Beyler kova burcu bitane hatun var 4 aydır deli gibi hergün konuşuyoz telde haftada bir kere buluşuyoz ama 5 saatt falan geziyoz dolaşıyoz bunaldım bi beni bana bırakmadı kafa dinleyeyim beni rahat bırakıcağı yoktu ona bi sg az uzaklaşakta özleyim seni dedim kırıldı falan 3gün hiç yazmadı sonra sabahları günaydın geceleride iyi geceler falan yazmaya başladı saol sanada yazıyom günlük rutin haline geldi sohbetimiz yani bacım karı gibi çene çalmayıda pek sevmem sessizliği ve sûkuneti severim şimdi bunla çıkmaya falan başlasam benim imanımı s2rmi hep konuşarak gereksiz tripler atarak ya da özledim özledim diyip ikide bir yanına çağırıp sarılmak gibi saçma sapan aktivetiler falan yaparak canımı sıkarmı var mı böyle balık burcu olupta kovayla s2msonik bi aşk yaşayan. tavsiye verin
Kova burcu kadını ile balık burcu erkeği aşkı nasıl olur?
Walla ben baliğim burcu falan bilmem de ilişki insanı değilim yok özledim yok aşkım her gün buluşalım falan 7 24 konuşmak isteyenler oluyordu en sonunda ayrıldım. Bunlar bela gibi oluyor insanin başına yapışıyorlar kene gibi
Skskskslzlzlsfnd imanimi s2ermi ne ya dmsmsmssmmdfkfk cildiriyorum bende balık burcuyum fazla yapis yapış olmayı sevmiyorum seni anladim dostum çok iyi
Knk ben bu soruyu sormadan önce kız gezerken zaten sevdiğini söylemişti bende sigara sende kafa yaptı galiba diyip sessizce yürümeye devam ettim oda hıı bi dal sigarayla uçuyom şu an biliyonmu dedi gözlerine sinirli sinirli baktım mal oldu a. .. m k 5 dk sonra bişey söylemicekmisin dedi şu an kafam allak bullak yarın yazarım ben sana dedim hâlâda yazmadım 65 tane mesaj atmış ilk mesajı düşündünmü haa yazmış 🙃😊 bundan göndermiş son msjıda. Niye yazmıyosunn. Seni sinir ettiysem affet çok çok özür dilerim 😞 ya ben şaka yapmıştım. Ali ya. 14 tane ses kaydı atmış 3ünü silmiş bide durumuna kırık kalp resmi koyup eskiden ponçiktim şimdi parçaponçiğim yazmış bu ne cins bi kız 🅰 Q. Neyse bi yazıyımda girdiği triplerden çıksın şu gt lalesi
Balık burcu erkeği kova kadınını çıldırtabilir. Kova kadını nettir. Ya siyah ya beyaz ya olacaksın ya hiç olacaksın. Balık erkeği dengesizliği diye bir gerçek var. Allah yardımcısı olsun bu çiftin diyelim.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
ah be ablam keşke açıklamayı iki dakka okusaydın hemen çift diyosun bi göz ucuyla detaylara bakıp ona göre bişey söyleseydin
Kova kadını böyledir, önce çok üstüne düşer yorar sonra bi bakmışsın ortada yok. Özgür ruh derken bunu kastettim, ayrıca papatya beyinli filan demek yakışmıyor neden bu şekilde hakaret ettiniz anlamadım
Sizinle çok ilgilenmesi Özgür ruhlu olmadığı anlamına gelmez. Kovalar gerçekten dengesizdir bir çok zaman. Yükseleni vs de önemli tabi değerlendirmek için. Ayrıca bu durumdan bu kadar rahatsızsanız ayrılın