Sorular: Aşk İlişkileri
35 yaşında biriyle sevgiliyim, çok mu fazla sizce ya?
Ben 22 yaşındayım, gerçekten çok mu abartı derece fark var? Yaşını hiç ama hiç göstermiyor görseniz taş çatlasın 28 dersiniz. Çok iyi ve tatlı biri, sizce yaş farkımız büyük bir engel mi?
45 yaşında adama aşık oldum?
Ben 25 yaşındayım ama engel olamıyorum bu duruma Evli değil, boşanmış
ATATÜRK’Ü sevmeyen biri sevgiliniz olabilir mi?
Paçavra savunucuları dolanırken ATAM’IN asaletini bırakıyorum 🫠
Sevgilinizin zihnini bir günlüğüne okuma şansınız olsa, okur muydunuz?
Sevgilinizin sizin hakkınızda düşüncelerini, size söylediği yalanları, hatta aklınıza gelen her şeyi öğrenme şansınız olacak ve onun bundan haberi olmayacak. İyi şeyler düşünüyorsa daha çok aşık olacaksınız, kötü şeyler...
Hiçbir erkeğin hayat hikayesinde sevgilisi olarak yer almamak nasıl bir duygu?
Bir erkeğe sorduğumda sevgilin var mıydı diye hep diyor benim bir sevgilim vardı diye iyi veya kötü bahsediyor. Hiçbir erkeğin hikayesinde yer almıyorum ben. Hiçbir erkeğin aşık olduğu kadın olarak geçmiyorum literatürde....
İlişkilerde yapılan en büyük hata nedir?
İlişkilerin bitmesine sebep olan, ilişkiyi zora sokan en büyük hata nedir?
Sn 1 senede erkeklerden aldığım tüm ilgi bitti?
Neden, çünkü depresyona girip 25 kilo aldım. Fiziğim iyiyken gittiğim her mekanda tüm erkekler ilgi gösteriyordu. Hayatıma aldığım her erkek çok aşıkmış gibi davranıyordu. Şu anda bir arayanım bir mesaj atanın dahi yok....
Devlet memuru kadının kurye bir adamla evliliğine toplum nasıl bakar, ilişkiyi ve evliliği etkiler mi?
Devlet memuru kadının kurye bir adamla evliliğine toplum nasıl bakar, ilişkiyi etkiler mi?
Yıllar sonra lise aşkıyla karşılaşmak dokunur mu insana?
Lise aşkımdı aynı sınıftaydık sonra ayrıldık ergenliğin verdiği hevesler ve yanlış yüzünden ama çok güzel geçmişti günlerimiz yıllar sonra çocuğuyla avm'de denk geldik şaşırdı o ben de şaşırdım sonra gülümseyip başımı...
Eski sevgilim duygusal olarak beni özlemez mi sizce?
Aradan 1 ay kadar geçti beni engellememiş ama yazmadı da
Kadınlar ilişkilerde kendi değerinin ''partnerinin koyduğu yer kadar'' olduğunu neden kabul etmez? Gelsin linçler :))?
Şöyle bir gerçek var ki neredeyse hiç kimse hak ettiği değeri göremiyor partnerinden. Ya daha fazlası ya da daha azı. Lakin kadınlar arasında genelde şöyle bir düşünce gözlemliyorum, ben hak ettiğim kadar değer verirsem...
Mutlu bir insan aldatır mı?
Mutsuz bir insan aldatır deriz ama mutlu bir insan neden aldatır?
Benden gerçekten hoşlanıyor mu yoksa beni sadece arkadaşı olarak mı görüyor?
Biz bununla bu sene tanıştık son sınıfız zaten başta böyle soğuktuk sonra bu çocuktan hoşlanmaya başladım bu da bana bakmaya böyle şakalaşmaya başladı saçımı tutmalar tatlı falan istemeler vb yakınlıklar ama bu çocuk 2...
Tanıdığın ve unutamadığın biri var mıydı?
Aşk ilişkisi olarak sormuyorum. Herhangi bir insan kişilik olabilir mi?
Eğlenilecek kız nasıldır? Evlenilecek kız nasıldır. Erkekler bunu neden ve nasıl ayırır?
Eğlenmediysen niye evlenesin ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer