Sevgilim buluşamıyoruz diye ayrılmak istiyor sizce doğru mu?

Ailem cok tutucu sevgili olaylarina izin vermiyorlar 18 yasindayim yaşın küçük sevgi olmaz diyorlar sevgilimle 4 aydır birlikteyiz cok zor buluşuyoruz sabret universiteyi kazanayim aileme anlatacagim dedim 1 sene bekle dedim sabredemiyorum dedi seviyorsan beklersin dedim sevmekte cesaret ister ailene soyle dedi ama aileme soylesem hersey daha kotu olur mesajlsiyoruz ayda 1 2 kererede olsa bulusuyoruz ama aileme anlatsam artik bunlar bile olmaz bitsin dedi ayrilmak istedi ben el ele gezip dolasmak istiyorum seninle bunlara benim hakkim var millet sevgilileriyle geziyor ariyor biz wptan bile konusamiyoruz messengerdayiz dedi yeter artik dayanamıyorum dedi aileme beddua ediyor aşkı yasatmiyorlar dedi bekle sabret en azindan 1 2 kere görüşüyoruz dedim ben istedigimde seninle bulusmak istiyorum hadi bunu gectim numaram bile sende kayitli degil arayamiyorum ailen yuzunden dedi sizce neyapmaliyim akıl verinlutfen çaresiz kaldim çok seviyorum 😞😣😪
Güncellemeler
+1 yıl
Buluşmamak aşka engel midir?
Sevgilim buluşamıyoruz diye ayrılmak istiyor sizce doğru mu?
Cevapla