Kocam bana sürekli "sen benim kadınımsın" diyor. Bu normal bir cümle mi?

Mesela bir konu olunca kadınım değilmisin falan diyor sarılıyor normal mi? Ben ne diyim
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır mesela bir konu olup kendimi geri çekince bana diyor ki kadinim degil misin?
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler
Kocam bana sürekli "sen benim kadınımsın" diyor. Bu normal bir cümle mi?
Cevapla