Sevgilimin buluşamıyoruz diye ayrılması saçma değil mi sizcede?

benimde sebeplerim var hep bişi çıkıyor ve 2 hafta oldu daha ayrılalım dediğinde tamam dedim tamam mı dedi hayır dememi bekliyordu heralde denemek için mi yaptı anlamadım
Güncellemeler
+1 yıl
uyumayanlar var mı
Sevgilimin buluşamıyoruz diye ayrılması saçma değil mi sizcede?
Cevapla