Kocamla kavga ettik bana sen kadınsın susacaksin ben erkeğim sen kadın eşit değiliz diyor her erkek böylemi düşünüyor ya nedir bu?

Bana dün sen kadınsın sus dedim mi susacaksin dedi itiraz edince de ben erkeğim eşitlik falan savunma bana eşit değiliz diyor. Tabiki fıtrat olarak kadın daha tolerans gösterir ya da nebilim daha anlayışlı olur ama böyle dedi sinirlerim alt üst oldu ya kayınvalideme söyleyince hepsi beni haksız buldu hep erkekleri haklı görüyorlar zaten böyle bişey yok ya. bende diyorum aynı hayatı paylaşıyorsak beni böyle gormemeli bana böyle şeyler soylememelisin diye ne alaka diyor savunuyor hala çok ağrıma gitti çok kırılıyorum ama anlamıyor inat ettiğimi evin erkeği sanki ben olcakmisim gibi sanıyor öyle diyor ailesine söylesem bile bana laf ediyorlar ne yapmalıyım? Siz erkekler de böyle mi görüyorsunuz kadın susmali mi 🤷
Kocamla kavga ettik bana sen kadınsın susacaksin ben erkeğim sen kadın eşit değiliz diyor her erkek böylemi düşünüyor ya nedir bu?
Cevapla