Yoklama ile bitmiyor tabiki sorumuz biraz eğlence katıyoruz... 🥳 Şimdi ben, bir kelime söylüyorum, siz o kelimeden kısa veya uzun bir cümle oluşturacaksınız :)) Var mısın? Sıkılınca böyle soru 😑Alakasız resim :))Biraz beyin zorlama hiçte fena olmaz ✌🏻
Abi sayko musunuz siz? Burç burç burç her yerde burç manyak mısınız bu kadar taktınız burca? Daha bugün kafede yan masadaki kız kalktı gitti burcu aslanmış oğlanın diye ne alaka aw
Benim için aşk; Başıma gelmesi çoook zor olan.. Başıma geldiğinde de; o aklıma geldiğinde bile ellerimin titremesine sebep olan, şarkılar dinleten, şarkılar söyleten, Leyla gibi dolaşmama sebep olan, mantığımı elimden alıp yanlışlar yaptıran, ağlatan, güldüren, iştahımı kesip yemek yedirmeyen... Beni zehirleyen!
peki rezil olacağım ama şansımı deneyeceğim 🤦🏻♀️ pek iyi değilim bu konuda
bazen sinirlendiğiniz zaman ruhunuz daralınca üzgün olduğunuz anda iyi hissetmek adına içinizdeki kötü enerjileri ( yok etmek ) gerekiyor..! nasıl olmuş mudur
Tamaam en sevdiğim.😬 Cümleden ziyade paragraf tadında olacak ama… Sonbahar her şeyden önce fazla romantik bulduğum bir mevsimdir, bu yüzdendir belki bu kadar sevmem. Ara ara dökülen yağmur damlalarıyla, yavaştan kuruyan ve rengi sarıyla kahverengi bir tona bürünen yaprakların bütün şehri sarıp bana da adeta bir tabloyu anımsatan bu manzaranın tadını çıkarmak kalıyor. Bazen bir fincan kahveyle seyrettiğim bu manzarayı kendime benzetiyorum çünkü o yapraklarını döken ağaçların yeniden yemyeşil olacağını biliyorum, bu anlamda hayatın, yaşamın, belkide umudun simgesini çağırıştırıyor. Öte yandan yürürken gökyüzünün karanlık ve kasvetli görüntüsü, yerdeki yapraklara bastığımda çıkan o çıtırtı, yolda ara ara biriken yağmur gölcüklerine inadına basmak… Tüm bunlar fazla huzur verici şeyler benim için…
Fırsatını bulursam kaçırmam.😬 Rica ederim, şimdi ağrımla baş başa kalıp daha fazla çoğalmadan kendimi zorla uyutmam gerek.🤦♀️ İyi geceler diliyorum.😊✨
Bize hiçbir şey yapmadılar sadece kusursuz hiçliğin içine yerleştirdiler; çünkü bilindiği gibi yeryüzünde hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar baskı oluşturmaz
Hiç bir şey senin yerini dolduramazz Hiçbir şey sen gibi olamaz Hiçbir şey sen gibi kokamaz Hiç bir şey ben gibi seni sevemez,,, valla şimdi. Uydurdum😂😂
Ağlamak her ne kadar iç dökmek için yapılan çaresizce bir durum olsa da vücudumuz da endorfin hormonu salgılanmasını sağlayarak bizim mutlu olmamızı sağlıyor
Birini sevmek için mükemmel olmasına gerek yok. Kusurlarıyla da sevebilirim. Kaldı ki bende mükemmel değilim. Hatta kim mükemmel ki? Aslında mükemmellik denen şey ne? Öyle bir şey var mı gerçekten. Bence en mükemmel şey mükemmel olmayan şeylerde ki kusurlardır.
Şeytan da halbuki bir melekti biz onun sadece kötü taraflarını gördük ve onu sebepsiz yargıladık. Burdan samael abime selamlar dedektifiyle mutlu mesut artık.