yüzünde 😅
Son 2 sevgilimde kova erkeğiydi. O kadar umursamaz ilgisizler ki anca arkadaşlarıyla gezip tozsunlar laf edince de beni kısıtlama bunaltma triplerine giriyorlar tövbeliyim artık 😂
O zaman aklımda olsun bu kova ve İkizlerrden uzak durayim 😅
Kesinlikle 😂
Burçlardan anlamam ama genelde Akrep.
Aslanı kıskandıkları için sürekli çamur atıyorlar
Koç kadınına yapılıyor
Kova burcuna..
Her güzel söze kanıyorum, kesin sazan burcuyum.
Aslan, yani ben.
Sanırım Koçlar 🤔
Balık burcu
Hiç bilmiyorum.
Kova.
Bilemiyorum Altan
Bilmediğim için bir şey diyemem
Evett çok
Yayyyyyy
Kesin yay başka açıklaması yok:)
Yengeç
Koç burcuna
Başak burcuna. Hep olumsuz özellikleri söyleniyor.
Yay burçlarına.
yaylara :(
İkizler
Yengeç
İkizler
akrep tabiki
Yengeç
İkizler🙈
Teraziye çok haksızlık yapılıyor.
Akrep burçuna :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?